Salonul Auto de la Frankfurt 2017

BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare

Publicat Joi, 07.09.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 16
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 1
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 2
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 3
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 4
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 5
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 6
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 7
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 8
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 9
BMW X7 iPerformance Concept: primele imagini cu cel mai mare SUV BMW au apărut pe internet înainte de lansare - Poza 10
O serie de imagini cu conceptul care prefațează lansarea noului BMW X7 au apărut pe internet cu câteva zile înainte de lansarea oficială. Cel mai mare SUV al bavarezilor va avea și versiune plug-in hybrid.

BMW X7 va deveni la sfârșitul anului 2018 cel mai mare SUV din gama BMW, potrivit unui anunț oficial făcut în vară de constructorul german.

Presa internațională a speculat însă că noul model va fi prezentat în versiune de concept la Salonul Auto de la Frankfurt de la jumătatea săptămânii viitoare, iar BMW a oferit și un indiciu clar în această privință prin prezentarea unui teaser:

Iată însă că pe internet au apărut deja o serie de imagini cu noul BMW X7 iPerformance Concept, numele complet al conceptului cu care BMW speră să atragă clienți în special în Statele Unite și China.

Imaginile dezvăluite de portalul Wheelsage și forumul Bimmerpost arată o grilă masivă, tipică modelelor americane, dar și un plafon panoramic, foarte asemănător cu cel care apare și în teaserul oficial BMW. BMW X7 va beneficia și de o versiune plug-in hybrid, element sugerat inclusiv de portul de încărcare de pe aripa stângă a conceptului.

Imaginile evidențiază însă că cel mai atrăgător aspect al noului concept este interiorul luxos, datorită scaunelor din piele, a lemnului și a tehnologiilor prezente la bord, inclusiv sistemul de infotainment iDrive și volanul care pare să aibă funcții high-tech.

BMW X7 va deveni cel mai mare și cel mai scump model din gama bavarezilor, iar unele surse afirma că versiunea de bază va avea un preț de circa 130.000 de euro.

În plus, ar putea exista și o versiune de lux cu numai 4 locuri care va costa peste 200.000 de euro.

Deși prezentarea oficială a conceptului va avea loc săptămâna viitoare la Frankfurt, BMW a confirmat deja că va furniza primele informații oficiale încă de vineri, 8 septembrie.

Via Motor1, Carscoops, Bimmerpost


Comentarii (16)

  • Mare, patrat.....grila e chiar prea supradimensionata....chiar oribila in ochi mei....insa e doar un concept.
    Vom vedea la anu produsu finit.
    Oricum aiureli de genu....e un BMW se conduce bine, vom auzi asa ca...
    24 4
  • Același stil ca la seria 8 concept, grilă imensă și faruri mici, dar în pozele spion cu varianta de serie camuflata se observă că nu mai pare atât de disproporționat din față, la fel va fi și -n cazul lui X7.

    Din aceste poze partea frontală a conceptului este la fel de hidoasă ca la ultimele SUV-uri de la Lexus.
    24 2
  • Bine ar face ca la modelul de serie să nu păstreze grila aia hidoasă și să o facă mai în limitele bunului simț.
    17 1
  • Adrian C
    Narile alea imense de BMW sper sa fie o gluma. Arata oribil !
    17 1
  • Istvan
    Eu sunt fan BMW , cu BMW dar trebuie sa admit ca masina asta arata ca dracu : este ca si o copie chinezeasca inspirata prosteste dintr-un SUV Volvo si un Q7 , fara pic de nuanta de BMW . Sper din tot sufletul ca nici BMW nu se gandeste serios ca asa ceva poate fi scoasa pe piata ...:(
    9 1
  • Arogantul
    sper ca e o gluma, am ras isteric cand i-am vazut moaca
    la interior arata bine, dar grila aia.........
    10 1
  • Costin
    Grila aia e horror. Sper ca e o gluma proasta. Mi se pare total disproportionata raportat la restul masinii.
    5 2
  • Vai, ce pocitanie.
    2 2
  • ...culmea, narile pe verticala sunt istoria BMW
    6 1
  • Arogantul
    Vianu, de acord cu tine, dar ale nu sunt pe verticala, sunt in zece dimensiuni
    2 0
  • inexorabil
    Ați auzit de acele experiențe senzaționaliste cu “ieșirea din propriul corp” (ocazie cu care cică te poți admira din exterior). Cam așa se ȋntâmplă (ȋn realitate) cu producătorii auto de astăzi: ies din corpul identității de sine, pe care și l-au făurit cu trudă istorică, și nici măcar nu se admiră un pic, ci se tot depărtează (pierzându-se) ȋn spațiu.

