Motorizarea care va echipa Hyundai i20 WRC este un 1.6 turbo, conform regulamentului FIA. Din păcate pentru fanii mărcii din Coreea de Sud, i20 nu va avea prea curând o versiune mai performantă, care să beneficieze din plin de eforturile diviziei de motorsport. Cel puţin, cei de la Hyundai nu au anunţat un asemenea model în viitorul apropiat.
Dacă toţi constructorii care s-au înscris pe listă se vor prezenta la linia de start în 2014, sezonul respectiv va avea şase constructori în lupta pentru titulu. Vorbim despre Toyota, Volkswagen, Ford, Citroen, Hyundai şi Mini. Cei de la Volkswagen au anunţat deja un program pe trei ani în WRC începând cu anul 2013, iar Toyota a confirmat dezvoltarea oficială a lui Yaris de raliu. Există riscul ca sezonul 2014 din WRC să nu fie animat de echipele de uzină Citroen sau Ford, care analizează din ce în ce mai serios posibilitatea retragerii din campionat la finalul sezonului actual.
Via Hyundai
hater!