Alfa Romeo a prezentat noul său model de clasă medie, Giulia. Italienii au dezvăluit doar specificațiile variantei de top, care dezvoltă 510 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde.
Esential
4
ani s-a lăsat așteptat înlocuitorul lui Alfa Romeo 159.
510
CP asigură motorul V6 biturbo din dotarea lui Alfa Romeo Giulia QV.
Alfa Romeo Giulia, înlocuitorul lui 159 și rivalul lui BMW Seria 3, a fost prezentat astăzi. Italienii au publicat o galerie foto cu câteva imagini, alături de un clip de prezentare.
Prima variantă a lui Giulia prezentată oficial a fost versiunea de top, numită Quadrifoglio Verde. Aceasta este gândită să se
lupte cu BMW M3 și este echipată cu
o motorizare V6 cu două turbine, care dezvoltă 510
CP (mai mulți decât Mercedes C63 AMG) și o ajută să sprinteze de la 0 la 100 km/h în doar 3.9 secunde (mai rapid decât M3). Printre elementele speciale ale acestei variante se numără capota motor, plafonul și cardanul realizate din fibră de carbon.
Alfa Romeo și-a schimbat sigla
În standard, Giulia QV va fi oferit cu tracțiune spate, dar va fi disponibilă și o versiune cu tracțiune integrală, care va fi lansată ulterior. Italienii promit cea mai precisă direcție de pe piață, cea mai ridicată rigiditate torsională din segment și cel mai bun raport putere/greutate al segmentului (sub 3kg/CP). Pachetul este completat de o distribuție a maselor între punți de 50/50 pentru Giulia QV și de folosirea de elemente din aluminiu pentru șasiu, suspensie și frâne.
În plus, Giulia QV are sistem torque vectoring cu două ambreiaje la nivelul diferențialului spate, care permite un control mai precis al tracțiunii fără să fie necesară intervenția sistemelor electronice convenționale.
La meccanica delle emozioni
noul motto al Alfa Romeo
Echipa de dezvoltare a noului model de clasă medie de la
Alfa Romeo a lucrat trei ani la dezvoltarea succesorului lui 159 în cadrul unei facilități industriale independente din Modena, localitatea în care se află atât fabrica Ferrari, cât și fabrica Maserati. Inginerii au echipat noul V6 cu sistem de
dezactivare a cilindrilor și promit un nivel ridicat de eficiență. Deși va fi prezentat public la Salonul Auto de la Frankfurt, din toamna anului 2015, lansarea comercială a noului model de clasă medie de la Alfa Romeo va avea loc în prima parte a anului 2016.
Odată cu prezentarea de la Frankfurt din toamnă, italienii vor dezveli toate specificațiile tehnice ale noului lor model de clasă medie.
Giulia are aerodinamică activă la nivelul barei de protecție față.
Noul Alfa Romeo Giulia are patru moduri de rulare la nivelul sistemului DNA: Dynamic, Natural, Advanced Efficient și Racing.
Cel din urmă ar putea să fie disponibil doar pentru varianta QV a lui Giulia. În orice caz, această variantă se bucură de o altă noutate în segmentul D: aerodinamică activă. Vorbim despre un splitter activ integrat la nivelul barei de protecție față, care se închide și deschide în funcție de necesități, în baza unui program pregătit de constructor.
Via Alfa Romeo
Arata incredibil de bine!
mi-a placut foarte mult si 159 dar nu a fost sa fie
Adi
Trag niste exemple : Dodge Charger 6,4L HEMI V8 495CP 0-60mph - 4 sec , greutate : 1970 kg, adica mult mai grea decat Giulia, asta e clar. Deci care-i PERFORMANTA cu TURBO ? V6 doua turbine ? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. TURBO= MARKETING
Sper ca modelul asta sa aiba un urias succes, sa scoata marca asta din umbra si sa-i permita sa scoata creatii la fel de bune ca pana acum. La cum arata, are toate sansele.
