Kia Optima, unul dintre rivalii coreeni ai lui Volkswagen Passat și Ford Mondeo, a primit o nouă generație. Producătorul coreean a prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt varianta europeană a lui Optima, noua generație a modelului fiind un model cu același design la nivel global, dar cu mici adaptări diferite de la un continent la altul. Prezența lui Optima la Frankfurt marchează premiera europeană a modelului de clasă medie al mărcii Kia și are loc în fața noii generații Sportage, expusă în premieră mondială la Frankfurt. Modelul este propus drept o alternativă la numele stabilite în segment prin design-ul exterior și interior îndrăzneț, pachetul de dotări și spațiul oferit de habitaclu.
Debutul comercial al noii generații Optima pe Bătrânul Continent va avea loc în cel de-al patrulea sfert al anului curent. Până la momentul lansării pe piață, Kia va introduce și un break în gama Optima, al cărui design a fost anticipat de conceptul Sportspace prezentat în acest an la Salonul Auto de la Geneva.
În plus față de generația precedentă, cei de la Kia anunță o gamă de motorizări mai eficiente, un nivel crescut de rafinament, o ținută de drum mai bună și păstrarea imaginii sportive.Via Kia
Kia sunt un fel de VW inzorzonate la extrem, nu degeaba fostul designer de la VW e acuma la KIA.
Daca asta este peste Passat si Mondeo , paralelismul este in floare.
PS: ala e un sistem pe care il avea si SAAB acum aproape 15 ani. Asa ca nu e ceva iesit din comun sa-l pui pe o marca de volum aproape 15 ani mai tarziu.
Noroc cu Mazda 6, Talisman si Mondeo :-P
Tu nu faci deosebirea intre inovativ (inovativ a fost de exemplu ce a facut Honda in anii '80) si o dotare care este disponibila in industria auto de peste 10 ani si ajunge intr-un anumit segment. Este ca si cum s-ar fi laudat constructorii ca si-au pus ABS in anii '80 dupa ce Mercedes a pus in '78 si deodata au inventat apa calda.
Adevarul este ca pana acum toti constructorii au fost incompetenti ca nu au oferit aceste doua sisteme despre care se stia ca exista si evident si cum functioneaza. Te-ai gandit ca poate nu sunt suficient de utile incat se gasesc atat de rar pe masini. S-a trezit acum Renault sa ii lumineze pe posibilii clineti. Multumim!
Daca tu crezi ca diferenta dintre o masina de volum si una premium o fac dotarile, oricat de hi tech sunt ele eu imi retrag comentariile pentru ca efectiv nu avem ce sa discutam despre masini.
Aici vorbim de o chestie generala, nu care marca "e mai tare din parcare". Imi pare rau pentru tine, dar jignirile nu ma caracterizeaza, asa cum vad ca iti plac in continuare tie de ani de zile, mai Carlos.
Apropo, ce diferentiaza o masina premium de una de volum sunt sasiul, trenul de rulare, calitatea materialelor din interior, imbinarile, modul cum se simt la atingere, feeling-ul pe care ti-l da acea masina, insonorizarea, modul cum sunt imbinate sau chiar alese materialele etc. Nu neaparat fiabilitatea sau performantele dinamice. Un Seria 1 la 30000 de euro nu e la fel de totat ca un Megane. Dar ca tinuta de drum, modul cum se conduce sau sta pe viraje sa fi convins ca este peste Megane sau multe masini compacte de volum. Si este cat se poate de normal sa fie asa.
Oricum mai toti constructorii sunt niste dobitoci ca nu au pus acest 4Control pe masinile lor. A trebuit sa vina Renault sa le deschida ochii. Dupa ce si Renault i-a avut inchisi din '87 de cand a aparut sistemul asta. dar cum iti explici tu ca Espace, care este o masina mult mai mare ca Megane, nu are asa ceva. Pentru ca fiind mai mare este logic ca ar ajuta mai mult la manevrabilitate acest sistem.
PS: ce spui tu, cum ca are Bentley asa ceva... Megane nu se compara nici cu roata unui Bentley. Asa cum si Logan are navigatie si nu se compara decat in visele proprietarilor cu un Golf 7 cu navigatie. Ca deh, au amandoua navigatie. Deci asta cum ca sunt dotari de clasa superioara si premium... degeaba daca masina este de clasa compacta si de volum. Nu prea tine la astia mai rasariti in ale masinilor. Decat la cei care iti calca showroom-ul. Da, stiu. E un comentariu grosolan. Sa-mi fie rusine ca te-am atins la orgoliu de fan Renault.
