La revedere, Stilo! Fiat, Bravo!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Italienii de la Fiat vor schimba numele urmatoarei generatii a hatchback-ului de familie numit acum Stilo. Astfel, pe langa schimbarile exterioare, noul Stilo va deveni, din toamna, noul Bravo. Fiat revine in acest mod la o veche iubire, sigla cu acest nume fiind prezenta in anii ‘90 pe un model hatchback cu trei usi de mare succes (foto). Italienii spera ca aparitia acestui nume va revigora vanzarile reprezentantului marcii in acest segment.
Noul Bravo, al carui designer este Frank Stephenson (fost la Ferrari), va fi prezentat la Salonul Auto de la Paris, in septembrie. Schimbarile de atitudine pe care Stephenson le va aduce modelului italian le dau sperante celor de la Fiat ca noul Bravo se va impune in lupta cu adversari redutabili cum sunt Ford Focus, Opel Astra sau VW Golf.
Un avantaj ar putea fi faptul ca noul Bravo va fi construit pe platforma lui Alfa Romeo 149, beneficiind automat si de o platforma marita, care se traduce prin mai mult spatiu interior. Sub capota, noul Fiat Bravo va fi onorat de prezenta cunoscutelor motoare turbodiesel Multijet de 1.9 litri, pe langa alte versiuni de propulsoare pe benzina.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Horse, noua divizie de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Grupului Renault, a dezvoltat un nou sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice. Acest propulsor, alcătuit din 3 componente majore, va putea înlocui un ansamblu al unui propulsor pur electric sub formă de conversie. (19.04)
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)