Sergio Marchionne: "Sunt deschis la alianţe, dar nu vrem să vindem Alfa Romeo"

În partea stângă, avem simbolul oraşului Milano, în timp ce jumătatea dreaptă prezintă un om care renaşte din gura unui şarpe, nu un om muşcat de un şarpe, aşa cum ar putea părea la prima vedere.
Primele informaţii despre noua siglă a celor de la Alfa Romeo sugerează o versiune mai stilizată a logo-ului folosit până acum de constructorul italian.
Simbolurile clasice ale mărcii nu vor fi eliminate, dar vor fi operate modificări subtile la nivelul siglei pentru a marca noua eră a companiei care are acum sediul în Torino. Altfel spus, cele două elemente esenţiale ale siglei Alfa Romeo, crucea roşie pe alb – emblema oraşului Milano şi Biscione, vipera care a fost folosită de Casa Visconti începând cu secolul XI, vor rămâne pe sigla viitoare a mărcii deţinute de Fiat Chrysler Automobiles.Alfa Romeo va deveni o marcă de sine stătătoare

Aşa arată evoluţia siglei Alfa Romeo.
Presa germană: Alfa Romeo va lansa şapte modele noi până în 2018
Ultima modificare a siglei Alfa Romeo a avut loc în anii '70, când a fost inaugurată fabrica Pomigliano d'Arco, din apropierea oraşului Napoli. La vremea respectivă, a fost eliminat numele "Milano", cratima dintre Alfa şi Romeo, au fost scoasă coroana de lauri care înconjura pe fond auriu sigla şi redusă suprafaţa respectivului fond – laurii fiind introduşi după câştigarea ediţiei inaugurale Campionatului Mondial de Automobilism şi au fost eliminate şi liniile dintre numele oraşului în care a fost fondată marca şi numele mărcii.Moment istoric: Afla Romeo debutează oficial pe piaţa din SUA cu noul 4C
Via Motori.it
Comentarii (1)