După prezentarea prototipului Honda CR-V Hybrid, japonezii au venit la Frankfurt și cu Honda Urban EV, reprezentarea viziunii lor despre viitoarele mașini electrice.
“Aceasta nu este o viziune dintr-un viitor îndepărtat; versiunea de producție (pentru Honda Urban EV) va fi disponibilă în Europa începând cu anul 2019”, a spus șeful Honda, Takahiro Hachigo.
Honda Urban EV Concept: date esențiale
● Dimensiunile sale compacte indică o lungime totală a mașinii cu 100 mm mai mică decât Honda Jazz, adică ajunge undeva la 3.8 metri.
● Vizibilitatea șoferului este îmbunătățită datorită stâlpilor A subțiri și a unui parbriz generos
● Conceptul are 4 locuri, iar cele două banchete au finisaje diferite, cu material textil și finisaje de lemn pentru bancheta din față. Centurile de siguranță din spate sunt fixate pe mijloc ca să permită pasagerilor să iasă cu ușurință din mașină.
● Finisajele de lemn se regăsesc și la nivelul bordului, acolo unde regăsim volanul, câteva butoane simple și un display panoramic, care prezintă o serie de informații precum nivelul de încărcare a bateriei
● Japonezii nu au oferit detalii cu privire la performanța, autonomia sau nivelul de încărcare a bateriei electrice pentru conceptul Honda Urban EV
Via Honda
la cat de simpla e masina asta celei de productie ar trebui sa ii aduca tot felul de artificii exterioare altfel ar insemna ca ar fi primii ce ar lansa pe piata un...concept.
interesanta rezolvarea cotierei fata. Practic toata bancheta ajunge sa fie ca o canapea. Dar n-am inteles cat de bine se vede imaginea de pe ecranele ce tin de oglinzi interioare.
mi-as cumpara-o si eu in...2019
cum va arata versiunea finala, de serie , e doar treaba lor ca doar de-aia ei propun iar noi, daca vrem, alegem.
daca te "atinge ' acolo unde trebuie , inseamna ca munca a dat roade.
ca nu se vinde in milioane de exemplare sau ca se vinde , totusi, timpul o va spune.
e un inceput.
mi-as cumpara-o si eu
recunosc ca mi-ar placea si un civic electric. si autoritatile astea sa ne mai ajute si cu posibilitati de incarcare , nu bataia de joc intalnita acum in tara.
http://classiccarlabs.com/wp-content/uploads/2016/04/MK1-Civic.png
imi plac mult rotile si cum se imbina in peisaj , imi plac consolele extrem de scurte si , asa cum zicea si vianu, modul cum au rezolvat cotiera fata .
cu o baterie care sa ofere o autonomie ok si un motor cat de cat puternic ( relativa treaba, nu? ) chestia asta devine o masinuta de oras mai mult decat interesanta
Aceasta intoarcere la origini ne arata cum au pasit japonezii in lumea civilizata. Au copiat de la nemti in special si de la europeni in general.
Însă Honda avea poate nevoie de o revenire la un stil simplu, mai puțin... torturat de briz-briz-uri (și/sau cu tentă Manga - v. noul Civic.)
Montanții A foarte subțiri ai prototipului n-au totuși șanse de-a ajunge în producția de serie, iar portierele vor fi mai mult ca sigur patru + hayon.
Zvonurile despre autonomie (cu surse interne Honda) indică cca. 250 km - suficienți pentru uz (peri)urban, dar nu tocmai pentru orășenii care nu-și permit două mașini.
Cît despre prețul prezumtiv, clar că nu va fi unul prea popular.
la modul general, sa fii ignorant nu e o tragedie. Nimeni nu se naste invatat. Dar sa persisti in propria ignoranta promovand-o in gura mare ca pe un adevar asta e de condamnat.
Pe de alta parte n-ai cu cine discuta. Cand eroarea este acceptata de majoritatea devine fapt de netagaduit. Si atunci te bati cu morile de vant. Si nici la inteligenta nu poti face apel, prejudecatile primeaza.
ca fapt divers civic mk1 nu avea triunghiul pe geamul fata, echivalentul european da
:DDDDD
forma patrata de la stop-uri e copiata de la noul Duster
rotile sunt rotunde ca la BMW, totusi alea de BMW sunt mai rotunde ca sunt germane
De la Golf a copiat culoarea alba....
:DDDDD