Opel Astra K, noua generație a compactei germane, a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt. În aceeași zi, importatorul mărcii germane în România a anunțat prețul a două variante de motorizare și a deschis listele de precomandă. Astfel, versiunea de bază, echipată cu un motor 1.4 benzină de 100 CP și cu echiparea Selection, pleacă de la 15.600 de euro cu TVA. Un alt motor din oferta Opel Astra, propulsorul 1.0 Ecotec de generație nouă, care asigură 105 CP, va avea un preț de pornire de 16.800 de euro în gama compactei germane, cel mai probabil în compania aceleiași echipări.
Odată cu debutul de la Salonul Auto de la Frankfurt, Opel a anunțat că noua generație a lui Astra a cumulat deja 30.000 de comenzi la nivel european. Reușita comercială a modelului german este impresionantă în contextul în care modelul nu a fost încă prezentat oficial în showroom-uri și datele tehnice complete ale acestuia nu au fost dezvăluite. În orice caz, știm că noul Opel Astra K este cu până la 200 de kilograme mai ușor decât predecesorul său, vine cu motoare Euro 6 mai eficiente și cu o suspensie recalibrată și o direcție nouă.
Opel Astra K va putea fi comandat cu dotări nemaiîntâlnite până acum în acest segment, cum ar fi masaj în scaune, reglare electrică pe 16 direcții și sistem de ventilație și încălzire. Acest pachet, care include scaunele ergonomice premium cu certificare AGR, este disponibil la prețul de 2.300 de euro cu TVA pe piața din România. Sistemul multimedia IntelliLink cu ecran tactil cu diagonala de șapte inch este standard începând cu echiparea Enjoy și este disponibil alături de echiparea de bază, Selection, pentru 450 de euro. În cazul farurilor IntelliLux LED, cu matrice de LED-uri, acestea sunt integrate în pachetul Innovation, care aduce și sistemul de navigație Navi 900 IntelliLink, iar pachetul cu cele două opțiuni costă 1.300 de euro în plus față de prețul lui Astra.Noul Astra întoarce toate capetele la standul Opel.
Posted by Automarket.ro on 15 Septembrie 2015
Via Opel
Opel, din pacate e un brand care nu se vinde nici in Germania bine, desi e cel mai ieftin producator si au pierderi de sute de milioane anual. Noroc ca-i tine GM in spinare.
Ca o paranteza, recomand sa cautati noul Cruze (pe site-ul american) sa vedeti cum arata inclusiv la interior, unde in varianta de top are bord-ul cusut cu piele ca la Mazda. Asta apropo de "veri" de peste ocean care impart aceeasi platforma.
sa vedem cum vor vinde, dar daca preturile alea`s batute`n cuie, e nasol.