Soluţia aleasă de Renault pentru a realiza această legătură între extreme este lansarea unei versiuni echipate cu o variantă puternică a motorulul de 1.2 litri turbo TCe, tehnologie disponibilă pe Clio şi pe Dacia Sandero/Logan în versiunea sa de 0.9 litri si 90 de cai putere.
De această dată, Clio GT 1.2 TCe beneficiază de 120 de cai putere şi, ajutat de cutia EDC, modelul francez reuşeşte să parcurgă 0-100 km/h în 8.6 secunde. Consumul mediu anunţat de producătorul francez este de 6.6 litri/100 km.Dacă peformanţele nu sunt unele fantastice, noul Clio GT va ieşi în evidenţă în comparaţie cu versiunile "clasice" ale lui Clio prin câteva artificii estetice interesante. Astfel, jantele de 17 inch din aliaj se asortează cu spoilerul frontal modificat complet, cu cele două ţevi de eşapament cromate şi cu difuzorul de aer posterior care participă şi el la imaginea sportivă a modelului Renault.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Masina de aprox. 120 cai cu demaraj bun era Citroenu C2 VTR si vechiul Suzuky Swift sport dar aveau motor de 1.6.
vechiul RS consuma urban 13 fara greturi, dar era aspirat. si cum il turai un pic, cum sugea din rezervor ca disperata. compensa cu sunetul in schimb :)
Un Vw Polo 1.2 TSI cu DSG are 9.7 s acceleratie, un Peugeot 208 la aceeasi putere, dar cutie manuala are 9.9 s la acceleratie etc. Numai copii cu vise umede de supercar-uri avem aici...
2. Una poarta sigla unei marci de volum, cealalta e o marca premium, deci Clio nu ar avea cum sa fie superior dpdv al materialelor/echipamentelor unei masini ipotetice de clasa mica de la Mercedes. Putina cultura auto nu-ti strica.
PS: Clio e supeeeerb !!