Aston Martin cere prea mulţi bani pentru dezvoltarea viitorului Maybach
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi au semnat un acord de colaborare în 2010, discuţiile dintre Daimler şi Aston Martin au ajuns într-un punct mort. Nu este exclusă nici ruperea acordului pe care englezii şi germanii s-au chinuit atât de mult să îl ducă la bun sfârşit. Se pare că pretenţiile economice excesive ale celor de la Aston Martin au dus la stoparea discuţiilor.
Primele informaţii indică faptul că englezii au cerut o sumă mult prea mare pentru crearea viitoarei generaţii Maybach. Costul impus de cei de la Aston s-a dovedit a fi prea ridicat, în condiţiile în care Daimler promisese şi un pachet atractiv al actualului ML (tehnologie, motoare, platformă) pentru dezvoltarea viitorului SUV Lagonda.
Ce doi parteneri au refuzat să facă declaraţii oficiale privind disensiunile iscate, însă nici nu au infirmat zvonurile. Dacă parteneriatul dintre Aston Martin şi Daimler chiar va fi încheiat, principalul brand afectat este Maybach. Dezvoltarea unui nou model ar fi prea costisitoare pentru Daimler şi destinul brandului de lux ar fi oprit brusc.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Noua Dacia Duster va primi tracțiune integrală cu punte spate electrificată
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Subaru WRX STI revine după 3 ani de pauză. Disponibil exclusiv cu o cutie CVT
Din 1945 Maybach nu a mai miscat nimic pana in 2002-2003. Asa se va intampla si acum.