Esential
3.7 | secunde îi sunt necesare lui Audi A1 Clubsport quattro să accelereze de la 0 la 100 km/h. |
10.9 | secunde durează accelerarea de la 0 la 200 km/h la bordul lui Audi A1 Clubsport quattro. |
3.7 | secunde îi sunt necesare lui Audi A1 Clubsport quattro să accelereze de la 0 la 100 km/h. |
10.9 | secunde durează accelerarea de la 0 la 200 km/h la bordul lui Audi A1 Clubsport quattro. |
Pentru a celebra cea de-a 30-a aniversare a festivalului Worthersee, cei de la Audi au dezvoltat un A1 quattro de 500 CP. Modelul respectiv se numeşte A1 Clubsport quattro şi prefigurează versiunea S1 a celui mai mic model Audi, care nu va fi echipată cu un motor la fel de puternic. Respectiva creaţie este echipată cu un motor TFSI de 2.5 litri cu cinci cilindri în linie, preluat de la Audi TT-RS şi modificat de inginerii diviziei sport de la Audi.
Versiunea standard a motorului TFSI de 2.5 litri dezvoltă 340 CP între 5.400 şi 6.500 rpm. Propulsorul de 2.480 cmc beneficiază de injecţie directă şi furnizează un cuplu motor de 450 Nm între 1.600 şi 5.300 rpm. Echipat cu acest propulsor, un TT-RS de 1.450 kilograme accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde. Modelul are o viteză maximă limitată la 250 km/h. Cel mai puternic Audi A1 oferit în România are un motor 1.4 TFSI de 122 CP, care oferă 200 Nm între 1.500 şi 4.000 rpm. Respectivul model are o masă de 1.180 kilograme şi necesită 8.9 secunde pentru sprint-ul 0-100 km/h.
Viteza maximă este de 203 km/h. Există şi o versiune 1.4 TFSI S-Tronic de 185 CP, dar modelul respectiv nu este încă disponibil în România.Noua creaţie a celor de la Audi dezvoltă aproape 500 CP şi cântăreşte 1.390 kilograme. Raportul putere/greutate este de 356.8 CP per tonă, iar cuplul motor a crescut cu 47% faţă de unitatea TFSI de 2.5 litri de la care s-a pornit. Mai precis, noul propulsor oferă 660 Nm între 2.500 şi 5.300 rotaţii pe minut. Versiunea Clubsport quattro a lui A1 a primit sistemul de tracţiune integrală al lui TT-RS (Haldex) şi este echipată cu o transmisie manuală cu şase rapoarte. Accelerarea de la 0 la 100 km/h este realizată în doar 3.7 secunde, A1 Clubsport quattro fiind aproape la fel de rapid ca un R8 V10.
Accelerarea de la 0 la 200 km/h este realizată în doar 10.9 secunde, spun cei de la Audi, iar o repriză 80-120 km/h în treapta a patra necesită doar 2.4 secunde. Viteza maximă a fost limitată la 250 km/h. Pentru a furniza acest nivel de performanţă, A1 Clubsport quattro are un intercooler mai mare, turbina sa furnizează o presiune mai mare, iar evacuarea a fost modificată.
Cei de la Audi au aplicat şi alte modificări, pe care au preferat să le păstreze secrete. Capota şi aripile faţă au primit o serie de fante speciale pentru a ajuta răcirea propulsorului extrem de puternic. Interiorul a fost golit de elementele nenecesare, iar exteriorul a fost stilizat cu elemente care amintesc de celebrul Audi Quattro produs între 1985 şi 1991. Platforma tehnică este PQ25 şi prezintă suspensie reglabilă, jante de aliaj de 19 inch şi sistem de frânare cu şase pistonaşe şi discuri ceramice.Via | Autocar
LIKE!
O saracie de masina!! PROST SA FII SA CUMPERI A1!1
"Cel mai puternic Audi A1 de serie are un motor 1.4 TFSI de 122 CP, care oferă 200 Nm între 1.500 şi 4.000 rpm."
Gresit. Au si 1.4 TFSI de 185 de CP
Manerele de pe usa din interior facute din material preluate de la Fiat avem.
Butoane pe consola centrala design gen Alfa romeo Giulietta avem.
Bafta in viitor.
LIKE
1) cauta pe net "pull handle strap" si ai sa intelegi ca majoritatea masinilor de concurs au manere facute din material pt a reduce greutatea...sau poate toate s-au inspirat de la mito :)) ia si link poate iti pui si tu la hard http://www.sierramadrecollection.com/store/cart.php?m=product_detail&p=2353 (pe rosu man)
2) la fel si butoanele ! pana la urma au pus si ei elemente "gen" rally ca doar au avut un s1 acum ceva ani!
3) de casca numai tu sti
Se pare ca am avut dreptate cand ti-am spus ca tu comentezi doar de dragul de a comenta, ti-am dat raspunsul mult asteptat aici "http://www.automarket.ro/stiri/oficial-fiat-twinair-de-09-litri-este-motorul-anului-2011-38087.html"