OFICIAL: Infiniti Etherea, compactul cu design revoluţionar
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primele imagini ale conceptului pe care Infiniti l-a pregătit pentru Geneva vor face să exulte fanii constructorului japonez. Liniile trasate de studioul de design japonez reuşesc să surprindă din nou, chiar dacă ele se inspriă foarte mult din conceptul Essence.
Botezat Etherea, conceptul diviziei de lux Nissan, anticipează un model de serie compact, practic viitorul entry-level al gamei constructorului japonez, dedicat publicului tânăr. Designerii au încercat să combine stilul unei berline coupe cu cel al unui hatchback şi al unui crossover, pentru a rezulta un concept inovativ cu linii atrăgătoare.
Cu o lungime de aproximativ 4.4 metri, conceptul nipon nu trădează prea multe secrete privind trenul de propulsie, aceste detalii urmând să fie făcute publice abia în cadrul Salonului de la Geneva.
Dacă judecăm după speculaţiile anterioare, sub caroseria futuristă se va afla un motor de origine Mercedes, graţie acordului încheiat între Renault-Nissan şi Daimler. Cel mai viabil candidat pentru propulsia punţii anterioare rămâne motorul pe benzină de 1.8 litri şi 204 cai putere.
via | Infiniti
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Mercedes-Benz: 40 de ani de la debutul Seriei 124, ulterior devenită Clasa E
dar cand ajung la partea frontala ma izbesc de unstil provenit din noul FX. si nu ma mai impac asa de bine. arata ca o moaca de femeie. aaarrgghh. no way. e prea "dulce", "suava". sunt niste linii care se contureaza frumos, dar overall prea e feminin. nici nu FX-ul nu sunt prea incantat dar parca e mai rechinos, si poate fi inghitit ca brutal.
in fine, sa vedem modelul final. ma astept sa vad si un hibrid care sa fie generat in modelul de serie pt ct200h, care vine de asemenea cu un 1.8l + motorisca
de asemenea haionul spate e mult prea rotunjit, si stim prea bine experienta TT generatia 1. (chiar daca infiniti are acel "eleron" subtil plasat pe portbagaj.)
de asemene aobserv ca este un model cu haion in 2 volume si nu o berlina in 3.
probabil, pret de pornire de sub 30k euro. 25k in versiune simpla si 28 ca hibrid. desi cred ca va fi DOAR hibrid cu motorul de 1.8
De ce nu ma mai surprinde nimic la urinity? Norocul lor Mercedes le mai aduce un pic de prestanta.
De ce crezi ca a fost posibil parteneriatul Daimler-Renault-Nissan ?
Oribila masina,
pissan e o firma scoasa din faliment de un tigan brazilian cu bani europeni via Renault.
urinity in afara de seria GXX si FX e quasi non existenta chiar si pe piata americana.
La ce trebuie sa ma extaziez cand vad elemente de design imprumutate de la Mercedes, BMW samd intr-o ciorba ridicola in care si farfuria are lumini cu neoane si LED?
Deci, finantare europeana, casa de design americana, motoare germane, firma japoneza, nume de marca englezesc. Ceva intr-adevar demn de ramas cu gura cascata. Pentru unii.
Inainte sa latri p-aici pune mana si condu o japoneza.