Honda pregătește cea de-a 10-a generație Civic. După ce anul trecut a adus un al doilea facelift al actualului model, anul 2017 va fi cel în care Civic va primi o binemeritată generație nouă, anunțată de un concept pe care marca japoneză îl prezintă în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.
Noul Civic Hatchback Prototype, așa cum este numit oficial de Honda, nu este altceva decât o versiune de pre-serie a modelului de serie, ceea ce înseamnă că mașina pe care o vedem astăzi la standul japonezilor este foarte apropiată estetic de cea pe care o vom vedea în showroom-uri fix peste un an. Iar asta nu e deloc o veste rea, pentru că noul concept pare un urmaș cu adevărat reușit al actualului model.
Primul lucru care ne interesează din tona de informație oferită de Honda alături de fotografiile oficiale sunt dimensiunile. Aflăm, astfel, că viitorul Civic va crește serios în dimensiuni față de actuala generație, fiind cu 13 centimetri mai lung și cu 3 centimetri mai lat. Look-ul agresiv este oferit parțial de faptul că înălțimea modelului scade cu 2 centimetri, ceea ce înseamnă că mașina arată ceva mai "așezată" pe șosea decât actualul model.
"Am știut că suntem nevoiți să producem un design exterior agresiv și care iese în evidență pentru a provoca stilistic segmentul compact european convențional, păstrând însă în același timp valorile de bază ale lui Civic", spune Dalsuke Tsutamori, directorul de proiect pentru cea de-a 10-a generație Civic.
Odată cu lansarea sa pe piață, noul Civic va oferi o familie nouă de motoare turbo pe benzină de 1.0, respectiv 1.5 litri. Evident, în gamă se va afla și dieselul de 1.6 litri lansat anul trecut pe gama Honda. Nu există încă cifre legate de performanțele acestora, însă probabil că Honda se va alinia la standardele segmentului în ceea ce privește consumul și performanțele viitorului Civic.
Revenim asupra acestui subiect imediat după ce detaliile vor fi publice, probabil în toamna anului 2016, la următorul mare salon auto european.Noua generație Honda Civic va fi fabricată la tradiționala uzină pe care japonezii o dețin în Marea Britanie, ocazie cu care niponii vor investi 270 de milioane de euro în tehnologii care să faciliteze procesul de producție.
desi as prefera-o pe cea de 1.5, indiferent in care vesiune de putere
e tunata din fabrica :), plus ca evacuarile au corespondent cu admisiile rotunde din fata
.,,https://www.youtube.com/watch?v=OIKK1g_74kU
@Honda, de acord . Civic cu motorul 1.5 turbo face 0-100 in 6,9sec asta cu cutie CVT , fara ea cu siguranta ar fi sub 6,9sec. De astfel cu CVT sau nu este cel mai performant motor 1.5 din industria auto .
In fine, nu trebuie sa ma credeti pe cuvant. asteptati realitatea si pe urma mai vedem.