Esential
200 | de cai putere va oferi Audi A3 2.0 TDI cu pachetul ABT. |
250 | de cai putere oferă Audi A3 2.0 TFSI după intervenţia ABT. |
200 | de cai putere va oferi Audi A3 2.0 TDI cu pachetul ABT. |
250 | de cai putere oferă Audi A3 2.0 TFSI după intervenţia ABT. |
Deşi a fost prezentat în premieră mondială abia acum o săptămână, noul Audi A3 se bucură deja de primul său kit de tuning. Responsabili pentru pachetul de modificări sunt cei de la ABT, tunerii de casă ai constructorului din Ingolstadt, care au publicat astăzi primele imagini ale hatchback-ului în viziune proprie.
În comunicatul de presă, ABT subliniază că pachetul va fi unul extrem de generos, cu multe accesorii, şi va putea fi comandat începând cu jumătatea acestui an. Botezat AS3, kitul include modificări importante pentru două din versiunile diesel şi benzină.
Mai exact, unitatea 2.0 TDI de 170 de cai va fi capabilă să ofere 200 de cai putere, în vreme ce benzinarul 2.0 TFSI de 200 de cai va ajunge să livreze 250 de cai putere. Pachetul de performanţă va fi completat de o suspensie sport, de o evacuare cu patru terminaţii şi de un sistem de frânare cu discuri de 345 mm.
Toate retuşurile mecanice vor fi însoţite şi de un pachet estetic, ce include un spoiler frontal, o nouă grilă, praguri laterale, un eleron pentru acoperiş, un deflector posterior şi un set de jante din aliaj, cu dimensiuni de 18 sau 19 inch.
via l carscoop
Eu am o vorba....daca ii dai unui om de maine toata PLANETA si il intrebi ce mai vrea, ar raspunde asa : Mai vreau luna, stelele si poate galaxia....
Omul e o gluma a naturii si e o gluma proasta. Ar trebuii sa mai invatam de la animale. Din pacate e prea tarziu ca sa mai salvam bulgarele de snobism si megalomanie.
Sa ne resemnam astia normali la cap si sa privim lumea asa cum e.
Dar noi trebuia sa discutam despre A3 aici, nu? Pai, daca am vazut cum au inceput comentariile aici, ce era sa fac? M-am conformat intocmai :) Crede cineva ca eu urmaresc prioritar recastigarea chipului mentionat mai sus? Nu, eu, ca toata lumea, sunt prins fara scapare in alte preocupari (printre care figureaza si masinile). Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Nu pot scapa de blestemul de a purta trup omenesc si de a ma supune fidel feluritelor degenerescente specifice celei mai pacatoase specii de animale de pe pamant...Din nefericire, ne-am nascut complet imuni la terapia de soc a mustrarii de constiinta, de care, in mod fatarnic, pomenim deseori! Dar nici o grija, vorba aceea: multi chemati, putini selectati...si si mai putini alesi! Poate ca ne fofilam cu abilitate printre tentaculele scurte si plapande ale justitiei omenesti, dar oare cum o vom putea fenta si pe cea nepartinitor si necrutator divina?...Hm?
Cert e ca oricat de bune ar fi Saab-urile, sunt o multime de motive pentru care ele nu se vindeau. Si cu o floare nu se face primavara.
Saab nici macar numai exista, e istorie. Tehnologia ECOTEC care in principiu nu face altceva decat sa sune si sa dea bine ca termintie la cilindreea motorului e o inventie Opel, nu o mai atribui atata celor de la Saab ca aia aveau aproape orice de la altii in afara de cateva motorizari turbo pe benzina ale lor.
Repeta asta: Saab numai exista Saab numai exista Saab numai exista Saab numai exista etc.
In definitiv, monsieur @sa ne intoarcem in clasele primare, se scrie "nu mai", indiferent de cate ori ai fi consecvent in gafa...Conditia primordiala de a-l rapune garantat pe batranul Cuantic se refera, indiscutabil, la o ortografie impecabila, apoi urmeaza o documentare inalienabila, o maniera de abordare discursiva inexorabila etc. In concluzie, @sa ne culcam la loc, caci nu trebuie sa reactionam instinctiv la orice traznaie care ne trepideaza debla... :P