Salonul Auto de la Frankfurt 2017

Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019

Publicat Miercuri, 13.09.2017
de Petre Barac
Comenteaza 13
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 1
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda Urban EV: conceptul japonezilor prefigurează un model electric în 2019 - Poza 2
Honda a dezvăluit la Salonul Auto de la Frankfurt conceptul electric Urban EV, care prefigurează modelul european ce va fi disponibil începând din 2019.

După prezentarea prototipului Honda CR-V Hybrid, japonezii au venit la Frankfurt și cu Honda Urban EV, reprezentarea viziunii lor despre viitoarele mașini electrice.

“Aceasta nu este o viziune dintr-un viitor îndepărtat; versiunea de producție (pentru Honda Urban EV) va fi disponibilă în Europa începând cu anul 2019”, a spus șeful Honda, Takahiro Hachigo.

Honda Urban EV Concept: date esențiale

● Dimensiunile sale compacte indică o lungime totală a mașinii cu 100 mm mai mică decât Honda Jazz, adică ajunge undeva la 3.8 metri.

Vizibilitatea șoferului este îmbunătățită datorită stâlpilor A subțiri și a unui parbriz generos

● Conceptul are 4 locuri, iar cele două banchete au finisaje diferite, cu material textil și finisaje de lemn pentru bancheta din față. Centurile de siguranță din spate sunt fixate pe mijloc ca să permită pasagerilor să iasă cu ușurință din mașină.

● Finisajele de lemn se regăsesc și la nivelul bordului, acolo unde regăsim volanul, câteva butoane simple și un display panoramic, care prezintă o serie de informații precum nivelul de încărcare a bateriei

● Japonezii nu au oferit detalii cu privire la performanța, autonomia sau nivelul de încărcare a bateriei electrice pentru conceptul Honda Urban EV

Via Honda


Comentarii (13)

  • inca putin si ecranul ala frontal devenea parbriz. Si daca il faceau si transparent cu posibilitatea de a marca traseul optim al navigatiei ar fi fost chiar...ok :)

    la cat de simpla e masina asta celei de productie ar trebui sa ii aduca tot felul de artificii exterioare altfel ar insemna ca ar fi primii ce ar lansa pe piata un...concept.

    interesanta rezolvarea cotierei fata. Practic toata bancheta ajunge sa fie ca o canapea. Dar n-am inteles cat de bine se vede imaginea de pe ecranele ce tin de oglinzi interioare.

    mi-as cumpara-o si eu in...2019
    3 1
  • Cu tot respectul, dar daca nici asta nu aduce cu Golf MK1 sau MK2 in doua usi, ....
    21 6
  • super conceptul. cel putin mie imi place. se incadreaza in linia conceptelor , idei, viziuni expuse si dezvoltate, simplificate , oricum, ducand la un rezultat final. iar apoi expus. de aceea o fac, sa aafle opinii , pentru ca se vor apuca de treaba in curand.
    cum va arata versiunea finala, de serie , e doar treaba lor ca doar de-aia ei propun iar noi, daca vrem, alegem.
    daca te "atinge ' acolo unde trebuie , inseamna ca munca a dat roade.
    ca nu se vinde in milioane de exemplare sau ca se vinde , totusi, timpul o va spune.
    e un inceput.
    mi-as cumpara-o si eu
    recunosc ca mi-ar placea si un civic electric. si autoritatile astea sa ne mai ajute si cu posibilitati de incarcare , nu bataia de joc intalnita acum in tara.
    2 3
  • si eu vad tot un Mk1, dar al unei Honda Civic

    http://classiccarlabs.com/wp-content/uploads/2016/04/MK1-Civic.png
    10 3
  • someone
    nu conteaza daca e mk1 sau mk2, designul e f reusit.....poate datorita simplitatii.
    imi plac mult rotile si cum se imbina in peisaj , imi plac consolele extrem de scurte si , asa cum zicea si vianu, modul cum au rezolvat cotiera fata .
    cu o baterie care sa ofere o autonomie ok si un motor cat de cat puternic ( relativa treaba, nu? ) chestia asta devine o masinuta de oras mai mult decat interesanta
    5 2
  • Razvan
    Seamana enorm cu Golf 1/2, iar canapeaua din fata nu inteleg ce rol are. Sa adormi mai bine la volan?
    5 2
  • Nu vi se pare ca e o SKODA Fabia cu televizor in fata...E cam aiuristica...Daca pune frana brusca soferul sau ia o curba mai ciudata se pomeneste in brate cu copilotul.....Daca acest copilot ar fi Claudia Schiffer n-ai zice ba ...da' ce te faci daca-i ditamai luptatorul de sumo langa tine..... ?!
    7 1
  • Un Golf cu faruri de BMW.

    Aceasta intoarcere la origini ne arata cum au pasit japonezii in lumea civilizata. Au copiat de la nemti in special si de la europeni in general.
    4 8
  • Da, are destule rezolvări inspirate din designul primului Golf, dar și al Peugeot-ului 205 - cam prea retro deci după unii.
    Însă Honda avea poate nevoie de o revenire la un stil simplu, mai puțin... torturat de briz-briz-uri (și/sau cu tentă Manga - v. noul Civic.)

    Montanții A foarte subțiri ai prototipului n-au totuși șanse de-a ajunge în producția de serie, iar portierele vor fi mai mult ca sigur patru + hayon.
    Zvonurile despre autonomie (cu surse interne Honda) indică cca. 250 km - suficienți pentru uz (peri)urban, dar nu tocmai pentru orășenii care nu-și permit două mașini.
    Cît despre prețul prezumtiv, clar că nu va fi unul prea popular.
    8 1
  • E binevenit designul retro, chiar si pentru simplul fapt ca asa vor afla multi ca civic a aparut in 72, golf in 74. Deci doar daca de la vremea respectiva japonezii calatoreau in viitor si s-au intors in timp sa produca civic, merge varianta cu inspiratia dela vw. Invers, da, e mai plauzibil. Altfel, ambele au fost si sunt niste masini super.
    5 1
  • 1974-1972 = 2

    la modul general, sa fii ignorant nu e o tragedie. Nimeni nu se naste invatat. Dar sa persisti in propria ignoranta promovand-o in gura mare ca pe un adevar asta e de condamnat.

    Pe de alta parte n-ai cu cine discuta. Cand eroarea este acceptata de majoritatea devine fapt de netagaduit. Si atunci te bati cu morile de vant. Si nici la inteligenta nu poti face apel, prejudecatile primeaza.

    ca fapt divers civic mk1 nu avea triunghiul pe geamul fata, echivalentul european da
    4 2
  • https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_(first_generation)
    1 0
  • adevarul e ca au copiat si de la Mercedes....piulitele
    :DDDDD
    forma patrata de la stop-uri e copiata de la noul Duster
    rotile sunt rotunde ca la BMW, totusi alea de BMW sunt mai rotunde ca sunt germane
    De la Golf a copiat culoarea alba....
    :DDDDD
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru