BMW X7 va deveni la sfârșitul anului 2018 cel mai mare SUV din gama BMW, potrivit unui anunț oficial făcut în vară de constructorul german.
Presa internațională a speculat însă că noul model va fi prezentat în versiune de concept la Salonul Auto de la Frankfurt de la jumătatea săptămânii viitoare, iar BMW a oferit și un indiciu clar în această privință prin prezentarea unui teaser:
Get ready for something big.
— BMW (@BMW) September 6, 2017
Find out on September 8th. pic.twitter.com/vlHqIPbZRD
Iată însă că pe internet au apărut deja o serie de imagini cu noul BMW X7 iPerformance Concept, numele complet al conceptului cu care BMW speră să atragă clienți în special în Statele Unite și China.
Imaginile dezvăluite de portalul Wheelsage și forumul Bimmerpost arată o grilă masivă, tipică modelelor americane, dar și un plafon panoramic, foarte asemănător cu cel care apare și în teaserul oficial BMW. BMW X7 va beneficia și de o versiune plug-in hybrid, element sugerat inclusiv de portul de încărcare de pe aripa stângă a conceptului.
Imaginile evidențiază însă că cel mai atrăgător aspect al noului concept este interiorul luxos, datorită scaunelor din piele, a lemnului și a tehnologiilor prezente la bord, inclusiv sistemul de infotainment iDrive și volanul care pare să aibă funcții high-tech.
BMW X7 va deveni cel mai mare și cel mai scump model din gama bavarezilor, iar unele surse afirma că versiunea de bază va avea un preț de circa 130.000 de euro. În plus, ar putea exista și o versiune de lux cu numai 4 locuri care va costa peste 200.000 de euro.
Deși prezentarea oficială a conceptului va avea loc săptămâna viitoare la Frankfurt, BMW a confirmat deja că va furniza primele informații oficiale încă de vineri, 8 septembrie.
Via Motor1, Carscoops, Bimmerpost
Vom vedea la anu produsu finit.
Oricum aiureli de genu....e un BMW se conduce bine, vom auzi asa ca...
Din aceste poze partea frontală a conceptului este la fel de hidoasă ca la ultimele SUV-uri de la Lexus.
la interior arata bine, dar grila aia.........
Ȋntr-un final, se va ajunge la o singură politică de design: grotescul cu orice preț, recte cutiile pe roți (dar nici de folosirea banalelor roți nu putem fi siguri ȋn privința viitorului rocambolesc) de tip Total Recall. Plus că se va ȋmbogăți deviza noastră existențială: la “războiul este pace, sclavia este libertate, ignoranța este putere” va trebui să adăugăm “grotescul este evoluție” (...și ne face cu ochiul ȋn stil “eco” – minunată epopee cârdășia dintre tehnologism și protecția mediului; apropo, a nu se confunda protecția mediului cu dragostea pentru mediu).
Pe de altă parte, vedem la lucru, fără echivoc, vasta operațiune ocultă de infantilizare a lumii, ȋn sensul că, așa cum niște părinți autoritariști le dau copiilor să mănânce evitând să-i ȋntrebe dacă le place ceea ce le-au gătit, știind că n-au ȋncotro și tocmai de aceea vor mânca orice, tot așa ne vor trata și producătorii auto, știind că nu putem miza la infinit pe autenticitatea trecutului sau pe cvasi-autenticitatea trecutului recent, urmând ca gena noastră dominantă să poarte un nume deloc surprinzător, deja deprins de noi toți: adaptabilitate bio-psiho-socială (cea mai eficientă tehnică de supraviețuire este supraviețuirea ȋnsăși).
E doar un concept :) Se prezinta niste idei si niste trenduri, nimic altceva. In functie de reactii, detaliile pleaca sau nu mai departe in produsul final :) Simplu :)
Mie imi place senzatia de aerisit pe care ti-o dau plafonul si lateralele masinii.
nu ma gindesc la ce zice @inexorabil, prea multe ginduri si analize strica ... asta nu inseamna ca sunt impotriva a ceea ce zice ...
ideea lui @zarnesteanu iar e plauzibila ...
alura imi pare ca aduce f. usor cu xc90 ...
vorba aia: "om trai si-om vedea !"
drumuri bune tuturor !