Audi despre 2010: "Ne-am doborât toate recordurile". Ce modele scot germanii în 2011?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Directorii Audi au anunţat ieri, într-o conferinţă de presă care a avut loc la Ingoldtadt şi la care a fost prezent şi Automarket.ro, că plănuiesc lansarea unor noi modele, gama proprie urmând să crească în ritm susţinut pentru ca Audi să ajungă şi chiar să depăşească la nivel mondial BMW.
VÂNZĂRI, PROFITURI ŞI BONUSURI-RECORD
Cifrele financiare şi ale vânzărilor prezentate ieri de Audi arată o marcă aflată în plin avânt, cu vânzări record în 2010 (1.092.411 maşini, +15% faţă de 2010) şi cu venituri totale în creştere cu 19%, până la 35.4 miliarde de euro. Profitul operaţional al celor de la Audi a atins 3.34 miliarde de euro, cea mai ridicată cifră atinsă de constructorul german în întreaga sa istorie şi o creştere de 108.2% faţă de anul anterior.
Cel mai de succes an din istoria Audi le-a permis şefilor mărcii să acorde bonusuri în valoare medie de 6513 euro fiecăruia dintre cei 42.500 de angajaţi cu contract de la fabricile germane (Ingolstadt şi Neckarsulm). A fost cea mai mare sumă plătită vreodată de Audi ca bonus în funcţie de profit şi echivalează cu 1.5 salarii medii al angajaţilor germani ai constructorului bavarez.
INVESTIŢII ÎN VIITOR
Ţintele Audi pentru anul în curs sunt unele optimiste, germanii vizând vânzări de 1.2 milioane de unităţi în acest an. "Semnele pentru 2011 siunt foarte bune, după un an care s-a terminat mai bine decât ne aşteptam.
Vrem să livrăm mai mult de 1.2 milioane de maşini către clienţii noştri din întreaga lume şi să continuăm astfel succesul înregistrat în 2010", a spus Rupert Stadler, directorul Audi AG.Viitorul apropiat înseamnă, pentru Audi, o concentrare a eforturilor mărcii către dezvoltarea modelelor ecologice care să întărească poziţia brandului în segmentul modelelor hibride şi electrice. Astfel, germanii vor investi între 2011 şi 2015 nu mai puţin de 11 miliarde de euro pentru dezvoltarea gamei şi pentru îmbunătăţirea mediei de emisii de CO2.
NOILE Q3, A6 ŞI Q5 HYBRID VIN ÎN 2011
După ce anul 2010 a fost plin de lansări interesante, noile A1, A7 şi A8 fiind vârfurile de lance în bătălia din două dintre cele mai interesante segmente de piaţă, Audi mizează în 2011 pe patru modele noi care vor avea rolul de a atrage noi clienţi către marca din Ingolstadt. Vorbim, în primul rând, de noua generaţie A6, care va veni în două variante de caroserie (Sedan şi Avant). Apoi, spre toamnă, Audi va scoate pe piaţă noul Q3, un SUV de segment mic care va ataca direct BMW X1.
- "Audi A1 şi-a depăşit în ianuarie şi februarie principalul concurent. Conform studiilor noastre, 71% dintre cei care au cumpărat un A1 sunt clienţi noi pentru Audi, iar 50% dintre cumpărători sunt femei" - Peter Schwarzenbauer, directorul biroului de marketing şi vânzări Audi AG.
Nu în ultimul rând, noul Q5 Hybrid va fi primul astfel de model din portofoliul mărcii, oficialii Audi susţinând că piaţa nu este încâ pregătită să adopte cu încredere noile tehnologii. "Nu vrem ca noii noştri clienţi să aibă probleme în a găsi locuri în care să-şi încarce maşina. Vrem să oferim noile tehnologii la timpul potrivit, astfel încât clienţii să fie convinşi de calităţile acestora", a spus la conferinţă Michael Dick, directorul biroului tehnic al celor de la Audi. Asaltul segmentelor hibride va continua, de altfel, şi în 2012, atunci când Audi va scoate pe piaţă versiunile hibride ale lui A6 şi A8.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
-
Jaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
Ai grija pe unde tai cu bisturiul ala ca iti poti face mult rau...Chiar din titlul articolului poti sa-ti dai seama (daca ai capacitatea necesara) ca baietii astia, ce sa vezi?, tocmai au depasit niste recorduri...Grea geometria asta...
