Alianţa Renault-Nissan ocupă locul trei în topul vânzărilor din 2010
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii alianţei Renault-Nissan au dat publicităţii rezultatele vânzărilor din 2010. Anul trecut, aceştia au vândut în întreaga lume 7.276.398 de vehicule, înregistrând astfel o creştere de 19.6% şi, totodată, au reuşit să devanseze grupul german Volkswagen care a picat pe locul patru în topul constructorilor.
În cadrul alianţei, Nissan a comercializat 4.080.588 de maşini, Renault a vândut 2.625.796 de vehicule, iar Lada a trimis către clienţi 570.014 automobile. "Alianţa Renault-Nissan a obţinut în 2010 un volum de vânzări şi o cotă de piaţă fără precedent. Performanţa noastră este foarte bună, mai ales pe pieţele emergente, unde toate mărcile alianţei au continuat să câştige cote de piaţă", a declarat Carlos Ghosn, director executiv Renault-Nissan.
Cea mai mare piaţă de desfacere pentru concernul Renault-Nissan este China, urmată de SUA. În Franţa, 30.1% din autovehiculele comercializate aparţin alianţei, în Rusia procentul este de 36.5%, iar în Mexic, 25.3% din automobile vin din partea Renault-Nissan.
Via | LeBlogAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Conform unui nou raport financiar al Grupului Renault, Dacia a depășit pragul de 500.000 de mașini noi vândute la nivel mondial în ultimele 9 luni. Marca de la Mioveni a raportat creșteri în vânzări în această perioadă. (24.10)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi în Europa au scăzut cu 4.2% în septembrie. Noul raport relevă o creștere a vânzărilor de mașini electrice și hibride și o scădere a mașinilor cu motoare termice. (22.10)
-
Dacia Sandero rămâne lider de vânzări în Europa după ultimele 9 luni. În același timp, Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. (21.10)
@vasi...da. de aia ala de pe locul 4 vrea in "la"china. Unde poa' sa-si vanda chinezaria?
Marele şi inegalabilul grup VW (cu branduri ca haudi, Porsche & altele consacrate), au fost depăşiţi de Renault - Nissan! RUŞINE!
Eu zic ca vanzarile mari se datoreaza modului in care alianta Renault-Nissan s-a adaptat fiecarei piete, printr-un marketing foarte bine gandit.
" ADAC premiaza Renault pentru calitate si fiabilitate "
si inca ceva...
http://daciagroup.com/comunicate-de-presa/dacia-si-renault-printre-cele-mai-fiabile-marci-auto-din-franta.html
Majoritatea modelelor Renault si Dacia figureaza si anul acesta printre cele mai fiabile vehicule de pe piata franceza, potrivit anchetei date publicitatii, in ianuarie 2011, de revista “Auto Plus”.
in 2009 intra in forta Megane 3, pe care ADAC il catalogheaza "sehr gut". Megane 3 are un numar mai mic de interventii fata de Honda Civic sau Kia Ceed de exemplu.
De asemenea, se vor produce şi motoare pentru ... Mercedes.
Presupun că, cel mai probabil, vor fi motoare pentru viitoarea platformă Twingo-Smart.
Faptul că motoarele se vor face la Dacia arată că Dacia va avea clar în portofoliu o maşină de oraş bazată pe platforma sus-amintită.
Platforma se pare că va proveni de la Mercedes
http://autoten.com/2010/09/21/2013-renault-twingo-rendering-and-information/
" Renault Twingo will use a new modular platform that is in the final stages of development at Mercedes-Benz’s R&D centre in Sindelfingen, Germany"
Deci Dacia de oraş va un Smart chel.
insemna ca se poate face calitate si in Romania. Doamne'...cred ca fanii "bere si carnati" isi scot unghia de la degetu mic din nas si si-o baga-n gat.
Nu se descoperă roata acum.
Succesul ţine de cum să faci mult cu cât mai puţin
De asta Dacia este un succes real.
