Pe lângă noul Fusion, fratele american al lui Mondeo, supus unui facelift consistent, Ford a mai adus la Salonul Auto de la Detroit și o interpretare sărită de pe fix a actualului F-150. Știm deja că pick-up-ul americanilor și variantele sale de caroserie i-au adus titlul de cel mai vândut model în SUA în 2015 și în ultimii 34 de ani.
Prin urmare, asemenea performanțe nu puteau fi sărbătorite decât cu o mașină specială. Versiunea Ford F-150 Raptor a fost dezvoltată de divizia sportivă a Ovalului Albastru, adică Ford Performance, și este de fapt o continuare a modelului similar, expus anul trecut la Detroit. Diferența este că anul acesta vedem varianta cu cabină dublă, deci care poate oferi senzații tari unui număr mai mare de pasageri.
Cu panouri de protecție și praguri impresionante, jante de 17 inch și anvelope off-road BFGoodrich AllTerrain KO2, Ford F-150 Raptor este o apariție care nu trece neobservată.
cai putere și un cuplu motor de 588 Nm. Resursele sunt folosite cu ajutorul unei transmisii automate cu 10 rapoarte și a unei cutii de transfer ”torque-on-demand”.
Sub capotă se află un motor V6 Ecoboost de 3.5 litri, capabil să producă 411Sistemul de tracțiune integrală are și un sistem Terrain Management cu șase moduri diferite de rulare: normal, street (pentru rularea pe stradă), weather (în condiții de ploaie, ninsoare și gheață), mud and sand (pentru terenuri cu noroi sau nisip), baja mode (pentru viteză în deșert) și rockmode (pentru rulare la viteză mică pe bolovani). În completare vine o suspensie specială Fox Racing Shox.
Automarket este prezent la Salonul Auto de la Detroit. Dacă vreți să vedeți poze live cu mașina, click aici.
Si inainte de a posta un articol, mergeti in pauza de masa si mancati mancare, nu litere.
@andrei, dacă pe tine te nemulțumește asasinarea limbii române, pe mine mă preocupă mai mult faptul că bijuteria asta de F-150 ucide sistematic…Chevy Silverado, adică ȋncă de la apariția acesteia din urmă. O senzație “nașpa”, mai ales când vezi că cei care ar trebui să se alarmeze dorm liniștiți ȋn turnul lor de fildeș…
Nu, nu mă roade invidia (drept dovadă că nu, varianta “extended cab” a lui F-150 a eșuat la teribilul IIHS-SOT), care, desigur, nu este un sentiment creștinesc. Pur și simplu remarc, constat, simt…