Sasiul, trenul de rulare, calitatea materialelor din interior, imbinarile, modul cum se simt la atingere, feeling-ul pe care ti-l da acea masina, insonorizarea, modul cum sunt imbinate sau chiar alese materialele asta diferentiaza o marca premium de una de volum . Deci chiar tu ai spus-o, asta inseamna ca imi dai dreptate. De acord, Megane ofera un feeling , o tinuta de drum si o dinamica pe viraje net superioara unui Seria 1 si asta datorita sitemului 4Control, care vireaza pt a mentine masina ca pe trasa intelegi ?
O alta aberatie : ''marca Ivanoff'' , stiu ca esti un hater care te dai de partea oricarei marci numai sa critici ce-ti convine tie, dar ai ti-ai mai raspuns la o intrebare cu rza asta > '': ce spui tu, cum ca are Bentley asa ceva... Megane nu se compara nici cu roata unui Bentley.'' .Pai vezi tu, asta e diferenta dintre Megane si o marca de ultra lux > pretul mult mai mic. Renault ofera echipamente tehnice premium, pe care altii precum Bentley le ofera la supra pret ( probabil peste 200 mii euro ). Esti cam plictisitor cand ''aperi germanele'' , al japonezelor era mai incitant . Cat despre ''navigatia la Logan VS Golf''.Pai de cand Logan este masina compacta ca si Golful ? Comparatia e irelevanta. Te-ai facut iar de ras mai Ivanoff, mai da-ti manute verzi in 4 secunde :))))
Cu consideratie,
Carlos (Santana), esti atat de obsedat de Renault si de niste useri de pe-aici incat faci confuzii de-a dreptul penibile. Apropo, eu cand sunt racit nu imi pun vata in nas ca sa nu-mi curga mucii pe tastatura. Dar bine, fie ca tine. :))
Honda Prelude in 1987 - sitem de virare a puntii spate
va dati seama ca va contrati pe niste dotari atat de vechi ca ati si uitat de ele (sau mai rau nici nu ati stiut de ele). Dotari care pana la urma par (zic par) sa se fi dovedit mai mult marketing.
Nu poti sa intelegi ca acest sistem este oferit atat de putin si pentru ca nu e foarte util. Este cam acelasi lucru cu parcarea automata pe care foarte putini soferi o folosesc, desi o au pe masina. Pe principiul se poate trai si fara ea. In plus este si un sistem mai complex dpdv tehnic. La Bentley ar fi un motiv in plus sa se amortizeze costul si intretinerea sistemului, dat fiind si pretul masinii.
Repet. Daca acest sistem este chiar atat de bun, de ce pana acum nu a fost pus pe nici un Renault (sau nu neaparat Renaut... de ce nu l-au folosit PSA, Fiat, Opel, Ford etc.), chiar mai mare ca Megane (vezi de exemplu Espace, Latitude, in trecut Velsatis sau chiar Avantime care era o masina foarte bine gandita pentru timpurile viitoare)? Tu nu poti sa treci peste acest lucru pentru ca in mintea ta tot ce face Renault este sfant. Si tu imi spui mie de aberatii cum ca sunt fan marca x sau y. Apropo, ca sa te linistesti. Nu sunt fan al unei marci anume. De exemplu din clasa compacta imi place A3, din clasa medie imi place Avensis si Alfa Romeo Giulia, din clasa mare, Clasa E, dintre SUV-urile compacte imi place CX-5, iar din clasa masinilor sport imi place Porsche 911, din clasa mica imi plac Honda Jazz si Ford Fiesta. Deci cand e vorba de ce imi place, imi plac corciturile. Nu o singura marca, pentru ca toate au si slabiciuni.
Si inca ceva, apropo de raportul tau "fenomenal" la Renault, uite aici niste minciuni.
http://www.automarket.ro/stiri/studiu-de-fiabilitate-in-marea-britanie-skoda-kia-si-suzuki-in-frunte-65685.html
Bine, nu m-as mira sa spui acum ca sunt si fan Skoda. :))
In primul rand, o masina care nu este premium si nu este pozitionata pe piata in segmentul premium, NU O POTI FACE PREMIUM PUNAND PE EA NISTE DOTARI, FIE ELE SI DE SEGMENT PREMIUM. Asta nu vrei tu sa intelegi. Premium nu inseamna dotari multe sau de clasa superioara. Premium inseamna si dpdv tehnic, nu doar al dotarilor. Amigo, motorul de 0.9 TCe care este pe Dacia si Renault cam este diferit fata de ce este pe Clasa A, in sensul ca ii sunt schimbate cateva zeci de componente. Deci motorul este facut de Renault, DAR este adaptat de cei de la Mercedes atunci cand il folosesc. Si nu vorbim de schimbarea unor cabluri de exemplu, ci de chestii mult mai complexe si mai importante..
