Cea mai importantă premieră mondială dedicată românilor la Salonul Auto de la Frankfurt este, fără îndoială, noul Duster facelift. După trei ani de carieră plină de succes pe piețele mondiale, Duster primește o serie de modificări estetice minore la exterior, însă se schimbă total la interior, acolo unde a avut loc o adevărată revoluție față de generația pe care o puteți vedea astăzi pe străzi.
Dacia Duster facelift - fotografii și informații oficiale
Am avut norocul de a vedea deja la față noul Duster și confirmăm faptul că exteriorul li se va părea multora neschimbat. Noile detalii cromate de pe grilă par propuse de o versiune specială a modelului, nu de un facelift, în timp ce majoritatea restului detaliilor sunt minore: stopurile se schimbă ușor, apare numele Duster pe barele de amarare, iar stickerul 4WD e restilizat și-și modifică poziția. Cea mai mare modificare exterioară este reprezentată de blocurile optice frontale, care sunt ceva mai elaborate și vin cu lumini de zi încorporate.
Trebuie subliniată și nouă nuanță verde, care stă bine pe SUV-ul românesc și care probabil că va fi preferată de clienții care nu doresc clasicul maro cu care Duster s-a lansat pe piață inițial.Interiorul este însă principala apariție pe Duster facelift. Materialele nu și-au schimbat calitatea, însă apariția unor elemente precum Media Nav, reprezentat de display-ul tactil din centrul consolei, și a unui design al bordului modificat complet îi vor aduce în mod sigur ma mulți clienți SUV-ului de la Mioveni. Mai ales în condițiile în care pare că Dacia le-a ascultat păsul acestora și a pus în sfârșit comenzile geamurilor electrice pe portiere.
Tot la capitolul noutăți notabile se numără și motorul TCe 125, o unitate de 1.2 litri expusă cu mândrie la standul Dacia. Este cea mai puternică versiune a noului motor turbo de 1.2 litri propusă până acum de Renault și anunță un consum de 6.0 litri. Așteptăm cu deosebit interes întâlnirea față în față la un test drive cu motorul care ne arată câtă atenție primește Dacia din partea "părintelui" Renault în ultima perioadă.
-bordul e comic - arata ca un cap de broasca (gurile de ventilatie sunt ochii, butonele de mai jos sunt nasul si ecranul arata ca o gura cascata)
-spatele tot meschin e
Ar putea atrage si mai multi clienti ( mai ales din randul tinerilor ) daca ar fi oferit intr-o nuanta galbena ( in genul FJ-ului de la Toyota ), sau sa fie oferit si-n nuanta de albastru de pe Stepway care este absolut superba.
Felicitari Dacia !
Media Nav-ul l-as fi pus o idee mai sus (bineanteles inclinat intr-un unghi vertical convenabil pt. a nu fi influentat de razele solare).
Bravo Dacia! La mai multe!
Nu sunt de acord cu gandirea retarda ca daca e produsul ''nostru'' romanesc atunci nu trebuie criticat
- adica daca suntem romani trebuie sa acceptam orice in materie de design si ergonomie si mai ales sa fim total multumiti si slava cerului ca o avem macar si pe asta.. wtf
open your mind people / bine.. la unii e imposibil din cate vad
astia care dau dislikeuri la greu celor de critica dusterul imi si imaginezi cum sunteti: ganditi si aratati precum un duster obosit in viata reala cu sau fara facelift
Mda, romani si Romania...cu atatia incuiati, nu-i de mirare ca in afara de Dacia, nu prea misca nimic in tara asta. Dacia ce ne mai spala imaginea in Occident, ca-n rest...
Ce as schimba eu:--niste oglinzi mai finisate,astea de pe Dacii in general parca is niste castroane.
--ar mai fi de lucrat la partea din spate,care mai are putin si explodeaza;din punctul meu de vedere evacuarea aia seamana cu o teava de distilerie,macar sa o ascunda.
--La interior as modifica forma volanului care e bombat in mijloc,ceea ce mi se pare aiurea,panoul de bord organizat ceva mai bine,is imprastiate aiurea cateva taste care le are,sa mai modifice si ei putin levierul ala care schimba vitezele,asa a ramas.
As vrea sa vad in viitor o Dacia sa zic DA sunt mandru ca e Dacia si arata astfel,la partea tehnica sta destul de bine.
"tastele pentru geamuri"
Sfatul meu? Ramai la computere, daca la asta te pricepi. Nu te da in stamba in domeniul auto, ca esti penibil. Esti prea greu de cap sa pricepi ca modelele sunt pozitionate intelligent in cadrul aliantei Renault-Nissan , ceea ce e foarte normal pentru un Grup ce are pretentia sa acopere toate nevoile in materie de mobilitate. Nu ma astept sa intelegi. Frustrarea e mare oricum, se vede.
S Class la pretul unui kg de cartofi daca se poate! Multumesc!
restul... bla bla bla
Asa ca totul se rezuma la valoarea de achizitie, placere de a fi posesor si necesitate de utilizare... . Noroc bun celor ce se regasesc intre limitele utilitatii unui NOU MIJLOC DE TRANSPORT!