În 1998, Audi prelua frâiele producătorului de supercaruri Lamborghini. Cinci ani mai târziu, în 2003 mai exact, la fabrica din SantAgata Bolognese, italienii demarau producţia unui nou model, adresat unui public destul de tangibil. Era vorba despre Gallardo, un model sportiv, botezat după o rasă de tauri de luptă, echipat în premieră cu un motor V10 de nouă generaţie.
Experimentul a fost un succes răsunător. O dovedeşte scrisoarea de adio a celui mai popular model din istoria Lamborghini, scrisă şi datată ieri, 25 noiembrie. La 10 ani de la debutul oficial, ultimul Gallardo a părăsit linia de asamblare a uzinei din SantAgata Bolognese, reuşind să totalizeze 14.022 unităţi vândute de-a lungul carierei.
Exemplarul de adio este un Gallardo LP570-4 Spyder Performante, destinat unui colecţionar privat, care şi-a păstrat anonimatul.
Gallardo este responsabil pentru evoluţia ascendentă a companiei şi pentru creşterea producţiei anuale.
Dacă în urmă cu patru decenii la SantAgata Bolognese se construiau doar 250 de unităţi pe an, în prezent aici iau naştere aproximativ 2000 de exemplare.Mai mult decât atât, cele 14.022 unităţi Gallardo totalizează jumătate din cele 30.000 de supercaruri produse de Lamborghini de-a lungul întregii sale existenţe.
După 10 ani de activitate, Lamborghini Gallardo iese din producţie pentru a face loc unui înlocuitor, despre care se spune că se va numi Cabrera şi că este planificat să ajungă pe şoselele din întreaga lume chiar de anul viitor.
ca exemplul din filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=ytDotYaDYN0
@agoox: eu as vrea sa fiu un client nefericit dar se pare ca nu am ocazia.