Nu mai este o surpriză pentru nimeni faptul că Volkswagen marchează un nou moment istoric anul acesta, în cadrul Salonului Auto de la Paris, când va dezvălui a şaptea generaţie a best-seller-ului Golf.
Până la sfârşitul lui septembrie însă, constructorul german trebuie să demareze producţia modelului compact. Potrivit unor informaţii obţinute de Automotive News, fabricile Volkswagen din Wolfsburg şi Zwickau, ambele germane, vor demara producţia în perioada imediat următoare, la începutul lui august. Debutul în showroom-uri şi pe piaţa europeană va avea loc abia în luna noiembrie, după ce Golf îşi va fi cules laurii în cadrul salonului parizian.
A şaptea generaţie a celui mai popular model Volkswagen din toate timpurile are la bază noua platformă MQB, folosită deja şi de colegul său de concern, Audi A3. Designul va marca o nouă evoluţie în istoria Volkswagen, fără a afecta însă valorile brandului.
Pe lângă deja cunoscuta gamă de motorizări cu patru cilindri diesel şi benzină, şi pe lângă versiunile sportive, noul Golf ar putea aduce cu sine şi derivate cu propulsie hibridă sau pur electrică.via carscoop
Un facelift adus unui model actual, plus imbunatatirea tehnicii si un design nu foarte diferit duce la o noua generati in ograda VW. Cam asta e artificiul prin care VW Golf seamana mult intre generatii. Si nu e neaparat un lucru rau, piata il accepta foarte bine asa. Motiv pentru care... de ce sa aduci design inovator cand oricum conservatorismul pe care te bazezi ca identitate, merge?
iar despre design de unde sti tu ca nu este schimbat prea mult ? l-ai vazut tu cumva?
golf nu este degeaba un best-seller in toata europa si nu numai , este un model de succes si asa va fi in continuare
VW nu face cu Golf cum a facut Renault cu Megane, Opel cu Astra, Citroen cu C4 sau Ford cu Focus, atunci cand le-a schimbat designul total de la o generatie la alta.
Iar in privinta motoarelor, atunci cand s-a trecut de exemplu de la Golf V la Golf VI motoarele s-au cam pastrat. Bine... era si firesc, VW tocmai isi lansase noile motoare. Iar motoarele care sunt acum pe Golf s-au dovedit a fi bune... si conform traditiei e posibil ca VW sa nu faca modificari prea mari.
-pentru a controla cat mai bine costurile, schimbarile nu sunt atat de drastice(atat tehnologic cat si la capitolul design)
-pentru a mentine Golful pe primul loc in vanzari, un model nou va avea avea impact mai mare decat un eventual facelift
- gama de modele compacta e cea mai diversificata, astfel ca modele noi apar in fiecare an, asa ca pentru a'si pastra titulatura de etalon in clasa, cei de la VW lanseaza cate o asa zisa generatie noua, la fiecare 4.
fiabilitate iar prost, iar preturi peste cei mentionati, maine poimaine nu va mai fi dif de pret intre golf si seria 1
where IS the innovation?
doar o intrebare pentru cunoscatori...
dc vw golf costa la SH mai mult ca restul...?? dc se devalorizeaza foarte incet...simplu e bun