Cayman renunta la S
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Porsche lanseaza in aceasta vara modelul Cayman. Versiunea de baza, fara S. Mai putine accesorii, mai putini cai si mai putine sisteme de asistenta la rulare permit coborarea stachetei pretului cu 12.000 de euro. Deloc de ignorat, nu-i asa?
In comparatie cu Cayman S, noul model scade la: pret, cilindree (mai putin cu 700 cc pentru boxer), putere (50 CP sunt taiati de pe lista) si viteza maxima (minus 17 kilometri pe ora). Singurele valori la care Cayman creste sunt acelea ale acceleratiei: mai mult cu 0.7 secunde pentru 0-100 km/h.
Motorul, un boxer cu 6 cilindri de 2.7 litri, scoate 245 de cai putere si ajunge la un cuplu maxim de 273 Nm intre 4600 si 6000 rpm. Acesta este acompaniat de o cutie de viteze cu cinci rapoarte.
Porsche Cayman poate ajunge la 258 km/h, poate accelera de la 0 la 100 km/h in 6.1 secunde iar consumul mediu anuntat de constructor este de 9.3 litri/100 km.
Noul model (jantele de 17 inch sunt incluse in dotarea de serie) va intra pe piata in luna iulie.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Horse, noua divizie de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Grupului Renault, a dezvoltat un nou sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice. Acest propulsor, alcătuit din 3 componente majore, va putea înlocui un ansamblu al unui propulsor pur electric sub formă de conversie. (19.04)
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)