Le merge bine si o sa le mai mearga.
O sa inceapa oamenii sa vada insa ca desi au calitate o sa piarda la nivelul personalitatea masinilor lor.
Moda vine si trece.
Audi va trebui in curand sa schimbe formula de design super utilizata.
Vom vedea ce va fi dupa.
Audi ii acuma cum a fost Kelly Family, toti aratau la fel, cantau fain pana s-a plictisit lumea de ei
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://i2.pinger.pl/pgr70/5d809731002383a44a705c06/The_Kelly_Family_3.jpg&imgrefurl=http://www.lyrics.as/Kelly_Family_The-lyrics&h=430&w=714&sz=59&tbnid=aJVLImvoYVooBM:&tbnh=84&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3Dkelly%2Bfamily&zoom=1&q=kelly+family&usg=__GKwifEhCzUdr-PjAK-aTNI0hChc=&sa=X&ei=Zo93TdHzDc3d4Aa0l4WkCA&ved=0CEYQ9QEwBg
(e o observatie personala si subiectiva - aviz aviz criticilor)
Daca ai observat, azi nu se mai construieste ca in Grecia sau Roma antica.
Audi-urile pot ramane in istorie cu un design placut (cel putin pentru vremea lor)
Ca BMW oricum a crescut in vanzari pe timp de criza 2010 , ajungand la 1,45 milioane automobile.
Cand o sa le conduceti atunci o sa vedeti cat de asemanatoare sunt, romanasii mei inteligenti!
Mult Succes.
Deja ma irita asa oameni prosti ,.
BMW PRODUCE cele mai bune motoare din lume , cele mai eficiente si Dynamice masini din lume .
CONSUM de 4.0 litri si 163 Hp Audi poate asa ceva sau Mercedes ?
Au ei mai multe nominalizari la Best Engine Of THe year ?
Au audi si Mercedes-Benz motoare cu 450 Nm de la 1200 RPM ? si 306 hp ?
Au Audi si Mercedes masele 50%50 ?
Masina perfecta pe drum e masina care are masele PERFECTE pe punti .
De aceea si BMW taie curbele si e stapanul asfaltului.
Si pe toate circuitele de la Nurburgring scoate timpi mai buni cu masini in hp mai putin.
Spre exemplu M5E60 V10 507 hp naturaly aspirated vs RS6 de 5.2 cu 580 hp .
M5 reusea timpi mai buni pe Nurburgring ca Rs6.
Atata timp cat BMW va fi SUS voi fanii audi nu ve-ti avea cuvant , stiu ca e greu dar e adevarat .
Uzina de Motoare din Munchen apasa toata puterea pe Placerea de a CONDUCE puternic si soferii realizeaza asta , dintre toate marcile de strada BMW e cel mai productiv .
Sheer Driving Pleasure .
uitat-te ., si nu-mi pune tu mie M5-ul din 2005 cu Rs6 din 2008.
Pune an pe an .
uite in link-ul care ti l-am dat .
Personal cred ca Nemtii traiesc bine intre ei , si Daimler cu BMW si Vag toti sunt prieteni ., Concurenta va fi si mai departe dar fiecare companie se va axa pe cumparatorii lor .
Spre exemplu VW cum a fost masina ieftina de familie asa si va ramane , pentru ca are cumparatorii ei mai modesti.
Audi spera sa fure clientii BMW si Mercedes-Benz deocamdata le reuseste ,cred ca audi a furat din clientii Mercedes-Benz , ca astia din BMW nu vor renunta niciodata la aceasta marca , cine da de gustul puterii nu va face pasi inapoi.
Si iata asa mereu va exista competitia .
2010 au inregistrat un record absolut de 1,45 milioane de masini vandute .
Cu vreo 30% mai mult ca AUdi .
Asa ca nustiu cine o sa dea faliment audi sau BMW .
Deoarece voi nu faceti masini asa de bune ca BMW .
