Uzina Audi din localitatea belgiană Bruxelles a demarat luni producția lui e-tron, primul model de serie electric de sine stătător al constructorului de la Ingolstadt.
Producția începe astfel cu două săptămâni înainte de prezentarea oficială a modelului, care va avea loc abia în 17 septembrie la San Francisco. Inițial, prezentarea ar fi trebuit să aibă loc chiar la uzina de la Bruxelles în 30 august, însă evenimentul a fost amânat și mutat în Statele Unite ca urmare a arestării CEO-ul Rupert Stadler în scandalul Dieselgate.
Pentru producția noului e-tron, Audi a modernizat uzina începând din vara anului 2016, iar angajații au trecut prin numeroase ore de training pentru a se adapta la procesul de construcție al unei mașini electrice. În plus, Audi susține că folosește energie din surse regenerabile la uzina de la Bruxelles, pentru a reduce inclusiv emisiile din procesul de fabricație.
Potrivit unor informații anterioare, e-tron va avea două motoare electrice capabile să ofere 355 CP și 561 Nm pentru maximum 60 de secunde. Totodată, prin comutarea selectorului din modul D în modul S, sistemul electric de propulsie va oferi 402 CP și 664 Nm pentru maximum 8 secunde. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în mai puțin de 6 secunde. Viteza maximă este limitată la 200 km/h. Autonomia anunțată de constructorul german este de peste 400 de kilometri conform noului standard WLTP.
În trecut, Audi a anunțat că viitorul e-tron se va putea încărca de la stații cu o capacitate de până la 150 kW, iar în 30 de minute va avea suficientă energie pentru "următoarea etapă a unei călătorii de lungă durată" (cel mai probabil, în acest timp, bateriile vor ajunge la 80%).
În plus, SUV-ul electric va fi disponibil opțional cu camere video în loc de oglinzi laterale. La interior, clienții vor găsi 5 ecrane. Două dintre acestea au diagonala de 7 inch, sunt poziționate în partea din dreapta-sus a portierelor și au rolul de a afișa imaginile surprinse de camerele video amintite mai sus. Celelalte 3 ecrane sunt dedicate instrumentarului de bord, sistemului de infotainment și sistemului de climatizare.
SUV-ul electric Audi e-tron poate fi rezervat și pe piața din România.
Constructorul german a alocat 50 de unități, iar cei interesați trebuie să facă rezvarea pe site-ul oficial Audi România și să achite o taxă de 1.000 de euro plus TVA (1.190 de euro) la cursul BNR din ziua plății.Via Audi
In 39 august?
39 august?
Uite fix de asta, desi are probleme cu profitabilitatea, Tesla se bucura de atata sustinere /incredere. Model X si S lansate acum cativa ani au performante civilizate net superioare ragaliilor anuntate acum sau pentru anii ce vor urma.
Daca tot ai pierdut startul, macar lanseaza un produs de calitate daca tot te vrei un producator premium.