După ce ne-a stârnit curiozitatea cu câteva zile în urmă prin intermediul unui teaser, constructorul francez a publicat în această săptămână primele imagini oficiale cu noul C-Elysee WTCC, prima maşină construită de Citroen pentru curse pe circuit.
Aceasta este dotată cu un motor de 1.6 litri similar cu cel folosit şi în Campionatul Mondial de Raliuri pe modelul DS3 WRC, iar propulsorul este capabil să furnizeze 380 CP. Potrivit directorului tehnic Xavier Mestelan-Pinon, alegerea modelului a fost foarte simplă prin prisma noului regulament pentru WTCC care va intra în vigoare anul viitor.
"Strict din perspectivă tehnică, alegerea lui C-Elysee a fost ideală din punct de vedere aerodinamic. Pe lângă acest aspect, am fost capabili să instalăm destul de uşor diversele componente ale maşinii. Întrucât aceasta este prima noastră maşină pentru circuit, ne-am pus deseori întrebări despre relevanţa alegerilor noastre, dar asta face ca această provocare să fie şi mai interesantă", a declarat el.Citroen C-Elysee, modelul pe care se bazează versiunea pentru WTCC, a fost prezentată spre anului trecut în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Până în prezent, singurul pilot confirmat al echipei este nonuplul campion mondial de raliuri Sebastien Loeb, care va renunţa la participarea în WRC pentru o campanie completă în WTCC. Printre favoriţii să obţină celelalte două posturi disponibile în cadrul echipei se numără Yvan Muller, Rob Huff, Alain Menu şi chiar Robert Kubica.
Via Citroen
Cruze nu prea le da nicio sansa adversarilor,precum bmw,honda,seat..
Au fost curse in care locurile 1,2 si 3 au fost ocupate exclusiv de Chevrolet.
Ar fi o miscare inteligenta pt Citroen sa-l ''fure'' pe Yvan Muller de la Chevrolet,pentru ca este cel mai experimentat pilot din wtcc.