După data de 1 septembrie, la nivel european va intra în vigoare noul standard WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test), ce presupune teste mai dure privind emisiile mașinilor noi ce urmează să fie înmatriculate pe Bătrânul Continent.
Noul WLTP dă mari bătăi de cap producătorilor auto, care trebuie să-și revizuiască unele modele din gamă și să ajusteze producția.
Audi a anunțat creșterea producției până la data de 1 septembrie, când intră în vigoare noul standard de emisii. Mașinile noi care sunt înregistrate ca fiind de vânzare până la acea dată pot fi trimise către dealeri și după 1 septembrie.
Astfel, Audi susține că această mișcare va menține livrările la un nivel constant, fără “pierderi” pe durata acestui an.
“Compania se așteaptă la fluctuații semnificative în acest an în ceea ce privește producția, stocurile și livrările, precum și la nivelul indicatorilor financiari cheie. În acest context, creșterea semnificativă a producției a fost făcută anticipat pentru creșterea stocurilor,” a transmis Audi într-o declarație oficială.
Via Automotive News
Vezi ca nu numai cei de la VAG sunt baieti jmecheri, ci si cei de la Daimler, ba chiar ei sunt si mai jmecher... ei n-au au facut doar un softuleti jmecheras, ci ba chiar mai multe...
Dar e usor sa arunci cu noroi doar intr-o singura directie, atunci cand esti un HATER!
Asta e diferenta intre conducerea Trump si cea a UE!
In America lui Trump, conteaza industria si implicit stimularea consumatorilor... in schimb in UE, nu conteaza ca se va distruge industria, ci conteaza ipocrizia!
In Uniunea Europeana ipocrita, cica trebuie redus poluarea ca nu cumva oamenii sa se imbolnaveasca, parca oamenii doar de la fumul masinii se imbolnavesc, nu si de la aditivii din alimente si alte chimicale, care sunt mult mai nocive decat fumul masinii....
*pentru fraieri care pun botu, cand vine vorba de tehnologii care reduc emisiile se pisa kia pe noi cu bolta