DUSTER VA AVEA FUNCŢIE ECO
Gama de propulsoare diesel a SUV-ului din Mioveni rămâne neschimbată, fiind compusă din două versiuni ale motorului 1.5 dCi, de 90 şi 110 CP. Duster beneficiază acum de funcţia Eco Mode, introdusă în gamă odată cu Lodgy şi de un indicator de schimbare a treptelor. Împreună, cele două elemente ajută şoferul să obţină un consum mai redus de carburant şi să-şi eficientizeze stilul de condus.
DOTĂRI NOI ÎN STANDARD
În materie de echipamente şi dotări, Duster vine acum, în funcţie de versiunea de echipare, cu regulator şi limitator de viteză, senzori de parcare spate, închiderea centralizată a portierelor la demaraj, indicator de temperatură exterioară, sistemul MediaNav şi mult aşteptatele comenzi ale geamurilor electrice mutate pe feţele de uşi, butoanele respective fiind echipată cu comandă cu impuls pe partea şoferului.
Nivelul echipamentelor de siguranţă activă include în serie sistemul ASR-ESP, pe lângă sistemul de asistenţă la frânarea de urgenţă şi ABS. Pe lângă acestea, Duster are patru airbag-uri în standard (frontale şi laterale cap-torace, atât pentru şofer, cât şi pentru pasagerul din dreapta), noile elemente standard asigurând posibilitatea obţinerii a patru stele EuroNCAP, cu toate că reprezentanţii mărcii nu au anunţat o asemenea intenţie. Clienţilor li se propun numeroase accesorii oferite direct de producător, cum ar fi sistem antifurt, lanţuri de zăpadă, scaun pentru copii şi multe altele.NOUTĂŢI STILISTICE
Odată cu restilizarea, Duster poate fi configurat după personalitatea clienţilor, fiind oferite două pachete speciale – Adventure şi Off-road. Primul include protecţii laterale şi pentru pasajele roţilor, în timp ce al doilea integrează un set de praguri laterale şi un bull bar. Restilizarea este completată de o nouă gamă de covoraşe, un separator pentru spaţiul de bagaje şi huse pentru scaune.
Opţional, clienţii pot comanda un set de bare de pavilion transversale, care pot susţine o masă de până la 100 kilograme. Nivelul de rafinament al modelului din Mioveni a crescut, susţin reprezentanţii Dacia, prin creşterea antifonării interiorului, fiind reduse atât zgomotele aerodinamice, cât şi zgomotele de rulare şi cele generate de propulsor.
Via Dacia
@ion portbagajul este suficient de mare te asigur, sunt pescar de crap incape 150kg lejer (echipament, nade, lansete stranse lungi de 1,85m si alte dracovenii care iti asigura o autonomie de 3 zile pt 2 pescari). Duster nu este o masina mare (dupa mine)
deoarece e prea mic si datele sunt dovedite de Skoda 1,2 Tsi
Ca sa ajunga la 125 cp are nevoie de 4000 ture...de unde rezulta uzura mare si lacomie la benzina!!
tot dci de 110 cp ramane de baza desi fracezii la cat sunt de zgartzari,ar putea lejer aduce motorul nou, de la Nissan 1.6 dci si 130 cp
Cu Matiz merge la caras si babusca nu te contrazic, pescuit de o zi
2.Platforma Dacia a obtinut deja 4 stele EuroNcap.
@clubc4, eu inteleg ca esti fan PSA, insa aici se discuta despre masini (adica mai multe), nu despre o anumita marca/masina si in principiu nu ar trebui sa se faca publicitate ieftina, gen masina x e mai slaba sau e o alegere mai proasta fata de masina y. Spui asta in calitate de... si te rog, nu-mi spune in calitate de posesor al unei masini PSA. Si eu am un VW, care e DEMENTIAL, ca e al meu si il conduc. Suna cam aiurea, asa-i? Dar stai linistit, nu esti singurul care nu intelege asta.
Ah, si ma bucur ca acest motor este pe Duster.
Din cele doua neajunsuri ale Dusteruluui doar una a fost solutionata: insonorizarea, dupa cum se spune. Ar trebui si verificat in test drive.
Pe langa comenzile infantile de pe volan si alte stangacii in design, Dusterul ramane o masina excelenta pentru banii ei. Ce i-ar mai trebui din punct de vedere al confortului ar fi climatizare automata.
Poate la anul la Frankfurt o sa vedem si asta ...