Grupul Fiat se încăpăţânează să ţină în viaţă Alfa Romeo. Pentru resuscitare a fost deja întocmit un plan pentru următorii cinci ani, care prevede investiţii de 5 miliarde de euro în modele noi. Scopul italienilor este acela de a aduce brandul de la 74.000 de maşini vândute în 2013, la un incredibil 400.000 în 2018.
Un sedan premium, prioritatea numărul unu
Prioritatea numărul unu este un înlocuitor pentru vechiul Alfa Romeo 159. Acesta ar urma să fie dezvoltat pe o platformă nouă, cu propulsie posterioară şi, eventual, tracţiune integrală. Botezat cu numele de cod Project 952, sedanul de clasă medie este aşteptat în Europa şi Statele Unite la mijlocul anului 2016.
El trebuia să fie introdus în 2014 sub numele de Giulia, însă nimic nu a mers conform planului. Proiectul a fost reconfigurat, iar modelul va fi rebotezat.
Gama de motorizări va include unităţi pe benzină cu injecţie directă: un 2.2 litri cu puteri cuprinse între 180 şi 330 de cai putere şi un V6 de 3.3 litri, cu potenţialul a 400 sau chiar 500 de cai putere. Cei care preferă dieselul vor avea la dispoziţie o unitate cu patru cilindri, cu resurse cuprinse între 120 şi 210 cai putere, şi un V6 de 3.0 litri, cu potenţialul a 250 până la 330 de cai.Un crossover şi o limuzină
Al doilea model pe lista creată de Afla Romeo este un crossover de segment mediu. Acesta va avea la bază aceeaşi platformă şi va porni pe urmele unor SUV-uri cu renume cum sunt Audi Q5 şi Mercedes GLK. data lansării este programată pentru a doua jumătate a anului 2016.
Surpriza o va reprezenta însă un model de vârf, un sedan de lux destinat a se bate cu etalonul segmentului în acest moment: Mercedes S-Klasse. Pare greu de crezut, dar Alfa Romeo chiar crede în viitorul unui astfel de model. El va promova o linie de design ceva mai discretă şi va folosi motoare puternice, diesel şi benzină. Nu va exista însă nici o unitate V8 împrumutată de la Maserati.
via automotivenews (înreg.)
Apoi, stie vreun pasionat Alfa daca viitorul Giulia se afla in teste? Intreb la modul serios, pt ca eu unul n-am auzit nimic de asta, ori daca un model este pregatit sa se lanseze peste fix 2 ani, cam trebuie sa iasa la teste cu prototipuri camuflate, imi e sa nu mai fie vreo amanare, super reconfigurare, rebotezare, sper sa ma insel.
.......pe bune acuma nu o sa vanda cei de la Alfa Romeo 400k modele probabil nici in 2020-2022...
Sa revenim la modelu 'de lux'......unde daca Alfa va reveni ar trebui sa investeasca enorm de mult si ca modelu respectiv sa se ridice la asteptari....macar sa fie un fel de 'nou XJ' daca vrea sa fie luat in seama....
Pe langa asta ar trebui pe urma un concurent in segmentu E si pe urma un concurent pt. seria 3,A4,C-klasse
Suv-ul mult pomenit ar trebui clasat in categoria mijlocie sau chiar in segmentu mic......concurent pt. Juke maxim X1......ca daca se vor arunca la modele k X5 sau Range vor pierde din prima......
Cei de la Alfa vor sa atace niste segmente foarte importante si disputate de greii industriei.......si cu doar 5 miliarde nu cred ca o sa le acopere pe toate.......
Nu zic ca este usor, dar cu siguranta nu este imposibil. Daca Alfa Romeo nu a fost lichidata pana acum cu siguranta este un motiv. Am avut ocazia sa conduc Mito si 159 si va rog daca si voi aveti ocazia sa o faceti, sa nu dati inapoi. Veti vedea de ce marca asta in ciuda vanzarilor slabe, inca exista. Si nu va muri prea curand. Este un diamant care trbuie slefuit. Pentru ca valorile marcii au ramans nealterate. Deci eu cred ca loc este pentru un rival precum Clasa S, dar cu siguranta ca italienii nici nu se gandesc sa vanda precum Mercedes. Ar fi absurd sa creada asta. Sa ajunga sa vanda precum Jaguar XJ si tot e bine.
Daca Marchionne dorea 2 marci in clasa de lux, trebuia sa aiba grija de Lancia, pt ca Lancia oricum a fost mai luxoasa prin definitie decat Alfa, mie unul mi se pare o mare abrambureala.