Mult așteptatul urmaș al modelului Alfa Romeo 159 va fi lansat în această vară, mai precis în luna iunie, spun jurnaliștii britanici de la Autocar. Giulia este primul pas către redefinirea mărcii Alfa Romeo, iar lansarea sa a fost amânată ani la rândul. De data ceasta, italienii par hotărâți să readucă numele Alfa Romeo în prim-plan, iar noul model de clasă medie Giulia va veni cu un design inspirat de actualul model sportiv 4C, iar platforma tehnică este împrumutată de la Maserati Ghibli.
Asta înseamnă că noul model de clasă medie Alfa Romeo va avea propulsie pe puntea spate sau tracțiune integrală, iar gama de motoare va fi alcătuită din propulsoare cu patru și șase cilindri. Conform șefului mărcii Afla Romeo, Harald Wester, citat de jurnaliștii de la Autocar, noul model vrea să readucă marca Alfa acolo unde îi este locul. "Cel de la volan va fi pus pe primul loc, iar noul model va oferi o experiență excepțională. Vrem ca proprietarul să simtă că face parte din mașină și că este o componentă indispensabilă", a completat Harald Wester.
diesel cu patru și șase cilindri. Alfa Romeo vrea să vândă 400.000 de automobile până la finalul anului 2018. Anul trecut, Alfa Romeo a livrat doar 74.000 de unități.
Alfa Romeo are o divizie secretă de dezvoltare amplasată undeva lângă Torino. Aici vor fi angajați 600 de oameni până la finalul anului, iar aceștia vor fi implicați în dezvoltarea a opt modele noi plus o gamă de motoare pe benzină șiVia Autocar
Cat despre faptul de a-i atribui viitorului lor sedan Alfa , ''calificativul'' de premium, aruncandu-l in ''batalie'' directa cu BMW seria 3 si C class, este putin cam deplasata . Alfa Romeo nu a fost niciodata premium, la fel cum nici modelele de intrare ale marcii BMW si Mercedes nu mai sunt ''atat'' de premium. Trebuie lucrat la acest aspect pe viitor. Monotonia interiorului din Seria 3 si C class care abuzeaza de plastice si materiale solide, nu pot fi catalogate premium, doar non-premium. Multam !
Mareane, plasticele din seria 3 si clasa C nu sunt mai proaste decat plasticul argintiu de pe consola centrala din Lexus NX, ala care imita aluminiul, care este destul de masiv, cu toate ca Lexus joaca in alta liga, dupa cum spunea cineva.
ps: Nu stiu cine tot este ''mafia''. Pseudonimul meu, reflecta numele real. Multam !
Am facut referire la ultima generatie de C class, un model ce-i drept care vine cu un nivel de calitate superior in varianta de varf (doar), dar nu si in varianta de baza. Daca sunteti amabil, sau dispus sa imi oferiti o adresa de e-mail, am sa va ofer mai multe detalii cu privire la acest aspect. O seara cat mai placuta !
ps: Nu sunt fan Mazda, sunt fan auto. La fel cum iubesc Mazda ca marca, asa iubesc si Mercedes si BMW si altele . Dar nu pot trece cu vederea nivelul de calitate interioara, pur si simplu asa sunt eu mai fixit ~ vreau ca o masina premium sa nu fie depasita in priviinta asta de una de volum la pretul X , sper ca acest aspect sa fie inbunatatit cat mai rapid si eficient, fara sa inseamne costuri suplimentare.
Cu stima.
Ps. mie imi plac masinile frumoase in general si Mazda 6 e frumoasa la exterior dar la interior mai are inca de lucrat. Am impresia ca este o tendinta,mai nou, de-a ridica in slavi acest model poate mai mult decat trebuie.
Cu stima.
Ps. mie imi plac masinile frumoase in general si Mazda 6 e frumoasa la exterior dar la interior mai are inca de lucrat. Am impresia ca este o tendinta,mai nou, de-a ridica in slavi acest model poate mai mult decat trebuie.
