FEATURE: Cele două fețe "verzi" ale lui Volkswagen Golf
În condiții ideale, sistemul de încărcare a acumulatorului prin energia solară captată de panourile de pe plafon poate să mărească autonomia totală a mașinii cu până la 1.000 de kilometri pe an.
Oficialii Volkswagen au fost nemți până la capăt și au precizat că eficiența sistemului depinde mult de condițiile meteo, anunțând că în Germania sistemul are un bonus maxim aproximat la 500 de kilometri pe an, în timp ce în partea de Sud a Europei poate fi atins potențialul maxim al panourilor solare de pe plafon.Volkswagen Passat GTE: versiunea hibridă alimentată la priză consumă 1.6 litri/100 km
Sistemul de propulsie al lui Tiguan GTE Concept este bazat pe un propulsor 1.4 TSI de 156 CP asistat de un motor electric, ambele cuplate unei transmisii DSG cu șase trepte optimizată special pentru utilizarea în regim hibrid. În modul 100% electric (numit E-Mode), mașina poate să atingă o viteză maximă de 130 km/h, iar Volkswagen a dezvoltat încă trei moduri de rulare pe lângă acesta: Hybrid, Battery Charge și GTE. Cel din urmă asigură puterea maximă a ansamblului hibrid și oferă o funcție de boost la apăsările puternice ale accelerației. Datorită resurselor din dotare, Tiguan GTE poate accelera de la 0 la 100 km/h în 8.1 secunde și să atingă o viteză maximă de 200 km/h.
Volkswagen Golf GTE, fratele plug-in hybrid al lui GTI, se prezintă
Volkswagen nu a adus în discuție posibilitatea introduceri în producție a acestei variante a lui Tiguan. În orice caz, exponatul arată ca un model de serie, dacă facem o comparație cu aspectul exterior al noii generații Tiguan cu care va împărți scena de la Frankfurt. Volkswagen are în prezent două modele hibride plug-in de serie în ofertă, Golf GTE și Passat GTE.Volkswagen Tiguan: primele imagini oficiale ale noii generații
Via Volkswagen
eh....imi place cand unii nu vad ghilimelele, indiferent de ce parte facem vorbire: pro/anti. Unii dau "manutze" altii comenturi
:))
intrbare pentru vw: panourile alea solare, f eficiente pentru incarcarea bateriei, ce protectie au la o plaoie cu grindina?
oricum nimic nou sub soare, Ford parca se lauda acum cativa ani cu asa ceva, iar Prius il are in oferta actuala
Bineinteles ca in ro vor fi posesori care vor sustine ca tiguanul lor merge exclusiv cu soare.
Ma mir cum de nu s-au gandit sa introduca si sistemul care face benzina din aer, atunci ai fi plecat din bucuresti cu rezervorul gol si ai fi ajuns in constanta cu el plin putand lua astfel si o portie de midii pe malul marii.
Și grupul vag are panouri solare pe trapă de ceva ani, și mai buni, decât prius, mai exact din 1999, pe A8.
Priusul în formula actuală parcă e de prin 2003, după cunoștințele mele.
Ne place tare mult să comentăm când avem o părere proastă despre ceva... De cele mai multe ori în necunoștință de cauză, fără să ne bazăm afirmațiile pe fapte.
Așa e românul.. :-)