Esential
300 | de cai putere dezvoltă cea mai puternică versiune a noului Passat CC facelift. |
170 | de cai putere oferă cel mai puternic diesel instalat pe Passat CC facelift. |
300 | de cai putere dezvoltă cea mai puternică versiune a noului Passat CC facelift. |
170 | de cai putere oferă cel mai puternic diesel instalat pe Passat CC facelift. |
După ce Passat a primit amprenta noii direcţii de design Volkswagen, a venit timpul ca filosofia să se regăsească şi pe cea mai frumoasă interpretare a berlinei medii din Wolfsburg. Passat CC se aliniază şi el curentului care a cuprins întreaga familie Volkswagen, de la micul Up! la Phaeton.
Passat CC se înoieşte cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, dar şi cu ocazia mijlocului de carieră. De altfel, de acum este greşit să vorbim despre "Passat CC". Asta pentru că faceliftul aduce cu sine renunţarea la numele "Passat" în titulatură şi introduce linia conservatoare la nivelul blocurilor optice, grila cromată proeminentă cu cinci linii, proiectoarele mai mari, cu geam clar şi contur cromat, precum şi luminile LED diurne, un moft pe care nimeni nu şi-l mai poate refuza. Jantele se modifică şi ele, posteriorul primeşte alte blocuri optice, de asemenea cu tehnologie LED, iar evacuarea păstrează două terminaţii, alăturate însă.
La interior nu s-au operat modificări, însă lista de echipamente s-a îmbogăţit, incluzând acum o dotare standard generoasă, precum şi noi tehnologii: lumini bi-xenon, senzor de detectare a oboselii, radio RCD 310, sisteme de siguranţă ca Side Assist Plus, Lane Assist şi Dynamic Light Assist.
Sub capotă vom regăsi motorizări cu care eram deja obişnuiţi.
Opţiunile pe benzină vor include: 1.8 TSI de 160 de cai putere, 2.0 TSI de 210 cai putere şi vârful de gamă V6 FSI de 3.6 litri şi 300 de cai putere. Pentru cei care preferă dieselul, Volkswagen păstrează cele două versiuni de putere ale motorului 2.0 TDI, de 140 respectiv 170 de cai. Aceste ultime două versiuni vin echipate în standard cu sistem-start-stop şi tehnologie de recuperare a energiei irosite la frânare.
-aceleasi motoare infecte... cine dracu cumpara V6-ele ala de 3.6 litri? cand ei dispun de tehnologie TSI inca continuia cu gunoiu ala, cand e loc si de mai bine, e frustrant orice motor de vw pe masina asta. pacat.
-au avut si ei modelu asta cu care sa mai iasa din linia aia de plictiseala totala, dar si-au batut joc de ea, si in felul asta isi bat joc si de client, "prost" sa fi sa o cumperi
-"cocalari" spor la cumparaturi!
Apropo, exista si mici modificari la interior, cine afirma contrariul sa se uite mai atent.
-tocmai asta era farmecul vechiului CC,....., era putin mai tineresc, era intr-adevar un coupe, mai fascinant ca design si ceva cu care puteai iesi din monotonia de zi cu zi. Acum a pierdut destul de mult din farmec.
El este inscris deja in linia de design actuala a lui VW.
El a fost "renascut" dupa Golf. Si Da Silva nu avea cum sa nu-i "transpuna" designul de pe Golf, dar intr-un mod mai placut.
-bmw incepe sa faca masini care abia le deosebesti una de alta
-audi strica ce avea mai frumos (A5) cu un facelift aiurea
-Mercedes strica C-Klasse cu facelift
-Honda scoate un Civic cu un desing mizerabil
-Vw strica o masina care a primit premii pt design si scoate porcaria asta de facelift.
Cat de mult imi placea CC pentru liniile fluente, pentru ca iesea din tipare, cu atat mi se pare mai urat acest facelift penibil. Da, seamana de la o posta cu Latitude. Grila aia din fata au supradimensionat-o de zici ca e din alt film, doar asa sa dea bine la americani. (Nu uitati ca CC se vinde excelent in SUA). Stopurile nu mai au niciun farmec.
Intr-un cuvant au stricat o masina cu adevarat frumoasa. Sa speram ca n-o sa-si bata joc si de Scirocco.
Daca nu poti sa faci diferenta intre modelele din gama BMW si Merc, inseamna ca ori ai o problema cu vederea ori nu poti sa vezi diferenta dintre tine si Lexington Steel!
Pana una, alta eu zic ca e vorba si de obisnuita cu designul asta. Asa s-a spus si de Golf de exemplu, dar cu toate astea vanzarile nu au fost slabe niciodata.
Ăsta era farmecul la CC. Era era altceva. Era un Passat mai fluid, încânta ochiul, vibrai altfel când te uitai la maşină. Acum are un design clasic, cu accente bussines (linii tăiate drept, unghiuri). Plus că s-a pierdut nota acea de originalitate care făcea din CC (şi Scirocco) apariţii cu personalitate pe şosea.
2. Critici de design o droaie ...
3. Lasati timpul sa decida .
Plus is dezamagit de motorizarea Diesel 2.0 numai (se stie ce probleme are motoru 2.0 la VW ....)
Acu o vreme am avut ovazia sa am vad in aceasi zi Vw cam toata gama Polo/Golf/Jeta/Passat.CC/Toareg (exceptand toaregu restu au cam acelasi interion 80-90% mi se pare execrabil ....)
Concluzionand: spatele arata bine, e in continuare fluid. Fata e oribila, prea mult crom, intr adevar seamana cu Latitude:))) Interiorul este clasic, nu straluceste, dar nici nu dezamageste. Motoarele.... asteptam o diversificare, update ceva... V6 benzina e clar pt piata din SUA, de aia nu s au obosit sa l schimbe. Dar 1.8 de 160 CP a fost imbunatatit pt noul A4, dus la 170 cp si micsorat consumul... De ce nu l au pus si aici..?! Era singura versiune care ma interesa......