POVEŞTI AUTO: 100 de ani de Aston Martin - între faliment şi One-77
Aston Martin DBX are motoare electrice în butucele roţilor şi acestea sunt alimentate de acumulatorii Litiu-Sulf de la bord. Reprezentanţii mărcii britanice nu au specificat dacă vorbim despre un hibrid sau despre un model 100% electric, dar acfeste detalii nu sunt neapărat relevante când vine vorba despre o idee de design şi nu neapărat despre un concept care prevesteşte un model de serie care să-i copieze întocmai specificaţiile tehnice.
Sistemul de direcţie este cu comandă 100% electronică, fără legătură mecanică între volan şi coloana de direcţie, iar pasagerul din dreapta şi şoferul au afişaje head-up display. Sistemul de frânare de performanţă carbon-ceramic lucrează cot la cot cu sistemul KERS de recuperare a energiei cinetice pierdute în mod normal la frânare în vederea reîncărcării acumulatorilor electrici din dotare.Aston Martin nu renunţă la motoarele V12 şi refuză hibrizii
"Un concept precum este DBX ar trebui, în opinia mea, să provoace convenţionalul şi să exploreze arta posbilităţii. În cazul conceptului DBX, cred că am creat un nou tip de maşină de lux care nu doar că măreşte atracţia modelelor Aston Martin pentru o nouă generaţie de clienţi, dar care poate să stea cu mândrie alături de întreaga noastră gamă", a declarat Andy Palmer, CEO-ul Aston Martin.Aston Martin a asigurat finanţarea noii game şi vrea să dubleze vânzările anuale
Via Aston Martin
Comentarii (2)