Probleme sunt, pentru că de exemplu industria orizontală nu este dezvoltată ca în Cehia să zicem. Mai sunt componente care se fac şi in fabrici autohtone rămase de pe vrema lui Ceauşescu (alea care încă nu s-au demolat şi nu s-au făcut hipermarket-uri pe terenul lor).
Şi muncesc oamenii la piese în condiţiile cunoscute, să facă din rahat bici şi cu bani puţini şi plătiţi ca în România.
Când vă uitaţi la un şurub de Logan gândiţi-vă că a fost facut de un român care a lucrat într-o hală neîncălzită, cu maşini pe care tot el trebuie să le repare, respectând condiţiile de calitate impuse de Renault. Adică ai greşit o piesă iei lotul de la început. Şi asta pentru un salariu de 800 RON.
Măcar pentru atât şi tot trebuie să arătaţi respect Oamenilor care lucrează în industria românească auto.
Ei încă mai produc ceva. Voi?
omu' vorbea de suruburile de intra in dacie, facute de o parte terta, asupra cereia nu se aplica toate conditiile de confort si salarizare ed la fabrica Renault.
Si in caz ca nu ai aflat , un strungar de romania, lucrand la o fabrica oarecare, are un pic peste salariul minim . . . si asta pentru ca este greu s produci intr-o tara care iti impoiteaza si aerul pe care il respiri ( uneori de doua ori... cum iti pune TVA peste unele taxe .. )
Nu e cazul.
Nu am vorbit de Dacia acolo. Nu Dacia face şuruburi (o parte sun făcute la Subex) aşa cum nu Dacia face faruri (sunt făcute la Elba).
Sunt piese care se fac la Componente Auto (Topoloveni), la COMEFIN Costeşti etc. etc.
Despre astea am vorbit în general.
Sunt şi multe firme venite din afară care au localizat producţia de componente aici, dar eu vorbeam de fabricile autohtone, acre fac diferite componente după standardele de calitate Renault.
ontopic: nu cred ca poate cineva sa bage mana in foc si sa spuna: masina x e cea mai buna. nu am avut probleme cu ea de cand am luat-o pana am vandut-o.
treziti-va copii, masina e un lucru indispensabil, dar pe care trebuie sa-l schimbi cat mai des si producatorii stiu asta.
nu se mai fac masini sa te tina o viata (cel putin nu pentru noi, muritorii de rand) ci dupa 4-5 ani incepi sa bagi bani si te gandesti ca mai avantajos e s-o schimbi.
Renault, probleme pe mai toate planurile
În general, producătorul francez încearcă să scape de o poziţionare slabă în preferinţe, datorită reţelei de service, supraaglomerată, ce nu face faţă solicitărilor, renumelui de maşină puţin fiabilă, ce se răsfrânge asupra tuturor modelelor, şi nu în ultimul rând prezenţa maşinilor noi, cu rulaj de până la 10.000 kilometri, cu amortizoare căzute şi a problemelor la motor apărute chiar şi sub 40.000 de kilometri.
O altă problemă, la Renault, o reprezintă partea electrică a maşinii. Unul dintre cazuri este întâlnit la Clio III, care în perioada de rodaj, adică aproape 1.500 de kilometri, constat cu surprindere că se aprinde beculeţul de service pe bord, iar calculatorul afişează mesajul "Check Steering". Şi asta chiar dacă maşina se comportă perfect, volanul "mergând" bine. Pusă pe tester, mecanicii au ajuns la concluzia că lipsea din calculatorul de bord setarea de 0 a volanului şi asta a generat eroarea.........acesta este adevarul despre fiabilitatea reno.........restul apa de ploaie
Toate masinile astea europene sunt, in mare, la fel de fiabile sau de putin fiabile, cum vrei s-o iei. Chiar trebuie sa ai creierul spalat si sa crezi in mitul masinii germane sau japoneze sau sa fii fan Renault?
Am avut din toate rasele de masini: germane, japoneze, franceze ...si inca mai am. Toate la fel de bune. E adevarat ca imi placea mai mult una decat alta la diferite capitole...dar e chestia de gust.
Ati inteles ma alde Gica?
parerea mea