Vine 8C Competizione!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La mijlocul lunii trecute va anuntam ca Luca di Montezemolo a anulat planurile de producere in serie a coupe-conceptului Alfa Romeo 8C Competizione. Ei bine, italienii s-au sucit cu 180 de grade in mai putin de o luna.
De fapt, marele merit ii revine lui Antonio Baravalle, presedintele celor de la Alfa Romeo, care la insistentele fanilor si dupa calcule intense, a reusit sa il convinga pe Montezemolo ca 8C va fi un proiect rentabil in cazul finalizarii sale. Iar decizia a fost luata imediat: Alfa 8C va exista ca model de serie!
Se cunosc si unele date tehnice ale viitorului coupe. Motorul va fi un V8 de 4.7 litri dezvoltat de Ferrari in colaborare cu Maserati (cu putere intre 480 si 500 cai). Evident, cum ii sta bine unui astfel de model, tranctiunea se va realiza exclusiv pe axa frontala. Caroseria va fi compusa, la fel ca in cazul conceptului, din panouri de fibra de carbon, astfel ca masa totala a masinii se va cifra in jurul valorii de 1400 kg. Performantele se vor ridica la nivelul pretului: pentru o viteza maxima de 310 km/h si pentru cele 4.6 secunde pentru 0-100 km/h, doritorii vor trebui sa se dispenseze de o suma care se invarte intre 120.000 si 140.000 de euro.
Prima serie, de 500 de exemplare, este prognozata sa apara pe piata in 2007, dupa ce modelul va fi prezentat oficial la finalul anului, la Salonul Auto de la Paris. Planeaza o incertitudine asupra primei serii, despre care unii spun ca va fi divizata egal intre versiunea coupe si cea cabrio, iar altii ca productia va fi destinata exclusiv versiunii coupe, de abia de la a doua transa urmand sa admiram si versiunea cabrio (sau Spider, cum le place italienilor sa ii spuna).
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Horse, noua divizie de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Grupului Renault, a dezvoltat un nou sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice. Acest propulsor, alcătuit din 3 componente majore, va putea înlocui un ansamblu al unui propulsor pur electric sub formă de conversie. (19.04)
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)