Deși ne aflăm în luna august, fanii lui Honda Civic sunt puși încă de astăzi în fața primelor fotografii oficiale cu cea de-a zecea generație Civic, model care va apărea în showroom-urile europene în primăvara anului 2017. Motivul pentru care Honda învârte cuțitul în rană? Versiunea hatchback a lui Civic se lansează în premieră în această lună în Statele Unite, acolo unde japonezii prezentau până acum, cu destul succes, doar varianta sedan a modelului lor.
De altfel, primele imagini oficiale ale lui Civic au fost dublate de două fotografii care ne arată modul în care primele mașini sunt urcate pe nava care le va transporta din Southampton pe malul celălalt al Atlanticului, Honda subliniind pe această cale faptul că atât versiunile americane, cât și viitoarele variante europene ale lui Civic sunt construite la uzina din Marea Britanie a mărcii nipone.
Dacă ați urmărit știrile auto de pe Automarket în perioada Salonului Auto de la Geneva, care a avut loc în luna martie, veți fi foarte puțin surprinși de formele noului Civic.
Compacta japoneză preia majoritatea liniilor prezentate de prototipul/versiunea de pre-serie a modelului Honda, rezultatul fiind o mașină cu atitudine care pare agresivă și ușor de recunoscut pe șosea datorită profilului său specific și a spatelui care duce mai departe caracteristicile actualului Civic.Nu există încă informații și cifre oficiale legate de noua generație Civic, care în versiune europeană va vedea lumina zilei la Salonul Auto de la Paris, de la sfârșitul lui septembrie. Așteptați-vă însă la modificări minore care nu vor atenta la liniile pe care le vedeți afișate de mașina din imagini.
La nivel de motorizări, modificprile pregătite de Honda sunt radicale. Dispar motoarele aspirate și apar unități turbo de 1.0 și 1.5 litri care vor acoperi o plajă de putere îndeajuns de largă încât să le ofere viitorilor clienți opțiunile eco sau dinamice cerute. Vestea bună este că versiunea Type-R a noului Civic nu va lipsi din meniu, urmând să fie lansată spre finalul lui 2017.
Designerul de la honda se drogheaza cu ala de la
toyota , au acelasi supllier.
Uite aici interiorul de la sedan: https://www.netcarshow.com/honda/2016-civic_sedan/1280x960/wallpaper_52.htm
@Coco Motorul 1.0 are 127 cp: http://www.topgear.com/car-reviews/honda/civic-type-r/10-i-vtec/first-drive
1.5 are 174 cp: http://www.autoblog.com/2016/08/15/2017-honda-civic-hatchback-details/
Exista varianta Sport la Civic care va avea 1.5 180 cp datorita sistemului de evacuare.
Motorizarile sunt un "great leap forward" (sa speram ca de succes, nu ca cel al tovarasului Mao din anii '50) pentru Honda, care spera sa vanda astfel mai mult in Europa si sa mearga pe urmele Mazdei care are de la an la an are cresteri spectaculoase pe batranul continent.
P.S. Exista si motorul benzinar 2.0 aspirat de 158 cp insa e doar pentru piata americana, alaturi de 1.5-ul turbo. Deh, americanii nu se complica cu motoare de un litru lol.
Ce ai postat este valabil pentru USA
În Europa motorizările vor avea mai mulți Cp iar cutiile de viteze alte setări. Cel puțin așa au prezentat în broșură de la salon, unde au expus un auto de pre-serie.
Vei vedea în primul trimestru din 2017 când va fi disponibilă că datele postate de mine sunt cele corecte pentru piața europeană.
@PokiHonda: De ce sa cumpere o Honda cand romanul poate mai bine cumpara Golf? E mai nemtesc, e diesel, e mai "fiabil ".
http://automobiles.honda.com/civic-sedan/
Si mai ales ''premium'' .Pai hai sa-i facem pe plac si lui Florian :)