de acord cu tine: daca nu vin cu ceva exceptional, cum a fost 156 la vremea ei, cred ca nu va avea sanse pe o piata premium foarte conservatoare si stabilizata
Daca unii ar analiza cu capul ( nu vreau sa jignesc ) si nu cu ''dragostea'' fata de o singura marca, ar observa ca si una si alta au defecte . O vom lua pe rand . Observ ca tot faceti abstractie de comparatii entry-level vs entry-level sau full options vs entry-level, s.a.m.d . Mercedes C class stim ca este o masina clar superioara (cel putin teoretic),mult mai bn antifonata ,despre care stim cu totii ca este facuta sa fie si rapida,nu doar confortabila. Dar daca e sa comparam varianta de 116 cp care a fost enuntata mai sus de colegu', adica C180 Blue TEC 116 cp , motorizare care am condus-o in locul celei de 170 cp motorina, adica C 220 din motive temeinice ~ nu era disponibila pt test drive in ziua respectiva. Dar datorita seriozitatii concesionarului Mercedes-Benz din Pipera , pt care am multa stima si respect, am fost chemat din nou pt a testa si motorizarea dorita de mine. Toate bune si frumoase , am acceptat prima data sa condusc C 180 116 cp. Dealerul imi oferise o masina aproape noua cu doar 2.300+ km rulati . Dupa care am revenit pt testul cu C220 . Per ansamblu , este o diferenta ENORMA la nivelul de calitate interioara si la nivel de antifonare , la C180 zgomotele patrund la interior intr-un mod nedorit, dieselul isi face si el simtita prezenta la interior, masina este lipsita de vlaga, abia dupa 1-2 sec motorul se trezeste la viata la un ''kick down'' , insa nici atunci demarajele nu sunt ''exagerate'' . Calitatea materialelor este sub C220 ( modelul mai superior ), in loc de ornamentele din lemn avem plastic negru lucios pe usi , si pe consola centrala ( lucru total dezamagitor pt un model premium, suprafetele astea glosy se vor zgaria ca la balamuc si vor arata nasol in timp ). In spate nu avem guri de ventilatie, volanul nu este imbracat in piele , cotiera ne fiind imbracata nici ea in piele va face ''urme'' serioase in timp, manerele usilor nu sunt imbracate in piele, consola centrala si bordul nu sunt nici ele imbracate in piele ca la versiunea superioara . Deci comparatia cum ca Mazda 6 facelift este net superioara ( 2,2 175 cp diesel varianta testata de mine ), este cat se poate de CORECTA. In varianta identica de motorizare intre 2,2 175 cp si C220 de 170 cp nu este nici o diferenta , motorul diesel de pe Mazda 6 se comporta la fel de silentios ca si cel de pe C220 , calitatea materialelor nu pot sa spun ca este superioara ( superioara este doar cand o comparam cu varianta entry-level a lui C class ), dar este ''aproape'' egala cu cea a unui C class full .Dc spun APROPAE? Simplu. Singurul motiv pt care nu poate fi egala , este faptul ca Mazda 6 nu are piele naturala ca in C class, cu toate ca sentimentul de ''egal'' pare credibil . Sistemul MZD Connect are o grafica la fel de premium precum C class. La show-room am avut ocazia ca inainte de test drive sa ma urc si intr-o Mazda 6 entry-level, am fost mirat ca nivelul de calitate interioara sa fie acelasi ca si in varianta superioara , doar cu o exceptie ~ scaunele nu erau imbracate in piele, in rest cusaturile din piele era prezente ca in varianta de top. Evident, masina nu venea cu sistemul MAZD Connect in acea varianta de baza, avea doar un display color , dar aici este alta treaba.
Sper ca am fost de ajutor !
Mai intervine si cate un @Catalin "impartial" si tot in acelasi ton cu primii doi, iar per total, toti trei fac aceeasi paranteza larga sa ajunga la un final comun inlacrimant: mazda6 e peste C Class.
@mafia, da-mi voie sa izbucnesc intr-un ras isteric si sa aplaud frenetic circul nebun care devine pe zi ce trece tot mai deviant si mai incredibil. Profunde sunt adancurile fiintei umane. Atat in geniu cat si in nebunie.
Sunt curios de fapt cati suntem in realitate care mai scriem pe-aici :) Grea trebuie sa fie meseria de doctor psihiatru.
Ps. Din punctul meu de vedere in afara de Infiniti/Nissan nici o japoneza nu ma convinge.
Realitatea este, ca nu am nici o legatura cu pseudonimul d-lui @MPT, ba chiar rog redactia sa afirme prin identificarea IP-ului , aceasta realitate . Nu vad care ar fi problema, faptul ca i-as respecta opiniile d-lui MPT cu privire la feedback-ul dumnealui. La urma urmei fiecare cu gusturile sale. Iar faptul ca si-a expus un feedback negativ fata de Mazda 6, nu vad a fi ceva rau in cazul asta. Fiecare are dreptul sa-si exercite o opinie.