După ce l-a prezentat în premieră mondială în Statele Unite, Volkswagen aduce oficial Tiguan în versiunea sa lungă și în Europa cu prilejul Salonului Auto de la Geneva, care-și deschide porțile marți, 7 martie. Noul Volkswagen Tiguan Allspace - denumirea oficială a modelului german - oferă cinci sau șapte locuri, în funcție de preferințe, iar portbagajul crește pânp la 760 de litri în configurație cu cinci scaune.
Volkswagen Tiguan Allspace: date esențiale
● Noul Tiguan Allspace este "veriga lipsă" în gama Volkswagen și se va încadra între Tiguan-ul "normal" și Touareg. Altfel spus, este echivalentul lui Nissan X-Trail, "fratele" mai mare și cu 7 locuri al lui Qashqai.
● Față de Tiguan, versiunea Allspace crește în lungime cu 21.5 centimetri. Plusul este împărțit egal între pasagerii din spate și portbagaj. Ampatamentul crește cu 10.5 centimetri.
● În configurație cu cinci locuri, Tiguan Allspace oferă 760 de litri spațiu în portbagaj (+145 de litri față de Tiguan). Dacă locurile din spate sunt rabatate, capacitatea de încărcare a lui Tiguan Allspace ajunge la 1920 de litri, valori demne de o utilitară compactă.
● La nivel estetic, Tiguan Allspace oferă o grilă frontală cu elemente cromate diferite de cele de pe Tiguan-ul normal și bare de plafon care vin standard pe această versiune de caroserie.
● Volkswagen îmbunătățește nivelurile de echipare pe Tiguan Allspace. Astfel, versiunea de bază (Trendline) primește standard barele de plafon de culoare neagră deja menționate, sistemul audio Composition Colour Media cu Connectivity Package, volan multifuncțional și podea etajată a portbagajului. Versiunea Comfortline plusează cu hayon acționat electric și bare de plafon argintii, iar varianta superioară Highline oferă faruri full-LED și sistemul de acces și pornire fără cheie.
● Disponibil în versiuni 4x2 și 4x4 (integrala și transmisia automată DSG vin standard pe toate motorizările de la 180 CP în sus), Tiguan Allspace oferă șase opțiuni de motorizare benzină și diesel împrumutate din gama fratelui Tiguan.
● Motoare TSI turbo pe benzină: 1.4 TSI de 150 CP, 2.0 TSI de 180 CP, 2.0 TSI de 220 CP.
● Motoare TDI turbodiesel: 2.0 TDI de 150 CP și 190 CP, 2.0 TDI Bi-Turbo de 240 CP.
Asa, si?
si totusi la ce bun "7 locuri"? masina se mareste peste masura (dificil de utilizat in zonele urbane aglomerate), un portbagaj imens (in versiune 5 locuri) ce poate fi inlocuit cu achizitia unui break, 2 locuri folosibile din an in paste (cand volumul portbagajului devine ca unui hatch)
Asa, si...ce ar mai fi?...a da, pretul mai mare.
tragand linie...numai avanataje.
cat despre dric...nu vorbi despre funie in casa spanzuratului ;)
PS: break-ul ala al tau daca mai e si negru, clar e dric ;)
in fine nu te-ai prins...nu faceam referire la masina mea ci la masina din articol...pe negru merge la fix catre "eternitatea"
hai ca am pus punct. :)
E posibil ca si VW sa lanseze un model in clasa respectiva pe viitor (Taigun).
Va multumesc pentr parafrazare. In rest, intr-adevar, sunt rare momentele in care ai nevoie de 7 locuri. Doar ca v-am mai explicat odata cum gandeste cumparatorul de masina german. Daca intr-o intreaga perioada de exploatare are nevoie de cateva ori de 7 locuri, inseamna ca diferenta de pret a meritat. Personal, desi imi place foarte mult noul Tiguan cu 5 locuri, as opta fara sa ma gandesc foarte mult pentru un Golf Alltrack.