Sunt in SUA si cel putin America de Nord merge pe mana Bavarezilor .
Americanii iubesc aceasta marca , o pretuiesc pe deplin .
In schimb Audi in AMerica nu are o imagine prea buna .
S-class si E-class sunt marcile cele mai iubite din Stuttgart .
Dar lista Bavarezilor continuua de la seria 3 , M3 , M5, X6, seria 5 , M6 .
Eu am vrut sa-i arat ca lucrurile merg bine in cadrul companiei BMW.
respect Audi dar inima mA va duce mereu in München, e un virus Bavarez îndată ce dai de el si simți putere lui , nu te mai farmeca alta marca la fel , cel Putin ca sunt tînăr si iubesc puterea.
Cred ca daca Audi nu facea masini competitive nu reusea sa vanda atat de mult, oricat de mult s-ar fi chinuit. In plus ultimele modele primesc laude din toate partile, fie ca e vorba de jurnalisti sau de proprietari. A1, considerata de multi ca fiind o masina foarte scumpa, in acest moment este referinta clasei mini (evident in segmentul premium), la fel cum este considerat A8 sau cum se preconizeaza ca va fi noul A6.
Ideea este ca BMW nu are cum sa ramana invincibil, pentru ca nu toata lumea isi doreste o masina gen BMW. In plus concurenta tot mai puternica i-a facut sa recurga la unele masuri neacceptate de marca acum 10 ani, precum aliante de neconceput (alianta pe care Audi o are de mult mai mult timp cu VW si pana la urma s-a dovedit a fi benefic), renuntarea la soft top sau la celebrele motoare 6 in linie in favoarea motoarelor cu 4 cilindri supraalimentate.
Poate ca BMW a simtit ca daca ramane singur va avea de pierdut. In plus asa se mai diminueaza din costuri.
Oricum sa depasesti BMW indiferent la ce nu e usor deloc.
Eu nu sunt anti Audi , apreciez Audi ca tot MADE IN GERMANY e, dar va mai zic vena Bavareza e foarte puternica si e greu sa renunti la BMW in favoarea Audi .
Este vorba de imaginea de marca. In plus fiabilitatea japoneza este mult mai bine cunoscuta acolo decat in Europa. Nu conteaza ca esti cel mai bun daca nu ai o imagine corespunzatoare. Ar fi absurd sa spun ca BMW nu are imagine foarte buna, dar e greu sa te impui undeva unde concurenta este mai bine vazuta, iar aici ma refer la Lexus, Acura, Infiniti si, de ce nu, Mercedes, Volvo si SAAB. Nici Audi nu este la fel de bine vazuta precum cele 6. Aici cred ca va contribui VW, mai ales financiar.
Deci nu e vorba de Engine of the Year, premii, apreciere din partea publicatiilor auto etc. Si apropo de asta, Toyota are un motor care e pe piata de mai bine de 10, il mai fabrica si acum si in fiecare an iese castigator la categoria lui. Dar asta e alta poveste care nu isi are locul aici.
Ai pus Mercedes-Benz si Volvo SAAB care le vezi cu lumanarea pe aici , si ai exclus BMW care dupa vanzari si imagine aproape e lider langa Lexus.
Se stie ca BMW e locul doi in SUA in topul PREMIUM dupa LEXUS.
diferenta de vreo 10 000 de masini intre Lexus si BMW au fost anul trecut .
225 000 mii LEXUS si vreo 215 000 de BMW-uri .
urmati de Mercedes si respectiv Audi .
stiu ca tragi la Volvo , Saab , Dacia si Renault ,dar vorbim de masini serioase nu de trabant-uri.
Stai putin, tu crezi ca Volvo si SAAB sunt niste trabanturi pe langa BMW?
In schimb, acesta a refuzat sa faca estimari pentru valoarea vanzarilor tintita in China sau sa ofere un timp limita pana Mercedes ii va surclasa pe cei de la BMW.
