Vârful gamei Giulia va beneficia de o motorizare Pentastar V6, preluată de la Chrysler Group, care va fi oferită opţional alături de un sistem de tracţiune integrală.
Această versiune ar putea să nu fie oferită şi pe piaţa din Europa. De asemenea, anumite motorizări din gama Giulia şi din portofoliul Alfa Romeo nu vor fi împărţite cu modelele din Grupul Fiat. La un an de la debutul lui Giulia, cei de la Alfa Romeo îi vor lansa versiunea decapotabilă, respectiv versiunea renăscută a lui Spider. Un succesor al lui Brera este, de asemenea, aşteptat în gama italienilor. Între lansarea lui Giulia şi a lui Spider, cei de la Alfa Romeo vor lansa şi roadsterul dezvoltat împreună cu japonezii de la Mazda, anume modelul 4C.Aspectul exterior al lui Alfa Romeo Giulia va fi definitivat în toamna anului curent, în timp ce o versiune deghizată subtil va fi prezentată oficial la jumătatea anului viitor. Cei de la Alfa Romeo vor folosi platforma lui Dodge Dart, care va primi un ampatament mărit şi o serie de modificări la nivelul suspensiei sparte. La rândul său, Dodge Dart preia platforma lui Alfa Romeo Giulietta, o evoluţie a platformei C-Evo care a debutat pe Fiat Bravo.
Italienii vor obţine o platformă mai lungă, mai lată şi cu o manevrabilitate superioară, asigurată de materialele utilizate la construcţia şasiului şi de rigiditatea suplimentară oferită de acestea.Via Autocar
In primul rand noul Spider ar trebui sa fie "roadsterul" in colaborare cu Mazda pe platforma de Mx-5 si in al 2-lea rand platforma Giuliettei e una noua si nu e o evolutie a celei de pe Fiat Bravo.
SI 4C-ul e in proces de ceva vreme si era facut in colaborare cu altcineva ( Dallara) insa se pare ca au renuntat la ei si il fac singuri :)
1. Motorul 1.8 despre care spuneti ca ar fi 1750 TBI de pe 159/Giulietta este de fapt un motor nou aflat in dezvoltare. Giulia va avea asadar un nou propulsor 1.8 Multiair (nu TBI) de 300 CP realizat din aluminiu si dezvoltat pe specificatii EURO 6 si US Tier2Bin5 de catre fabrica FPT din Pratola Serra.
2. Propulsorul V6 Pentastar este intradevar o optiune insa adaptat la tehnologia Multiair. Cu toate acestea, exista un alt propulsor V6 in specificatii turbo si biturbo benzina dezvoltat de Ferrari pentru a fi utilizat de marcile Ferrari, Maserati si Alfa Romeo. In prezent nu exsta informatii concrete despre propulsorul care va fi prezent pe Giulia dar este posibil ca varianta europeana sa aiba o versiune GTA cu propulsorul Ferrari.
3. Platforma CUSW derivata din C-Evo (si nu din platforma lui Fiat Bravo) este o alta incertitudine. Sergio Marchione doreste ca Giulia sa fie lansata pe arhitectura RWD si AWD iar in momentul de fata se evalueaza doua optiuni iar decizia este dependenta de costuri si de modelele care o vor utiliza. Cele doua optiuni sunt adaptarea platformei CSUW pentru RWD sau realizarea Giuliei pe o platforma noua dezvoltata pentru inlocuitorul lui Chrysler 300C, viitorul Maserati Levante si un nou model Dodge. Decizia va fi luata si in functie de un potential parteneriat cu un alt constructor (probabil Volvo) cu care sa imparta costurile de dezvoltare.
4. Giulia nu va avea o versiune cabrio. Alfa Romeo Spider va fi dezvoltata pe o noua platforma RWD impreuna cu Mazda.
5. Alfa Romeo 4C nu este dezvoltata in parteneriat cu Mazda. Aceasta va fi construita in uzina Maserati din Modena pe o platforma dezvoltata initial in parteneriat cu Dallara (producator de monoposturi FIA GP2, GP3 etc). Aceiasi platforma va fi folosita si pentru un model Maserati si unul Abarth.
Nu sustin ca informatiile pe care le-am enumerat sunt 100% confirmate. O parte se bazeaza pe declaratii ale oficialilor FGA (publicate chiar si de Automarket) iar altele sunt "scapari" ale unor angajati ai FGA care sunt si colegi din cluburile Alfa europene :)
Ramane in continuare mult loc pentru zvonuri si interpretari insa atunci cand le publicati ar fi bine sa se bazeze pe un minim studiu asupra subiectului. Altfel este can-can despre masini.
Cu stima
Alfa Giulia il are pe BMW 3 ca rival.
Cadillac a scos ATS ca sa-l bata pe BMW 3.
Volvo, cu S60 Polestar vrea sa-i faca zile fripte lui BMW M3.
Jaguar vrea sa aduca un nou X-Type sa-l bata pe BMW 3.
Ce-aveti toti cu BMW 3 ??
Cu ce v-a gresit, ce v-a facut ? ;)
Oricat ar incerca ei mai mult decat ceva mediocru nu pot sa faca.
Oricm sper in continuare sa nu fie adevarat, si ca aceste date sa fie doar niste speculatii.
Serios acum: dacă nu se destramă alianţa Fiat-Chrysler, se vor prăpădi amândouă braţ la braţ…Însă mie nu de Fiat mi-ar părea rău.
In imagine este actuala Giulietta, viitoare Giulia nu cred ca va arata asemanator, eu zic ca va arata f bine, ar fi o mare greseala sa nu fie asa.
@andrey11
Cred ca exagerezi putin, pt ca chiar daca va fi o perioada de peste 2 ani de cand 159 nu se mai fabrica, era mai bine sa nu se anunte nimic? La revedere succesor pt 159, asa cum s-a intamplat pt 166? Macar se stie ca va fi totusi, chiar daca tarziu.
Am vazut doua exemplare Alfa Romeo Giulia acum 2 ani in Italia, unul de culoare rosie si altul verde inchis, excelent intretinute. Atunci am dat roata in jurul lor, admirandu-le, desi peste drum era un parc auto cu Lamborghini, Ferrari, Porsche...
Au masinile vechi farmecul lor, asa ca am savurat Giulia mai intai :)
Exista anumite poze despre viitorul Alfa Romeo Giulia, iar acele ipoteze de design arata foarte bine. Giulietta cred ca reprezinta o revigorare, a adus si un scor bun la EuroNCAP... In 2010, a depasit VW Golf la puncte si a cucerit titlul de cea mai sigura compacta din istorie.
Despre motorizari, am citit si despre posibilitatea de a exista ceva spre aproximativ 300 CP... Sa aiba tot omul de unde alege, incepand cu motorizarea de baza, de 120 CP.
Cat despre 4C - arata grozav, este nevoie de astfel de aparitii in peisajul auto.