Vrei sex? Ia-ti BMW!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Revista “Men’s Car” a publicat rezultatele unui sondaj prin care publicatia germana a incercat sa afle raspunsul la una dintre intrebarile existentiale ale cumparatorilor de masini: care este marca auto care dezvolta cel mai mult libidoul? Iar esantionul de 2253 de conducatori si conducatoare auto care au completat un chestionar in care au marturisit frecventa partidelor de sex dintr-o saptamana reprezinta dovada faptului ca sondajul a fost cat se poate de serios.
Din acest joc – dupa parerea lor foarte serios din punct de vedere social – tragem concluzia ca motorul unui BMW inspira cel mai mult in materie de sex (2.2 partide pe saptamana), marca germana fiind urmata de Audi (2.1 partide pe saptamana). Iubitorii marcilor Volkswagen (1.9) si Ford (1.7) se ocupa mai des de viata intima decat Mercedes (1.6), care se afla in coada listei. Clasamentul este incheiat en fanfare de Porsche, mitul barbatilor potenti inclinandu-se la o penibila cifra de 1.4 partide de sex pe saptamana.
Sa speram doar ca producatorul din Zuffenhausen prefera intensitatea in locul cantitatii.Studiul s-a centrat, de asemenea, pe nationalitatea marcilor. Astfel, italienii sunt si aici campioni ai lumii, castigand in finala – se putea altfel? – in fata Frantei (2.0 la 1.9 partide de sex pe saptamana). Onoarea francezilor este spalata insa de faptul ca femeile ii prefera pe cei de la volanul unei masini fabricate in Hexagon. Ultimele clasate in aceasta categorie sunt modelele japoneze (1.8), cele suedeze (1.6) si cele coreene (1.5).
Avand in vedere faptul ca tendinta de scadere este direct proportionala cu marimea tarii, ne permitem sa apreciem faptul ca intrarea modelelor chinezesti pe pietele internationale va avea efectul unui boom sexual. In plus, rezultatele slabe ale modelelor engleze si americane in acest top reprezinta inca o explicatie a faptului ca cele doua popoare sunt o mana forte in peisajul mondial.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
-
Prețuri noul Audi A6 Sedan în România: start de la 57.200 de euro
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision V: monovolum de lux cu televizor 4K de 65 inch
Comentarii (0)