Ultima ora: SIAB 2009 se anuleaza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Criza financiara resimtita din plin de constructorii auto se accentueaza si la noi in tara. Dupa ce nume mari ca Nissan, Infiniti, Mitsubishi, Suzuki, Land Rover, Ferrari si Rolls Royce au anuntat ca nu vor participa la Salonul de la Detroit, mai modestul nostru salon autohton, SIAB, se pare ca trage si el sa moara.
Foarte probabil, editia din 2009 a Salonului Auto de la Bucuresti nu va mai avea loc din cauza crizei financiare si a deciziei importatorilor de a investi in altfel de metode de promovare. Informatia a fost oferita de Ernest Popovici, presedintele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) care a declarat astazi, pentru ZF, ca "in principiu SIAB nu va avea loc in 2009 din cauza crizei financiare. Decizia finala in acest sens va fi luata in cursul acestei saptamani". Potrivit Ziarului Financiar, se pare ca decizia este definitiva si a fost confirmata de surse neoficiale din cadrul APIA.
Brent Valmar, vicepresedintele APIA, a declarat la randul sau ca importatorii prefera sa sprijine retelele de distributie si campaniile promotionale decat sa investeasca milioane de euro intr-un eveniment de doua saptamani.
Tot Valmar a declarat ca in 2008 vanzarile de autoturisme vor fi de aproximativ 275.000 de unitati, in scadere cu 13% fata de aceeasi perioada a lui 2007. Anul viitor se asteapta insa doar 250.000 de unitati livrate, un nivel similar cu cel inregistrat in 2006.Daca SIAB nu ar fi fost anulat, evenimentul auto nu ar mai fi avut loc in 2009 la Tiriac Expo, locul care a gazduit editia de anul trecut. APIA semnase un preacord cu Romexpo prin care complexul expoztional se angaja sa ridice doua hale expozitionale pentru eveniment.
Ziarul Financiar a realizat o estimare a costurilor de participare pentru Porsche Romania in 2007, in cadrul ultimei editii a Salonului de la Bucuresti. Costul necesar constructiei standului (de 445 euro pe metru patrat), corelat cu pretul perceput de organizatori (intre 50 si 90 de euro pe metru patrat) a insemnat in total 1.6 milioane de euro pentru Porsche Romania.
via | Ziarul Financiar
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Era praf oricum...
Toti taranoii se calcau in picioare nu pentru masini ci pentru proastele noastre "sexy" care visau la un pustan full de bani sa-i faca si ei viata mai usoara.
S-a umplut "YouTube" de filmulete facute cu telefonul la SIAB. Si, te-ai prins masinile sunt pe ultimul loc pe pelicula de 0.3 megapixel.
Felicitari pentru aceasta decizie. N-ai cu cine ....
Decizia e, pot spune, destul de ok. Sunt de acord ca vin multi pt fetele de acolo, dar vin si persoane ca mine, pentru modelele auto!
60% pentru femei si 40% pentru masini.
Sper ca da. Sunt oribile si inghesuie Piatsa Presei.
Nu cred ca le vor da jos pentru ca au dat bani sa le ridice si pot fi foarte utile cu alte ocazii .... Pacat de arhitectura de Ghiveci Babilonian a Capitalei noastre europene.