Masina asta este una dintre putinele pe care m-as gandi s-o achizitionez de noua, cu toata deprecierea ei.
Sper ca faptul ca va avea tractiune spate, sa le dea o palma peste cap alora de la BMW care viseaza motoare transversale si tractiune fata !
Un forum extraordinar pentru pasionatii masinilor germane si nu numai. Exclus haterilor si frustratilor gen Ivanoff.
Pai stai putin, cum spuneam, de zeci de ani n-a mai avut Alfa tractiune spate, e o revenire la normal, dar pana una alta Bmw in aceasta clasa n-a renuntat la tractiunea spate, ca daca e de vise cu tractiune fata si motoare transversale... a facut-o Alfa la greu inaintea Bmw.
Mda, @Daniel, bine zis amice.Am vazut si eu interiorul, si arata disproportionat si net inferior chiar si Passat-ului anost. Dar exteriorul e de 10+ intrece asteptarile mele......oricum pus langa un IS cu packet F , va fi ca o Dacie Lastun pusa langa un Duster nou.
http://www.carscoops.com/2015/06/sneak-peek-at-alfa-romeo-giulias.html
Chiar aici : Exterior schimbat, Interior schimbat radical, net superior noului Range Rover Autobiography
http://www.carscoops.com/2015/06/could-this-be-new-lexus-lx.html
Chiar nu vad unde-i copia dupa Audi sau Maza, cand Alfa din anii 80 cel putin au 2 ceasuri pentru vitezometru si turometru, si 3 ceasuri sau butoane (depinde de model) pe consola centrala.
@Dan deja avem BMW-uri cu tractiune fata si planuri exista sa se extinda configuratia asta.
Mie nu mi se pare ca au copiat Maserati Ghibli, poate invers,
daca ne uitam pe Alfa 156 si 166 non-FL, Giulietta sau Brera.
Dar comparat cu Maserati, mai degraba seamana cu Granturismo, decat cu Ghibli.
E doar ceva ce trebuia sa fie Alfa in mod normal. Au stricat marca cu broasca de Giulietta, MiTo masina de barbati fara cojones si alte ciudatenii. Sper sa isi rascumpere greseala cu acest model si cu modelele viitoare. Sper ca Brera sa fie cel putin la fel de performanta si frumoasa.
Eu n-am spus ca este o idee buna cu tractiunea fata, doar ca nu prea inteleg care este palma peste ceafa, faptul ca Alfa a revenit cu tractiune spate intr-un segment in care Bmw a avut tot timpul tractiune spate? In alta ordine de ide, stii ca va urma un SUV Alfa, nu? Adica asta este in prezent, nimeni nu scapa de astfel de modele, sau aproape nimeni.
De ce să mă mai ascund după cireş? Eu aş fi preferat să fiu martor la aşa ceva, care mi-ar fi tăiat respiraţia:
http://www.diseno-art.com/news_content/2014/08/2015-alfa-romeo-giulia-rendering
Faina tare iar specificatiile ...huh ... in sfarsit, o gura de oxygen pe care cred ca toti o asteptam. Este foarte promitatoare sper din toata inima sa se vanda pe rupte.
Mult succes!
http://www.netcarshow.com/BMW-1-Series-2012-wallpaper.jpg
Pentru mine cel mai important lucru pe care il aduce Giulia este reintoarcerea la tractiunea spate. Acesta este pasul care trebuia facut mai demult, dar asta e, bine ca l-au facut acum, in al 12-lea ceas.
PS. Noua sigla arata foarte bine. ;)
Sunt curios cum va arata si interiorul si daca va veni iar cu un monitor mic cu rezolutie modesta (ar fi pacat mai ales ca Alfa e totusi premium).
Per total e altceva si mi-ar placea sa vad macar cateva zeci prin Romania urmatorilor 3-4 ani. O Romanie care in ceea ce priveste piata premium e suprasaturata de marci germane, fie ca vorbim de masini noi sau sh.
Cam asta e motivul pentru care nu mai prea intru aici :)