    Ȋntr-un final, se va ajunge la o singură politică de design: grotescul cu orice preț, recte cutiile pe roți (dar nici de folosirea banalelor roți nu putem fi siguri ȋn privința viitorului rocambolesc) de tip Total Recall. Plus că se va ȋmbogăți deviza noastră existențială: la “războiul este pace, sclavia este libertate, ignoranța este putere” va trebui să adăugăm “grotescul este evoluție” (...și ne face cu ochiul ȋn stil “eco” – minunată epopee cârdășia dintre tehnologism și protecția mediului; apropo, a nu se confunda protecția mediului cu dragostea pentru mediu).

    Pe de altă parte, vedem la lucru, fără echivoc, vasta operațiune ocultă de infantilizare a lumii, ȋn sensul că, așa cum niște părinți autoritariști le dau copiilor să mănânce evitând să-i ȋntrebe dacă le place ceea ce le-au gătit, știind că n-au ȋncotro și tocmai de aceea vor mânca orice, tot așa ne vor trata și producătorii auto, știind că nu putem miza la infinit pe autenticitatea trecutului sau pe cvasi-autenticitatea trecutului recent, urmând ca gena noastră dominantă să poarte un nume deloc surprinzător, deja deprins de noi toți: adaptabilitate bio-psiho-socială (cea mai eficientă tehnică de supraviețuire este supraviețuirea ȋnsăși).
    4 2
  • Eu zic ca BMW au lucrat cu cap aici. Prima data conceptul, asia copiaza pe rupte, iar la anul o sa vedem in productie masina care trebuie :)

    E doar un concept :) Se prezinta niste idei si niste trenduri, nimic altceva. In functie de reactii, detaliile pleaca sau nu mai departe in produsul final :) Simplu :)

    Mie imi place senzatia de aerisit pe care ti-o dau plafonul si lateralele masinii.
    5 0
  • mie imi place ...

    nu ma gindesc la ce zice @inexorabil, prea multe ginduri si analize strica ... asta nu inseamna ca sunt impotriva a ceea ce zice ...

    ideea lui @zarnesteanu iar e plauzibila ...

    alura imi pare ca aduce f. usor cu xc90 ...
    vorba aia: "om trai si-om vedea !"

    drumuri bune tuturor !
    5 1
  • Asa am o impresie ca masivitatea calandrului va ramane punctul forte al masinii. E mult bot acolo, trebuie "umplut" cu ceva. Ar fi misto aruncarea unei "momeli" si apoi redesenarea in functie de feedback. Dar de ceva timp BMW marjeaza pe un design ciudat dar bine studiat care va deveni probabil imaginea viitoare a marcii. Dpmdv X7-ele asta are un desen 100% original si, in pofida faptului ca la prima vedere am strambat din nas, n-as schimba o linie din concept.
    6 1
  • Daca termina cu farurile lipite de nari, ar fi ceva extraordinary.
    0 4
  • Marcos
    arata foarte bine, dar cand naiba o sa schimbe si interiorul asta invechit? Interioarele BMW parca sunt cu 5-10 ani in urma fata de exterioare. Asta urasc la BMW!
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru