Cu numai o săptămână în urmă, Kia a publicat câteva schiţe care evidenţiau schimbările de design ale celei de-a patra generaţii a modelului de segment B Rio. Producătorul sud-coreean a publicat acum mai multe imagini care evidenţiază schimbările şi mai clar înainte de prezentarea oficială care va avea loc în 29 septembrie cu ocazia Salonului Auto de la Paris.
Noul Kia Rio beneficiază de modificări la nivelul grilei şi a blocurilor optice, iar capota este acum mai lungă, în timp ce montantul C este poziţionat mai sus. De asemenea, noua generaţie a crescut uşor în dimensiuni, întrucât este cu 15 mm mai lungă şi cu 5 mm mai lată, chiar dacă a pierdut 5 mm din înălţime. Amptamentul a crescut de asemenea cu 10 mm, la 2.580 mm.
La interior, Kia a operat schimbări remarcate în ultima perioadă la aproape toţi constructorii, cu tendinţa de a reduce cât mai mult butoanele clasice în favoarea instrumentelor digitale. Tocmai de aceea, interiorul pare acum să fie mai egonomic şi mai spaţios, iar noul sistem multimedia include un ecran cu funcţii touch.
Kia urmează să ofere amănunte despre motorizări, sisteme de siguranţă şi conectivitate cu ocazia lansării oficiale de la sfârşitul lunii septembrie, iar producţia modelului urmează să înceapă undeva spre sfârşitul acestui an.
Via Auto Express
In 2015 la nivel global
Kia 3 mil auto vandute
Audi 1.8 mil auto vandute
Si nu-mi da exemplu piata anapoda din Romania, unde un om normal de la oras abia isi permite un Logan de 8.000 de euro doar daca-si face credit pe cel putin 5-6 ani. In mediul rural e dezastru. De aici si piata enorma SH vs. NEW...
Revenind la Rio, e un pas mare fata de generatia veche, mai ales la interior. Sunt curios daca noua generatie va veni si cu un sedan ca precedenta.
Ce fumezi ca sa intru si eu in filmul tau ? Care cuvant din MQB si MLB nu l-ai inteles ? Sau MQB & MLB nu-i o platforma din prezent ci una de acum zeci de ani ? Esti la ordinea zilei cu portia de wasabi ? Ai citit linkurile pe care le-am distribuit aici ? Cred ca-i o conspiratie impotriva nemtilor domle ;)
Lasa ca stiim cu totii cata ''eficientizarea și profitabilitatea maximă'' pune VW . Nu te mai osteni. Da prefer o platforma clasica care stiu ca imi ofera o configuratie moderna anului 2016 , anume o suspensie capabila si pt confort si pt dinamica. Prefer oricand un Kia Rio cu suspensie superioara unui Audi A1 ( sa zicem, ca-i din aceeasi clasa ), dar ca substrat tehnic, nu poate fii comparat decat cu Dacia Sandero. Premium inseamna tot ''dedesubtul'' masinii, nu doar materiale mai moi. Daca intelegi, asta. Vad ca nu .
Stai liniștit și nu te mai ambala să îmi dai replici că nu am de gând să intru în dialog cu tine. Ce știi și cum faci analizele se vede...din abordările postate. Este opinia ta eu o respect dar acceptă că unele persoane pot avea alte păreri, alte posibilități și alte opțiuni. Ce preferi tu este treaba ta și ce cumperi la fel. Pot doar să îți spun că cine se respectă în cazul clasei premium ( vorbești de Audi ) își va lua una de top ca echipare și nu va fi tehnica de care vorbești tu. Pentru că ești iubitor și cunoscător al domeniului auto ar fi bine să faci drive teste concludente și comparative atât în mediu stradal de diverse tipuri și circuit( îți spun din experiența că se poate si în România și nu costă foarte mult ) și vei constata personal plusuri și minusuri la modele din aceeași clasă. Referitor A1 vs Rio...nu poate fi o comparație decât de dragul comparației. Din cele 15 elemente supuse analizelor comparative unanim acceptate de lumea auto ( independenți și producători) la fostele modele scoringul era de 12 la 3 în favoarea A1 punctaj, fără a vorbi de celelalte modele analizate. Cred că puțină rigoare este de dorit chiar dacă avem unele afinități sau antipatii.
În rest numai de bine și mai reflectează
Baiatule, nici n-am voit sa intru in dialog cu tine. Ma gandesc ca ai o problema in ale priceperii.
Citez : '' Pot doar să îți spun că cine se respectă în cazul clasei premium ( vorbești de Audi ) își va lua una de top ca echipare și nu va fi tehnica de care vorbești tu ''
Si cine se respecta in cazul asta ? Probabil ai vrut sa spui invers: Cine respecta consumatorul ii va vinde standard ceva de calitate fara ca acesta sa cheltuie dublul pretului pt a primii un substrat tehnic premium, si fara sa ii se mai bage pe gat alte optiuni care vor creste pretul final. Pe ce lume traiesti ? Esti odihnit !
Un personaj important din lumea auto mondială a afirmat la un salon auto de tradiție din Europa că viitorul industriei de resort este al celor care vor obține cel mai mare profit indiferent de tipul de obținere ( se referea fie prin calitate și valoare ridicată a produselor fie prin adresabilitate si cotă de piață câștigată/atrasa ) Pare cinic dar este adevărul gol golut. Probabil Audi încearcă calea de mijloc - un anumit nivel de brand dar pentru cât mai multă adresabilitate. BMW se uita la profit nu la nr de unități, iar Mercedes vrea să se impună prin nr. de unități si prin acoperirea cât mai multor nișe. Cine va reuși vom vedea. Deci oferte de brand consacrat la standarde de tehnologie diferită, de la cele simple și clasice la cele de ultimă generație.
În concluzie o ofertă pentru fiecare grup tinta. De aceea intervine cunoașterea fiecăruia, posibilitățile și mai ales pretențiile ( care costă dar merită dacă te respecți) Acum sper că este clar
Ce mi-as dori de la noua versiune:
1. Cutie automata
2. Volanul sa fie centrat pe scaun. La versiunea curenta (chiar si la facelift) volanul e mult spre stanga fata de scaun :(
O da .... Matei-Gorbunov = Sergiu Andrei = Mafia etc etc.
Si e tare usor sa compari cifrele de vanzari ale unei marci premium cu cele ale unei marci de volum. Mai mult decat ata, VW oferea frane spate pe disc si suspenise multilink pe Golf V. Dar nea Gorbunov asta vrea sa credem cu totii ca astia de la Kia au descoperit apa calda.