În condiţiile în care Volkswagen deţine în prezent o întreagă gamă BlueMotion, recunoscută pentru valorile sale scăzute de consum şi emisii, era oarecum logică decizia Audi de a călca pe urmele părintelui său. Constructorul din Ingolstadt a anunţat astăzi că va lansa o gamă dedicată numai versiunilor cu emisii reduse, botezată Ultra şi similară celei BlueMotion de la Volkswagen.
Gama Ultra va include motorizări eficiente TDI şi TSI, dar şi o serie de modificări de ordin aerodinamic şi structural. Primul membru al gamei Ultra va fi A3 1.6 TDI, în variantele cu trei şi cinci uşi. Hatchback-ul premium a primit indicativul gamei eficiente şi este gata să impresioneze prin valorile sale scăzute de consum şi emisii.
Mai exact, propulsorul cu patru cilindri, de 110 cai putere, este capabil să promită un consum mediu de numai 3.2 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor de 85 g/km. Aceste valori, combinate cu un rezervor de combustibil de 50 de litri, îi pot garanta viitorului proprietar o autonomie maximă de aproximativ 1500 de kilometri. Resursele TDI-ului garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 10.5 secunde şi o viteză maximă de 200 km/h.Pentru a obţine aceste rezultate, Audi a folosit o combinaţie echilibrată: materiale uşoare, pentru ca masa totală să atingă doar 1205 kilograme, a adăugat un kit de caroserie S-Line, a coborât garda la sol cu 15 milimetri şi a instalat pneuri cu rezistenţă redusă la rulare, de dimensiuni 205/55 R16.
Cu un consum mediu de numai 3.2 litri, Audi A3 Ultra devine, oficial, cel mai economic produs din istoria constructorului din Ingolstadt.
via autonews
E hibrida cumva? nope, ca ar fi spus
are si vreo baterie? nope, ca ar fi spus
atunci => really, bullshit !
PS.
o sa o faca atunci un priceput de-ala cu CHIP sa consume 2 :)))
Oras (Buc), start -stop si AC in functiune:
- trafic aglomerat si stil de condus incisiv 7.5
- aglomerat si condus lejer 6,5
-trafic lejer, condus lejer 5.5-5.7 ;
-trafic si traseu lejer + condus economic- 4.8-5
Exterior:
-mers normal spre alert 4.2-4.4
- autostrada de exp. B-CT si retur mers alert 130-150 Km/h - 5.2
- Buc-Ploiesti Dn 1 = 3.8
Pentru a scoate un consum de 3.3 cum este dat in fisa tehnica trebuie sa mergi constant cu 80-90 Km/h in trafic lejer.
Oricum pe cei 10000 de km contorul general( oras+exterior+autostrada) arata o medie de 5.6( s-a resetat o data dar tot de la aceasta valoare).
PS
La o compratie cu un LC 120 in aceleasi conditii am tras urm. concluzie: in oras Golful este de cam de 2.2 ori mai economic,
iar in afara cam de 1.8 ori pe DN si de 2-2,2 ori mai economic pe autostrada. (acelasi stil de condus, aceleasi trasee, aceleasi viteze medii, acelasi sofer si in fine pentru pretentiosi aceiasi incarctura a masinii)
:) sper ca nu v-am plictisit...
Golf 1.6 TDI B.M. manuala 5 trepte - trend
Toyota LC 3.0 D Automata 4 trepte, TEMS- 163 cp
SI ca sa nu va mai plictisesc, pot sa va spun ca am un drum de 1800 km, respectiv Pitesti-kusadashi (turcia) si retur, cu doar 200 km de autostrada, 4 oameni, clima pornita non-stop, portbagajul burdusit, si 2 soferi. Cosum mediu dus-intors 4.3 (motor de 100cp) (44 de ore de condus, dintre care cate 22 una intr-una).