De cealalta parte, producatorul de automobile BMW se afla in China cu mult inaintea companiei Mercedes, iar celalalt jucator german, Audi, livreaza comenzi speciale pe piata chineza, producand limuzine pentru guvernamant, a declarat Zetsche. "
Cat de mult se bate concurenta Mercedes-Benz si AUdi sa fie primii si saracii nu le reuseste :D
Mai zic audi ca se bate pe muchie de cutit cu BMW sau Mercedes-Benz dar deja saab si putin mai valoroasa Volvo ca saab-ul, vs BMW e totusi o diferenta vizibila .
AI VOLVO sau SAAB sau ai avut aceste marci ?
Sunt sigur ca BMW nu ai avut niciodata, poate ai facut vreo tura cu vreun BMW dar de avut la sigur nu ai avut .
Daca aveai nu scriai niciodata ceea ce scrii pe acest site ,
Si apropo de BMW vs restu' lumii, arunca-ti o privire in numarul din februarie al revistei Auto Motor si Sport. Sau mai bine nu. S-ar putea sa ai un soc.
S80 sau ce mai e varful de la Volvo nici 5 banuti nu face pe langa SERIA 7.
Clienti exista care cumpara si DACII si LADA si TOYOTA cumpara cu SACUL si ce vrei sa zici ca VOLVO e la PUTEREA BMW ???
Care modele ale CONCURENTEI inafara de S-class sunt mai bune ca cele din MUNCHEN ???
SAAB in genere e rahat cu prune si nu-mi spune tu mie cine erau SUEDEZII cu 60 de ani in URMA .
Vorbim de milieniul 3 unde BMW domina SECTORUL DE LIDERUL PREMIUM MONDIAL.
Ms de reviste cu SPAGA , cea mai buna REVISTA e STRADA si vanzarile .
Pana cand, Daimler si AUDI plang sa obtina POZITIA de lider PREMIUM MONDIAL ies cu tot felul de anunturi la disperare ca in 2013 spuneau cu 5 ani in urma ca vor fi lideri si acum au vazut ca nu le iese deja au amanat inca vreo 2 ani spun ca in 2015 vor dobori BMW , sa vedem daca le iese ... . Sunt niste declaratii false , peste 2 ani o sa zica pana in 2020 o sa depasim BMW si tot asa vor amana inca vreo 30 de ani .
Lasatio mai moale cu concurenta , ca e vai de steaua lor .
pestele se strica de la cap si daca audi nu au ce are BMW din moment ce capul e motorul si se stie ca BMW are cele mai inteligente motoare din lume , BMW stie cum sa multumeasca soferii , si vanzarile sunt pe masura .
Atata timp cat tu ajungi sa spui de un S80 sau un 9-5, care apropo sunt in clasa su Seria 5, nicidecum cu 7, ca sunt "un ras de masini si rahat cu prune" chiar nu are rost nici macar sa ma mai obosesc sa iti citesc vreun comentariu. Suntem pe un site de masini, ar trebui totusi sa privim altfel domeniul auto si sa avem un minim de respect fata de concurenta, pentru ca, pana la urma nimeni de aici nu este un expert sau un inginer care proiecteaza masini (ingineri care, crezi sau nu, respecta concurenta, chiar si cei de la BMW). Si nu vad in ce calitate cineva de aici ar spune ca marca x e proasta si marca y este cea mai tare. Cand o sa ajungi sa proiectezi tu o masina atunci sa zici, pana atunci repet: nu vorbi fara sa sti. In cei mai bine de 10 ani de cand sunt pasionat de masini si cele cateva zeci de masini pe care le-am condus (nu ma refer la drive test), de la Daewoo pana la Subaru, Volvo sau, iti vine sa crezi, BMW , mi-am dat seama ca mai toate marcile si masinile isi au locul lor pe piata si se adreseaza unor anumitor oameni.
"...cea mai buna REVISTA e STRADA si vanzarile ."
Nu credeam ca voi fi vreodata de acord cu tine. Uite si motivul pentru care nu exista numai BMW. Tu nu vrei sa accepti un lucru: ca nu toata lumea isi doreste ce ofera un BMW. Niciodata nu am sa spun ca BMW face masini proaste, nici vorba de asa ceva. Dar pana la urma fiecare isi cumpara masina dupa cum gandeste.
Esti un fan autentic BMW! Felicitari!
