După mai multe imagini teaser și o serie de clipuri video care au expus cât mai bine performanțele atât în off-road cât și pe asfalt, Bentley Bentayga a fost dezvăluit oficial.
Design inspirat de Continental GT
Constructorul britanic susține că avem în față cel mai luxos, cel mai rapid, cel mai puternic și vârful exclusivității în segmentul SUV-urilor. Designul general reprezintă o evoluție a ceea ce am văzut pe conceptul EXP 9F, modelul off-road împrumutând partea frontală a actualului Continental GT.
Alte detalii de design care îl înscriu în segmntul SUV-urilor sunt protecțiile pentru partea inferioară a caroseriei, pasajele roților mult mai generoase și barele de amarare din aluminiu de pe acoperiș. Pentru că vorbim de un Bentley pur, designul beneficiază și de lumini LED, prize de ventilație sub forma literei B și jante cu dimensiuni între 20 și 22 de inch.
Pentru interior, Bentley a păstrat designul tradițional și a lansat SUV-ul alături de șapte tipuri de tapițerie din piele, atent aleasă și cusută manual. Nu lipsesc inserțiile metalice, din inox sau aluminiu, scaunele extrem de confortabile cu o posibilitate de reglare pe 22 de direcții și un acoperiș panoramic pe toată lungimea habitaclului, acoperit cu un paravan electric atunci când soarele este prea puternic.Scaune spate cu masaj și ventilație
Și pentru că vorbim despre o limuzină, Bentley oferă posibilitatea de a comanda noul Bentayga cu două scaune individuale spate. Acestea oferă o reglare electrică pe 18 direcții și pot răsfăța pasagerul cu încălzire, ventilație, masaj și un suport integrat pentru picioare. Cele două locuri spate sunt separate de o consolă centrală generoasă care include spațiu pentru băuturi, conexiune pentru USB și priză, precum și posibilitatea instalării unui frigider.
La capitolul tehnologie, Bentley se pune la curent cu tot ce este mai nou pe piață, oferind celor din interior un ecran general de 8 inch în centrul planșei de bord și alte două tablete Bentley Entertainment, de 10.2 inch, cu sistem de operare Android, 4G, WiFi și conectivitate Bluetooth. Melomanii vor fi răsfățați cu un sistem audio premium, de 1950 watt, oferit de Naim.Cel mai puternic SUV din lume
Sub capotă se află, așa cum se anticipa, clasicul motor W12 de 6.0 litri, capabil să producă 608 cai putere și un cuplu motor impresionant, de 900 Nm.
Resursele sunt exploatate cu ajutorul unei cutii automate cu opt rapoarte și sunt transmise asfaltului pin intermediul unui sistem de tracțiune integrală. Cu un asemenea pachet, SUV-ul Bentley poate accelera de la 0 la 100 de km/h în aproape 4 secunde și poate atinge o viteză maximă de 301 km/h. Toate aceste performanțe vin la pachet și cu un consum mediu de 12.8 litri/100 de km și cu o rată a emisiilor de 292 g/km.Deși comenzile au fost deja deschise, existând peste 4000 de clienți care au depus 30.000 de euro pentru a-și rezerva un Bentayga, Bentley susține că aceștia vor mai trebui să aștepte, întrucât primele exemplare vor sosi abia în primăvara anului viitor.
Noul SUV Bentley Bentayga este deja un hit doar dacă judecăm prin prisma aglomerației din stand.
Posted by Automarket.ro on 15 Septembrie 2015
Avand in vedere mostenirea Audi, nu stiu de ce ar fi un bun off roader....
Sau, poate o fi daca ne gandim la traditia inceputa de batranul DKW Munga ...
PS Aproape tot ce ofera masina asta regasim si la Range Rover Autobiography auto... inclusiv imagine de marca strong si un design cu adevarat care iti trezeste admiratia...
Pacat de interiorul, care arata bine in clasicismul lui, ca a primit un asemenea invelis ( era o vorba... branza buna in burduf de caine)
Nu inseamna ca daca nu ne permitem asa ceva nu avem voie sa zicem nimic, dar unii rupti in coate prea se rup in figuri de mari experti in design. Lasati-o mai moale ca deveniti prea penibili. Auzi la ala, cica are stergatorul nu stiu cum... serios?...
Ei se laudă că trecerea în vad e de 500 mm și garda la sol de 245 mm. Deci, nu bate un Land Rover pe teren accidentat, dar e clar că poți aborda cu el mult mai mult decât drumuri prăfuite sau noroioase.
De ce e asa mare crererea? Hmm.. poate ca aia care o cer au alta parere fata de domnii de aici care se leaga de prezon. Ai bani, ti-o cumperi, e o masina de statut. Daca calitate e, arata ok, de ce trebuie sa fie fat frumos?:)) Masina asta nu e facuta pentru asta. Masina asta iti ofera lux, calitate si un statut.
Dar cui i se adreseaza de fapt? Pai arabilor care au schimbat camila pe masina, fotbalistilor cu 2-3 clase, in general lipsiti de gust si rafinament si celor care au vandut 2-3 terenuri, au construit un bloc si se cred mari afaceristi, pardon, "dezvoltatori imobiliari".
Da, am studiat si design si estetica!