Salonul Auto de la Geneva 2013

Aston Martin Rapide Shooting Brake este surpriza Bertone pentru Geneva 2013

Publicat Luni, 25.02.2013
de Bogdan Mirică
Comenteaza 8
Aston Martin Rapide Shooting Brake este surpriza Bertone pentru Geneva 2013 - Poza 1
Aston Martin Rapide Shooting Brake este surpriza Bertone pentru Geneva 2013 - Poza 2
Aston Martin Rapide Shooting Brake este surpriza Bertone pentru Geneva 2013 - Poza 3
Aston Martin Rapide Shooting Brake este surpriza Bertone pentru Geneva 2013 - Poza 4
Aston Martin Rapide Shooting Brake este surpriza Bertone pentru Geneva 2013 - Poza 5
Aston Martin Rapide Shooting Brake este surpriza Bertone pentru Geneva 2013 - Poza 6
Aston Martin Rapide Shooting Brake este surpriza Bertone pentru Geneva 2013 - Poza 7
Bertone va expune şi anul acesta un concept la Salonul Auto de la Geneva. Este vorba despre Aston Martin Rapide Shooting Brake, un break de lux creat pentru a sărbători 60 de ani de colaborare cu producătorul britanic.

La sfârşitul săptămânii trecute, Bertone publica un teaser oficial care anunţa viitoarea sa premieră de la Geneva. După acest weekend însă, caroserierul a decis să publice deja un set oficial de fotografii şi informaţii despre surpriza pe care a pregătit-o cu ocazia salonului elveţian de anul acesta.

Se numeşte Aston Martin Rapide Shooting Brake şi, după cum aţi intuit, este propunerea de design a unei variante break a berlinei de lux britanice. Bertone încearcă totodată să marcheze cum se cuvine împlinirea a 60 de ani de colaborare cu constructorul britanic.

Noul Aston Martin Rapide Shooting Brake a primit şi denumirea Jet 2+2, ca o continuare a unui concept mai vechi, dezvăluit în 2004, care s-a numit Jet 2 şi a fost dedicat aceluiaşi Aston Martin. Designerii Bertone au încercat să nu modifice dimensiunile caroseriei şi nici trenul de rulare.

Urmareste Automarket
Aşa se face că prototipul vine doar cu un nou profil şi un nou design posterior.
În partea din spate, Bertone a prelungit linia stopurilor pe toată lungimea hayonului şi a plusat cu lumini LED pentru o mai bună individualizare. Nu lipsesc bosajele mai largi şi montanţii spate cu o linie plonjată.

La interior, Aston Martin Rapide Shooting Brake vine cu o configuraţie 2+2, cu scaune individuale, cu inserţii de lemn şi aluminiu şi chiar cu un buton de rabatare a banchetei spate.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

via Bertone


Comentarii (8)

  • Hatchback mai mult......un fel de Vel Satis englez
    3 17
  • radacinile shooting brake-urilor de pana in anii 2000 sunt cat se poate de prezente, poza 5 e semnificativa

    tzenu...mai bine ne povestesti despre motoarele mobra. Acolo te pricepi...
    10 6
  • Rus Alin
    Un fel de Panamera...
    9 4
  • e dificil sa desenezi un brake echilibrat. din profil, partea posterioara parea a fi de la un alt vehicul, atasata la partea anterioara, care este frumoasa de altfel...
    oricum, arata binisor.
    4 7
  • @RAS

    designul shooting-brake-urilor este specific. Incearca sa nu faci confuzie intre un break (a carui linii sunt evident cautate a fi "echilibrate") si un shooting-break (clasa inventata de englezi si a carui design este putin mai neconventional)

    Vezi poza http://www.motorstown.com/images/aston-martin-virage-shooting-brake-06.jpg

    Asemanarea cu panamera sau cu vel-satis sau afirmatia gen "partea posterioara per a fi de la alt vehicul" dovedeste lipsa de cunostinte a istoriei designului. Si in particular al celui englez.

    parerea mea e una: daca nu te pricepi nu iti dai cu parerea sa pari destept.
    11 4
  • @aston.........shooting-brake-urile si rahaturi.........
    daca acest aston este un shooting-brake.........atunci mercedes cls shoting-brake cum il poti descrie?????
    2 8
  • @tzenu.....credeam ca poza este destul de convingatoare. La articolul despre merc-ul shooting brake evidentiam cu mare admiratie (sub un alt nume de user) in felul urmator:

    "Forma generala pare sa fie rezultatul incapatanarii designerilor de a avea o masina smooth and slick care IN PRINCIPIU ar fi masiva si greoaie"

    Culmea, acest "masiv si greoi" este originalul iar aston nu se dezice de aceasta filosofie. Mercedes isi permite sa iasa din tipare (avand un rezultat extraordinar dar si pentru ca Mercedes n-a facut niciodata pana la acea data un shooting brake). Dar Aston face exact ceea ce trebuie si sculpteaza un shooting-brake "de origine" si care nu se indeparteaza de "good old days"

    Nu poti compara un shooting brake cu modelul x de pe continent pentru simplu motiv ca te afli in gradina englezilor. Nu poti vinde castraveti gradinarului....

    Din punctul meu de vedere (si aunui fan aston e prin '90) aceasta struto-camila (pentru unii) este exact ceea ce trebuie. O revizuire a unui design mai vechi dar care pastreaza o traditie usor recognoscibila.
    10 0
  • legionarul
    @aston

    amice nuti mai bate capu si pierde vremea cu unii care au mentalitatea lor diferita de a ta....daca la unu nui place da nici nu se pricepe poti sai explici si o luna intreaga de la A la Z ca tot pe a lui sio tine.....mie de altfel chiar imi place acest aston.....dar probabil va ramane la stadiul asta si nu se va produce...cn stie
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru