50.000 de precomenzi pentru noul Chevrolet Volt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi mai sunt 12 luni pana la intrarea in comercializare a noului Chevrolet Volt, viitorul model electric al celor de la GM face ravagii pe piata. In ciuda perioadei dificile din punct de vedere economic pe care o traversam, 50.000 de clienti au depus deja precomenzi pentru Volt, cifra ridicandu-se la un nivel mult superior celui asteptat initial de General Motors.
Informatia a fost dezvaluita de Bob Lutz, fostul vicepresedinte al companiei si actual "vice" al biroului de Dezvoltare Produs in General Motors, care nu a dezvaluit inca pretul final al masinii. Conform Automotive News, viitorii posesori ai modelului isi vor usura conturile cu 40.000 de dolari, acestia urmand sa primeasca insa inapoi 7.500 de dolari sub forma unui bonus ecologic guvernamental.
Daca numarul de clienti interesati va ramane acelasi sau va creste in urmatoarea perioada, General Motors ar putea avea reale dificultati in a-si onora comenzile. Conform planului initial, compania americana va produce 10.000 de unitati Volt in 2010 si 50.000 in 2011.
via | Automotive News (inreg)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Maserati a lansat o nouă ediție specială pentru SUV-ul Grecale. Noua ediție se numește Alba și este disponibilă exclusiv pe piața italiană. (13.11)
-
Brabus revine în lumina reflectoarelor cu o altă creație spectaculoasă, numită Brabus 1000 All Gray, care costă 559.600 de euro și are 1000 de cai putere. Limuzina ajunge la 100 de km/h în doar 3.1 secunde. (13.11)
-
Porsche a prezentat noua versiune actualizată a lui Taycan GTS. Noul model primește acum un propulsor mai puternic, care livrează acum 700 de cai putere, fiind cu peste 100 de cai putere mai puternic decât vechiul Taycan GTS. (13.11)
- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- FOTOSPION: Primele imagini cu noul Renault Clio
- Mazda confirmă viitoarea generație CX-5 și un nou motor Skyactiv-Z
- Noul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de ore
Astept si parerile altora!
@ Stelian_Opincariu
Trebuie sa ai un IQ subunitar sa comanzi o masina cu tehnologie (relativ) noua fara sa o testezi in prealabil si fara sa vezi niste teste de anduranta realizate de niste specialisti independenti. Mai ales in conditiile in care sunt inca multe semne de intrebare in ceea ce priveste masina...Eu n-as lua asa ceva fara macar un drive test de cateva ore si cateva sute de kilometri...
O sa pateasca si astia ce au patit clientii Insight-ului, dar mai rau...
ceea ce-i cam la fel de rau ca in oras...Nu se intampla peste tot asa dar se intampla cu siguranta in multe orase. Daca nu crezi, intereseaza-te de HOV lane...
Nu fac nici o greseala cand spun ca UNII americani sunt prosti de se calca singuri pe picioare. Eu pot sa argumentez cand afirm asa ceva. Argumenteaza si tu ceea ce spui.
poti sa te uiti si la radio. Tot degeaba...Si cand pleci de la job, la ce TV te uiti?
N-ar strica sa spui in ce oras ai mers, pe ce traseu si intre ce ore. Ca sa nu vorbim limbi diferite...
Volt e o masina extrem de prost gandita pentru orice piata, inclusiv cea americana. Daca iti mai aduci aminte, pe la inceputuri se vroia o masina sportiva. Ce gluma...In final nu a fost decat o lacrimogena cu rol de a stoarce bani de la guvernul bolsevic. Oricum, pana vad masina pe strada, raman la parerea ca e o simpla flatulatie. Lucru care ar putea chiar sa nu se intample...
Am mers prin Phoenix, Arizona si in Boca Raton, Florida. 9 to 5, la si de la birou. Te uiti pe net ca sa iti alegi ruta cand te intorci la birou. Se poate intampla sa nu ai multe alternative, e adevarat. Se mai intampla si accidente, chiar daca ai zice ca pe o autostrada cu 4, 5 sau 6 benzi (plus benzile de ungenta) nu se intampla asa ceva foarte des.
@AndreiRN:
Ai dreptate, e o picatura dar poate face valuri mari. Si probabil cand vor trece pe hidrogen ca si sursa de energie vor avea solutia ideala. Cat despre oameni care isi dau 50% din venit pe o masina...sa fim seriosi...suntem in Romania. Oamenii dadeau venitul pe 1-2 ani pe o masina (cost total, incluzand dobanzi, comisioane, etc) pana la mijlocul anului trecut.
Reiau ce spuneam in primul comentariu: multi americani sunt prosti de mananca banana cu tot cu coaja si cartoful nefiert.
Ei nu sunt in situatia Europei, unde consumul specific e deja foarte mic si unde trecerea la o electrica sau o hibrida ar avea un oarecare sens. Ei au un consum specific aproape cvadruplu din cauza ca benzina e ieftina. Prin alegerea unei masini traditionale mai mici si cu motor mai mic, ar rezolva in mare masura problema importului de combustibil.
In loc sa mearga pe diesel-uri precum Jetta Clean TDI care e GREEN CAR OF THE YEAR 2009 si scoate aproape de 50 mpg, se reped ca chiorii spre hibride si aberatii precum Volt. BTW, din cate stiu eu, nici o autoritate nu a certificat consumul de 1 virgula nu stiu cat la suta al Volt-ului.
@ AndreiRN
Ca de obicei, spui numai prostii si aiureli. Piata din America este o mostra de ipocrizie si ineficienta. Revolutia adevarata va veni poate cand benzina va fi la voi $7/gal. Pana atunci, numai fanfaronada si showbiz la care se adauga cativa ametiti fermecati de atitudinea eco sau speriati de cresterea pretului benzinei.
@ enoeht
Phoenix, Arizona? Boca Raton, Florida?!? Thank you very much indeed sir! Povesteste-mi cand ajungi pe la Boston, Dallas, Chicago, Riverside-San Bernardino. Sau pe la New York, Houston, San Francisco, L.A., Atlanta, Washington. Sau, sau sau...
In alta ordine de idei, incerc sa-ti traduc ceea ce spunea AndreiRN, care e un american reprezentativ, prin intrebarea "Care din voi dati 50% din salariul anual pe o masina?": "Eu castig 14 catralioane de dolari intr-o nanosecunda si-mi permit sa-mi schimb parcul de masini saptamanal..."
masina costa 40000 dolari si nu euro, in euro ar veni vreo 27000...daca ar fi adevarat ce zic astia de la chevrolet eu zic ca merita banii...afirmatia ta privind faptul ca in banii astia poti lua "o de lux de 3.5-5 l" nu-si are rostul...daca piata ar fi fost alcatuita din "clienti" ca tine nici nu s-ar mai sinchisi sa produca masini electrice.
problema noastra e ca noi traim din vise, suntem cei mai ..... cei oare la ce?
inainte de a judeca alte popoare cred ca ar trebuii sa ne uitam in curte la noi pentru ca pute rau de tot.
in rest ii usor sa vorbesti din vise:)
.... acu' sa le vedem pe drum , sa le vedem implinind 100.000km , sa le vedem cat le tin bateriile ..etc. - orice pas in fata este bine venit ... doar sa fie facut de ingineri nu de departamentu' de marketing si niste actionari lacomi
In stire era vorba de o chestie care se intampla pe piata americana si ii implica automat pe americani. Nu era vorba de piata romaneasca si/sau romani.
Daca tot ai pomenit, fie, vorbim si despre rumani. Cu foarte mare usurinta afirm ca printre rumani sunt foarte multi cretini, inculti, ghertoi, toparlani si natarai. Nu trebuie sa uitam totusi care sunt diferentele intre cele 2 societati....vreo 50 de ani ni s-a bagat pumnul in gura (si la propriu, si la figurat) iar mentalitatile au fost aproape ireversibil alterate si alti 20 s-au facut tot felul de "experimente" pe carca noastra. Americanii traiesc intr-o societate libera si democratica (asa scrie pe eticheta) de vreo doua sute si ceva de ani...
@danieluu01
Un Nissan Murano cu motor V6 de 250cp si motor de 3.5l e cca 30.000$... poate nu poti spune ca e de lux dar premium cu siguranta e. Nu mai vorbiti de Euro ca eu nu am pomenit nicaieri de euro. Asa ca nu mai comentati aiurea cand nici macar nu cititi cum trebuie comentariul la care faceti comentariu. Si da, eu as opta pentru o masina cu combustibil traditional, sau una electrica atata timp cat nu ajunge la costuri extraordinare de intretinere.
Masinile electrice sunt masini de oras la ora actuala si asa vor ramane o perioada destul de lunga.
De asta au aparut hibridele, sa nu faci 10 ore pe un drum de 300km. Nu intamplator din 2009 intra pe piata americana diesel-urile.
Motorizarea electrica e clar mai fiabila, mai performanta, decat motorizarea clasica. Ganditi-va numai la cuplul motor disponibil integral inca de la turatie 0.
N-ai nevoie de cutie de viteze, nu pierzi secunde pretioase schimband viteza, sprintul e clar mai rapid si cine a condus destul stie cat de important e acest sprint, mai important chiar decat puterea motorului sau viteza maxima posibila.
Foarte usor se pot scoate de pe aceleasi linii tehnologice aceleasi masini, dar cu motorizari suplimentare pe toate rotile, eventual, si ai deja o masina de putere si de ultraperformante dinamice.
Intretinerea unei astfel de masini e si mai usoara, nu-i trebuie ulei, etc, etc, o gramada de avantaje.
O singura problema ramane: acumulatorii. Cand acestia vor oferi o autonomie de cel putin 400 km si o reincarcare de cel mult 30 minute, cat sa bei o cafea si sa fumezi o tigara pana s-o iei din nou la drum, atunci batalia va fi definitiv incheiata si numai bizonii vor mai dori sa calareasca dinozauri duduitori.
Iar pana atunci nu mai sunt decat vreo cativa ani, unii producatori au anuntat deja acumulatori cu performantele mentionate. Pretul acestora se va micsora cu siguranta, odata cu producerea la scara mare, iar amortizarea costurilor ridicate ale acestor acumulatori se produce destul de repede chiar si la diferenta actuala dintre pretul petrolului si pretul energiei electrice.
De asta spun ca si cumparatorii actuali de Chevrolet Volt nu sunt prosti, vor iesi in castig dupa cativa ani de folosire, fata de cumparatorii unor masini mai ieftine dar cu pret per kilometru parcurs mai mare.
Iar de poluare nici n-am mai pomenit...