Daca tu crezi ca punand sistemul asta 4Control pe Megane + alte dotari optionale... adica il faci full option si il duci la 26-27000 de euro sa zice, le vei rade in nas celor care au Clasa A care au versiune mai slab echipata la 30-32000, ca Meganul tau e mai smecher, n-ai decat. Dar daca te-ai pricepe la masini nu ai face-o.
Renault nu face decat sa ia un sistem care este pe masinile premium si sa-l puna pe o compacta. Atata tot. Nu reinventeaza Renault clasa compacta cu un sistem care exista de aproape 20 de ani pe piata. Asta incerc sa spun dar vad ca nu am cu cine.
NU am spus ca parcarea automata este un sistem inutil, ci ca este unul foarte putin folosit (spre deloc) de cei care il au pe masini. Este o chestie mai mult de marketing. Daca ajunge o masina sa parcheze in locul tau, poate ca ar fi bine sa te lasi de soferie.
Oricum, Carlos draga, sunt convins ca nici de data asta nu ai inteles nimic. Te folosesti de orice argument stupid care nu are legatura cu subiectul ca sa te faci mai interesant, gen ca sunt obsedatul de Ivanoff care in afara de masini japoneze nu stie nimic. Pai daca la un imbecil ati ramas setat, gen Ivanoff. Vad ca acum m-ai facut si fan Toyota. Defapt in plac toate in afara de Renault. :)))
Alta bazaconie mai e asta > ''Premium inseamna si dpdv tehnic, nu doar al dotarilor'', vad ca nici logica nu-ti functioneaza Ivanoafe tata. Pai Sistemul 4Control nu-i ma de ordin tehnic ce dreaq crezi ca e , de ordin interior ?
Pur si simplu...
Deci oameni buni, nu fiti fraieri sa dai 30000 de euro pe un Seria 1 sau Clasa C. Fiti destepti si dati 16-17000 de euro pe un Megane, ca tot aia e. Bravo, cavalere! Tine-o tot asa. :)))
Carlitos, dar ai grija ca nu e prima data cand te face de rahat chiar cineva de la Renault avand tupeul sa-ti contrazica prostiile pe care le debitezi de ani de zile pe-aici. Asa ca da-mi voie sa-ti dau un 10+ si o coronita. Hai, pa!
Mai repet odata : Lexus CT si Seria 1 si care or mai fii sunt de clasa premium C. Iar de clasa de volum C este Megane da ? Ce nu ai inteles tu este ca Megane care-i de aceeasi clasa dar de volum ofera un ansamblu tehnic premium fata de insasi ce-i premium , ai inteles ? Adica un Megane sau un Talisman de volum dar clase inferioare unui GS se va comporta dinamic pe viraje exact ca el care costa mult mai mult si care-i premium, si care-i cu 2 clase peste Megan si cu una peste Talisman, DA ? Stiu ti-am necajit marca ta Lexus favorita. Oricum Auris , Golf si care or mai fii sunt sub Renault Megane in clasa de volum C .
https://www.google.ro/search?q=aplicare+furnir+auto&rlz=1C1CAFB_enRO615RO615&espv=2&biw=1152&bih=773&tbm=isch&imgil=jT_X1Ui34h7xQM%253A%253BMjfPdV7R7eZPdM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fm.ghidul.ro%25252F84923%25252Fproduse-servicii%25252Ftapiterie-auto-99520%25252Faplicare-furnir-lemn-natural-mahon-177867&source=iu&pf=m&fir=jT_X1Ui34h7xQM%253A%252CMjfPdV7R7eZPdM%252C_&usg=__i7-g97cie4z0wwG3E20q99s2QqQ%3D&ved=0CD4QyjdqFQoTCI3kivj5_ccCFQoFLAodS8sNOg&ei=TKL6VY2OOoqKsAHLlrfQAw#imgrc=jT_X1Ui34h7xQM%3A&usg=__i7-g97cie4z0wwG3E20q99s2QqQ%3D
Nici Citroen nu-i brand premium, asa ca poate mi-ar explica el mie cum de DS are dotari de pe clase premium si e numit premium ?
Cum de Land Cruiser 200 de la marca lui iubita Toyota, este considerat un model premium ?
