- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
4000 de francezi: "Imi iubesc Dacia!"
Click aici pentru a vedea comentariile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, șeful Grupului Stellantis, și-a dat demisia. Portughezul pleacă de la conducerea grupului multinațional cu un an înainte de finalul mandatului. Succesorul său va fi anunțat anul viitor. (02.12)
-
Mercedes-Benz marchează 40 de ani de la debutul modelului de clasă executive Seria 124. Modelul a fost ulterior rebotezat Clasa E la începutul anilor '90. (27.11)
-
Primul monopost de Formula 1 al celor de la Mercedes-Benz este scos la vânzare. Mașina cu care Juan Manuel Fangio a câștigat două titluri mondiale în anii 50 are o valoare estimată la 50 de milioane euro. (26.11)
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
4000 de francezi: "Imi iubesc Dacia!"
Acuma o sa se gaseasca un posesor de BMW / Merc din 1800 sa spuna ca "francezii astia nu stiu nimic despre masini" :)
Si de cand, ma rog, Dacia e romaneasca? Asa, luata la bani marunti. Daca se fac Nokia in Romania inseamna ca sunt telefoane romanesti?
dupa ce ca la uni nu leau convenit ca miam zis parerea despre KIA cu recordu lor[KIA=cacat]pot sa zic ca un logan miar place si nu datorita pretului.
masina este foarte fiabila nu mai este dacia de acu'25 ani.
Ia exemplul fotbalului. E exact ceea ce se intampla cu palmaresul unei echipe. Cu istoria ei.
Exemplul Nokia este extrem de nefericit. In Romania produc multe branduri externe, dar faptul ca un punct de productie sau desfacere se afla pe teritoriul Romaniei nu inseamna ca brandul e romanesc. In ceea ce-i priveste pe cei de la Nokia, aici se executa si atat. La Dacia, se iau decizii importante in Romania. De o echipa de conducere romaneasca.
Cred ca mergi cam departe cu o analiza care vrea sa para intr-un fel, dar e fix invers :) Nu te transforma intr-un negativist doar pentru ca asa iti ordona spiritul razboinic calit in trafic.
BAFTA !!!
Deci cu asta ne mandrim noi? Cu asta cucerim noi lumea? Cu asta ii dam pe toti pe spate?
Un singur lucru pot spune - poate ca este Dacia o masina cu un bun raport pret-calitate-performanta, dovada ca e destul de apreciata peste tot in vremuri de foame.......dar mie nu-mi spune nimic acest brand, nu are acel ceva care sa te faca sa ti-o doresti chit ca e o masinuta ieftina, si cu care sa nu-ti fie rusine ca mergi cu o masina populara (cum este VW de exemplu in Germania). Sa speram ca urmatoarea generatie va arata si va functiona altfel.
La cate branduri din Romania care conteaza in lume avem (chiar, care branduri romanesti sunt cunoscute in lumea larga?) pretentia sa fim peste chinezi si indieni mi se pare deplasata! Personal cred ca Dacia poate sa vanda mult mai mult insa nu-i cunosc statutul in cadrul concernului Renault. In China si India Dacia ar putea sa vanda cat vinde acum pe toate pietele. Insa ar trebui sa investeasca mai intai in fabrici.
@t_bmw
Kia&Hyundai se adreseaza unui segment de clienti cu mai multi bani decat clientii Dacia.
Dacia 1100 = Renault 8
Dacia 1300 = Renault 12
Dacia Logan = Renault Logan
Tehnica franceza, design francez, romanesc ce e? Dacia nu a fost niciodata un produs romanesc cred ca nici in proportie de 50% si nici nu cred ca va mai apuca sa fie (acum cu centrul asta de design Renault nou... cine stie).
Dar ca sa nu vorbesc eu aiurea, poate o fi altfel, va dau sansa voua celor de la Automarket sa lamuriti treaba asta odata pentru totdeauna. Va provoc, scrieti un articol pe tema asta. Aflati exact cine a proiectat sasiul si cine a semnat designul si in ce proportie si-au adus aportul inginerii romani la proiectul Dacia Logan, cu toate variantele sale. Pentru ca e clar ca in trecut, in afara de Dacia Nova, sunt toate Renault de calitate mai proasta si cu multe variatii stilistice.
Spuneti-ne voi, cei de la Automarket, cat de romanesc e automobilul Dacia?
aia cu lucrurile lor de 2 bani stiu sa faca ceea ce noi nu suntem in stare: sa munceasca.
Bravo Dacia! Acum un an am fost la specializare in Paris si am fost placut impresionat un numar foarte mare de Logan-uri. Bravo.
Daca nu punem la socoteala cele 3-4 infundari de injectoare. Da` aia nu-i din vina lor, e benzina de rahat din tarisoara noastra.
Ne dam cu totii cu presupusul, insa masinile de azi nu mai sunt ce erau o data. Intreresul e sa tina cat mai putin ca sa cumperi una noua si sa treci cat mai des pe la service sa lasi si acolo banutul.
@Husdu .. pe tine te cred si te aprob.Am vazut Logan benzina 1.4 cu 570k km fara sa piese majore schimbate inafara de vreo 4 capete de bara,niste bucsi,telescoape fata si ... becuri!
Numai bine tuturor si nu mai vorbiti din auzite.Vedeti cu ochii vostri,documentativa si apoi ne mai contrazicem.
Cam ce intelegi tu din ce am scris eu, asta se intelege din ce ai scris tu...romanule!
Sa auzim de bine!
p.s:am un focus 1.6 101 cai din 2004 cu 100.000 km dar imediat l-as da pe un Logan nou noutz diesel de 85 de cai. Merg bine motorasele lor si masina daca ai grija de ea tine cat poate nu ca un Mercedes dar oricum tine :)). Va salut !
Autogreen, Logan a castigat titlul de "Masina anului" in Serbia acum 3 ani daca nu ma insel-un motiv in plus sa fie multe.
Ce-o sa ma tavalesc pe jos cand vor vedea ca Dacia e biodegradabila mai curand decat s-au asteptat ei..:)))))))))
Se vor satura sa pape benzina multa si se vor satura de scoruri la piese de schimb , de scartaieturi, de plastice ordinare, de tabla ca foita de tigare, de vopsea de o zgariaie si o frunza in cadere.. buhahahaha