Alfa Romeo îşi va modifica sigla odată cu lansarea lui Giulia

de Sebastian Toma
Vineri, 27.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alfa Romeo va folosi o variantă stilizată a siglei sale odată cu lansarea noii game, titrează italienii de la Motori.it.

Esential 400.000 de unităţi pe an vor să vândă cei de la Alfa Romeo până în 2018, de patru ori mai multe decât în 2014.
Alfa Romeo se pregăteşte de o relansare prin care speră să readucă vânzările pe creştere după ani de scăderi. Totul va începe în luna iunie a anului curent, când italienii vor lansa modelul Giulia, competitorul italian al lui BMW Seria 3, Audi A4 şi Mercedes-Benz C-Klasse. Odată cu Giulia, cei de la Alfa Romeo vor lansa şi noua lor siglă, titrează cei de la Motori.it. Cu toate că informaţia nu a fost confirmată încă de oficialii constructorului milanez, sigla Alfa Romeo nu a mai fost modificată din 1972, iar sursele citate de publicaţia italiană sugerează această modificare pe fondul necesităţii demonstrării unei reinventări a mărcii care poartă emblema Casei Visconti, conducătorii Milanului în secolul XIV.

Sergio Marchionne: "Sunt deschis la alianţe, dar nu vrem să vindem Alfa Romeo"

În partea stângă, avem simbolul oraşului Milano, în timp ce jumătatea dreaptă prezintă un om care renaşte din gura unui şarpe, nu un om muşcat de un şarpe, aşa cum ar putea părea la prima vedere.

Primele informaţii despre noua siglă a celor de la Alfa Romeo sugerează o versiune mai stilizată a logo-ului folosit până acum de constructorul italian.

Simbolurile clasice ale mărcii nu vor fi eliminate, dar vor fi operate modificări subtile la nivelul siglei pentru a marca noua eră a companiei care are acum sediul în Torino. Altfel spus, cele două elemente esenţiale ale siglei Alfa Romeo, crucea roşie pe alb – emblema oraşului Milano şi Biscione, vipera care a fost folosită de Casa Visconti începând cu secolul XI, vor rămâne pe sigla viitoare a mărcii deţinute de Fiat Chrysler Automobiles.

Alfa Romeo va deveni o marcă de sine stătătoare

Aşa arată evoluţia siglei Alfa Romeo.

Presa germană: Alfa Romeo va lansa şapte modele noi până în 2018

Urmareste Automarket
Ultima modificare a siglei Alfa Romeo a avut loc în anii '70, când a fost inaugurată fabrica Pomigliano d'Arco, din apropierea oraşului Napoli. La vremea respectivă, a fost eliminat numele "Milano", cratima dintre Alfa şi Romeo, au fost scoasă coroana de lauri care înconjura pe fond auriu sigla şi redusă suprafaţa respectivului fond – laurii fiind introduşi după câştigarea ediţiei inaugurale Campionatului Mondial de Automobilism şi au fost eliminate şi liniile dintre numele oraşului în care a fost fondată marca şi numele mărcii.

Moment istoric: Afla Romeo debutează oficial pe piaţa din SUA cu noul 4C

Via Motori.it

Comentarii (1)

  • Ha, Ha! Cred ca au vazut posturile mele pe AM. ;)
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru