Alfa Romeo și-a schimbat sigla

de Sebastian Toma
Joi, 25.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Odată cu prezentarea noii Giulia, italienii de la Alfa Romeo și-au modificat sigla. Schimbările se referă atât la fonturile și culorile folosite, cât și la grafica interioară a acesteia.

Esential 105 ani de la înființare a sărbătorit marca Alfa Romeo în data de 24 iunie 2015.
Alfa Romeo și-a restilizat sigla, după cum anunțau anumite surse din cadrul mărcii. Noua formulă a siglei a apărut înainte de prezentarea oficială a lui Giulia Quadrifoglio Verde, înlocuitorul lui 159. Italienii au făcut prezentarea celor două noutăți, concentrată pe noul lor model de clasă medie, în ziua în care marca a aniverseat 105 ani de la înființare. Totodată, italienii au anunțat deschiderea pentru public a muzeului dedicat mărcii din Milano pentru data de 30 a lunii curente, Muzeul Alfa Romeo din Arese, denumit "La macchina del tempo".

Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3

Noul format al siglei Alfa Romeo păstrează cele două elemente asociate cu marca încă de la fondarea sa, din 24 iunie 1910. Vorbim despre celebrul "Biscione" (șarpele) și de crucea roșie – emblema orașului Milano.

Sigla originală a fost desenată în 1910 de un desenator tehnic numit Romano Cattaneo, iar varianta modernă a acesteia vine cu același elemnte de bază, dar cu o grafică diferită. Principala modificare față de sigla anterioară este eliminarea despărțiturii dintre Biscione și crucea roșie, alături de fundalurile aferente fiecărei jumătăți. Așadar, fundalul alb al crucii roșii care este emblema orașului Milano a fost eliminat, iar fundalul albastru deschis, folosit până de curând în spatele lui Biscione, emblema Casei Visconti, a fost și el eliminat. În locul acestora se află un fundal comun cu aspect metalic.

Un cadru din Muzeul Alfa Romeo.

Urmareste Automarket
Sigla Alfa Romeo în formatul nou are un nou font, modificat subtil față de cel utilizat până acum. Cel mai probabil, noul rebranding este așteptat să fie utilizat în toate materialele publicitare și promoționale ale companiei.
În plus, fundalul inelului albastru închis care îmbracă cele două embleme care formează sigla Alfa Romeo este acum în altă nuanță de albastru, nu foarte diferită de cea utilizată până în prezent.

Evoluția siglei Alfa Romeo de la fondare până la aniversarea de 105 ani.

Via Alfa Romeo

Comentarii (3)

  • De asemenea, șarpele are acum o singură ”curbă” față de cele două de până acum.
    4 0
  • Arata bine noua sigla, mai simpla si mai moderna dar pastreaza elementele de identificare
    2 0
  • schumi
    Am anticipat aceasta schimbare. Noua versiune este numai buna de urmatorul upgrade, emblema luminata (gen Lexus si Mercedes, din ce am vazut).
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru