Sergio Marchionne: "Sunt deschis la alianţe, dar nu vrem să vindem Alfa Romeo"
Primele informaţii despre noua siglă a celor de la Alfa Romeo sugerează o versiune mai stilizată a logo-ului folosit până acum de constructorul italian.
Simbolurile clasice ale mărcii nu vor fi eliminate, dar vor fi operate modificări subtile la nivelul siglei pentru a marca noua eră a companiei care are acum sediul în Torino. Altfel spus, cele două elemente esenţiale ale siglei Alfa Romeo, crucea roşie pe alb – emblema oraşului Milano şi Biscione, vipera care a fost folosită de Casa Visconti începând cu secolul XI, vor rămâne pe sigla viitoare a mărcii deţinute de Fiat Chrysler Automobiles.Alfa Romeo va deveni o marcă de sine stătătoare
Presa germană: Alfa Romeo va lansa şapte modele noi până în 2018
Ultima modificare a siglei Alfa Romeo a avut loc în anii '70, când a fost inaugurată fabrica Pomigliano d'Arco, din apropierea oraşului Napoli. La vremea respectivă, a fost eliminat numele "Milano", cratima dintre Alfa şi Romeo, au fost scoasă coroana de lauri care înconjura pe fond auriu sigla şi redusă suprafaţa respectivului fond – laurii fiind introduşi după câştigarea ediţiei inaugurale Campionatului Mondial de Automobilism şi au fost eliminate şi liniile dintre numele oraşului în care a fost fondată marca şi numele mărcii.Moment istoric: Afla Romeo debutează oficial pe piaţa din SUA cu noul 4C
Via Motori.it
Comentarii (1)