VOLVO face mașini "bune " dar nu asta e problema , problema e ca BMW e mai sus si face mașini EXCELENTE cu mici exceptii de design (Gran Turismo)
Da, fiecare marca are clienții săi dar iti mai zic asta nu înseamnă ca toate sunt la fel...
TEHNIC BMW E FOARTE CALITATIV piese de Înalta calitate nu de calitate medie ca Audi cu piese de VW.
Da nu sunt inginer , dar sunt crescut între mașini , Tatal meu e inginer de la el am obținut pasiunea auto.,
Amice, ai gresit marca .Daca vrei sa stii pe Audi sunt puse piesele de cea mai inalta calitate (ma refer din grupul VAG) , iar apoi scade treptat calitatea pe celelalte marci . Crezi ca ar mai fi premium daca avea piese de calitate medie ?
"2010 au inregistrat un record absolut de 1,45 milioane de masini vandute .
Cu vreo 30% mai mult ca AUdi .
Asa ca nustiu cine o sa dea faliment audi sau BMW "
Prietene , BMW AG a inregistrat acest record , ca daca o luam asa grupul VW AG a inregistrat peste 7 milioane de masini vandute in 2010 .
Nu compara 1.45 de milioane de BMW-uri , Rolls Roys-uri si Mini cu 7 milioane de trabant-uri de Skoda,Seat , VW Polo si VW Lupo.
Piesele produse de BMW in München sunt net superioare celor de pe LUPO si SEAT LEON :))).
VW e o adunatura de rasuri ieftine insasi marca VW nu se compara cu BMW.
Dar BMW va sterge vouă nasul si apar liderii vostri de la Audi si tot va dau speranțe ca ba in 2013 o sa fiti lideri deja acum de vreo citiva ani s-a schimbat sloganul si va mai da speranța ca in 2015 vor bate BMW-ul.
Prietene ce ai facut tu e fost sa compari masinilile vandute de grupul BMW cu masinile vandute de Audi , intelegi ? Deaia am pomenit de VAG , pentru ca tu tot ziceai ca grupul BMW vanduse 1.45 milioane si Audi 1,1 milioane (sa compari un grup cu o singura marca nu mi se pare corect).
Bun revenind .... Deci din comentul tau reiese ca pentru tine BMW inseamna SUPREMATIE , UNIVERSUL MASINILOR.
citez : "Nu compara 1.45 de milioane de BMW-uri , Rolls Roys-uri si Mini cu 7 milioane de trabant-uri de Skoda,Seat , VW Polo si VW Lupo."
Amice , te anunt ca din grupul VAG face parte si Lamborghini si Bugatti si Bentley si Porsche , Trabant-uri nu ?
Si iti reamintesc ca n-am facut nicio comparatie intre BMW si VW, Seat etc. ceea ce mi se pare cea mai mare absurditate. (asta ti-a iesit tie din cap, probabil invidia fata de grupul VAG avand mult mai multe masini vandute )
Le numeri pe degete Cite 20 de Bugatti si Bentley sau lamborghini pe an.
In schimb BMW a vândut câteva mii de Rolls Roys-uri care costa dublu fatza de Bentley .
Daca VW a vandut 7 milioane de trabant-uri pe tine ce te incalzeste asta ???
Nu sunt angajat BMW nici in California nici in Bavaria .
Dar daca cineva ma atinge il pun la punct.
"Daca VW a vandut 7 milioane de trabant-uri pe tine ce te incalzeste asta ???"
Inca o dovada ca nu stii ce inseamna o masina . Pun pariu ca nici n-ai carnet de conducere( de fapt sunt 100% sigur , dupa mentalitatea pe care o ai ). E clar, ca pentre tine daca nu e BMW , masina e de tot rahatul . Si cu asta am terminat discutia. La revedere !
Get a life, maaaan!!!
Eu unul sunt fan Gogoasha, baietelul meu.
Chiar as fi curios sa vad parerea ta. Daca voi avea o zi proasta cu siguranta ma voi simti mai bine.
O seara buna! sau dupa caz, o zi buna! ;)
PS: vezi ca faci confuzii grave intre clasele din care fac parte masinile.
Rolls Royce nu e in clasa lux.