Dar tu stiai de ''Initiale Paris'' ca va fii divizie premium la Renault ?
Sau cum de varianta Vignale a lui Mondeo este considerata drept o divizie premium, deodata ce mondeo nu vine decat cu niste dotari premium si o calitate de executie cv mai premium la interior , asta cum poate fii premium ? Ca ai zis ca nu dotarile o fac ? Pai Mondeo Vignale nu are in plus decat piele Nappa, cateva dotari premium, bord cusut cu piele si o motorizare cv mai potenta cam atat .
Apoi, Initiale Paris va fi divizia CONSIDERATA premium la Renault... de vreo 2 ani. E o diferenta intre a fi si a fi considerat. Macar Ford a facut ceva in acest sens si divizia Vignale exista. DS nu este divizia premium de la Citroen, oricat s-ar supara acum fanii. Deci luati-va voi echipari Initiale Paris, Vignale sau ori e full options si puteti sa le radeti in nas celor car au Mercedes ca au aruncat banii pe geam cand puteau sa-si ia un renault sau Ford. Ca tot aia e :))
Chiar asa, probabil ca intr-un comparativ un Mercedes se face de mare cacao in fata unui Ford sau Renault. Una e sa lasi impresia de premium, sa dai tendinta sau sa fi considerat premium (da, cam asta inseamna Vignale, Initiale Paris sau gama DS) si alta e sa fi premium. Din cauza asta marcile premium sunt vazute si considerate pe buna dreptate tot premium de muuulti ani. Altfel nu s-ar justifica diferentele de pret de zeci de mii de euro fata de un echivalent din aceiasi clasa, insa de volum. Dar greu la deal cu boii mici.
Esti putin cam prostut. DS , Vignale si Initiale Paris sunt considerate PREMIUM chiar de constructori. Nici sa citesti stirile nu stii. Uite aici :
http://www.automarket.ro/stiri/citroen-ds-divizia-premium-a-marcii-frantuzesti-a-avut-o-scadere-de-21-57340.html
Dar nu mi-ai raspuns: Ce il face pe Mondeo Vignale sa fie mai premium decat un Mondeo simplu ? Nu tot dotarile ? Asta face o masina sa para premium : tren de rulare, antifonare, calitate interioara, sisteme de siguranta active-pasive, dotari inteligente de asistenta. Asa ca draga Ivanoff alias Pana si care oi mai fii, eu in locul matale mi-as cumpara un LC200 ca-i tot premium ca si un LX 570 ( FRATE DE PLATFORMA ) dar in acelasi timp mult mai accesibil ca pret cu cateva zeci de mii de euro. Acum intelegi ce inseamna premium ?
Nimic nu il face. Pentru ca Mondeo nu este o masina premium. Sau tu daca il pui langa Clasa C sau Seria 3, e acelasi lucru. Nu ma mir. Atata poti. Poate ca si Renault daca facea masini premium faceai ceva pe Mondeo.
"Diferentele de pret de zeci de mii de euro fata de echivalenta de volum de acceasi clasa o face DOAR SIGLA SI ATAT. Ca si la haine. Sunt haine ''Nike'' care dupa o zi de purtare put a sintetic mai rau ca unele de la o marca non-consacrated. "
Fals! Si referitor la Nike, o pereche originala de adidasi de 100 de euro te poate tine si cativa ani, comparativ cu o pereche simpla de 50 de euro. Nu trebuie sa ai doua facultati sa-ti dai seama. Cu siguranta intelegi, insa nu vrei sa ccepti.
"Apropo cred ca ai uitat de Latitude care avea climatizare cu parfum exact ca la Maybach sau S class, inca o dotare premium, sau o sa zici ca Maybach e low cost chiar daca are aceasta eleganta dotare?"
:))) Chestia asta a avut-o si Peugeot 207 dinainte de Latitude. Deci si ala are aere de premium. Bravo. :)))
Asa ca noapte buna si vise placute on continuare.
Concluzia ta e simpla si de-a dreptul amuzanta: nu are rost sa cumperi o masina premium cand poti sa iei una de volum, ii tragi niste dotari optionale de top si ai facut-o premium. Cam cum faci un Latitude sau un Peugeot 207 daca le iei cu climatizare cu parfum. O asemenea dotare poate face dintr-o masina de volum, una premium. La fel si 4Control. Deci marcile premium pot sa dea faliment ca nu isi au rostul. Bravo, cavalere!
Oricum confuzia ta cu alti useri (probabil din frustrarile anterioare avute cu ei) spune multe despre tine.