Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP

Publicat Luni, 09.09.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 21
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 1
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP - Poza 2
Restilizarea aplicată gamei Dacia Duster implică, pe lângă schimbări semnificative la interior, introducerea unei motorizări TCe de 125 CP. Aceasta vine la Frankfurt în compania unei transmisii manuale cu şase trepte.

Esential 6 litri la sută este consumul mixt al noii motorizări TCe din gama Dacia Duster.
Dacia a publicat informaţiile complete despre versiunea actualizată a lui Duster. După cum anticipam într-un articol publicat la scurtă vreme de la apariţia primelor imagini oficiale ale acestui model, gama Duster a primit o nouă motorizare, preluată de la concernul Renault. Vorbim despre un 1.2 TCE de 125 CP, oferit doar în compania unei transmisii manuale cu şase trepte. Propulsorul turbo se mândreşte cu sistem de injecţie directă, distribuţie pe lanţ şi un consum mediu de 6.0 litri la sută.

DUSTER VA AVEA FUNCŢIE ECO

Gama de propulsoare diesel a SUV-ului din Mioveni rămâne neschimbată, fiind compusă din două versiuni ale motorului 1.5 dCi, de 90 şi 110 CP. Duster beneficiază acum de funcţia Eco Mode, introdusă în gamă odată cu Lodgy şi de un indicator de schimbare a treptelor. Împreună, cele două elemente ajută şoferul să obţină un consum mai redus de carburant şi să-şi eficientizeze stilul de condus.

DOTĂRI NOI ÎN STANDARD

În materie de echipamente şi dotări, Duster vine acum, în funcţie de versiunea de echipare, cu regulator şi limitator de viteză, senzori de parcare spate, închiderea centralizată a portierelor la demaraj, indicator de temperatură exterioară, sistemul MediaNav şi mult aşteptatele comenzi ale geamurilor electrice mutate pe feţele de uşi, butoanele respective fiind echipată cu comandă cu impuls pe partea şoferului.

Nivelul echipamentelor de siguranţă activă include în serie sistemul ASR-ESP, pe lângă sistemul de asistenţă la frânarea de urgenţă şi ABS. Pe lângă acestea, Duster are patru airbag-uri în standard (frontale şi laterale cap-torace, atât pentru şofer, cât şi pentru pasagerul din dreapta), noile elemente standard asigurând posibilitatea obţinerii a patru stele EuroNCAP, cu toate că reprezentanţii mărcii nu au anunţat o asemenea intenţie. Clienţilor li se propun numeroase accesorii oferite direct de producător, cum ar fi sistem antifurt, lanţuri de zăpadă, scaun pentru copii şi multe altele.

NOUTĂŢI STILISTICE

Odată cu restilizarea, Duster poate fi configurat după personalitatea clienţilor, fiind oferite două pachete speciale – Adventure şi Off-road. Primul include protecţii laterale şi pentru pasajele roţilor, în timp ce al doilea integrează un set de praguri laterale şi un bull bar. Restilizarea este completată de o nouă gamă de covoraşe, un separator pentru spaţiul de bagaje şi huse pentru scaune.

Opţional, clienţii pot comanda un set de bare de pavilion transversale, care pot susţine o masă de până la 100 kilograme. Nivelul de rafinament al modelului din Mioveni a crescut, susţin reprezentanţii Dacia, prin creşterea antifonării interiorului, fiind reduse atât zgomotele aerodinamice, cât şi zgomotele de rulare şi cele generate de propulsor.

Via Dacia


Comentarii (21)

  • In sfarsit nu se mai vede toba cand esti in spatele unui Duster ...arata groaznic pe actualul model
    28 6
  • este loc si de mai bine ... la cat de mare este duster-ul porbagajul este cam mic !
    4 35
  • @sorin
    DOAR LA CELE 2wd NU SE VEDE TOBA. VEZI POZA 4
    21 1
  • aia care au dat dislike sunt total pe langa.....filmarea cu portbagajul te pacaleste, au schimbat unghiul de filmare ca sa para mai mare, dar in realitate ai dreptate e destul de mic portbagajul pt cat de mare e masina.
    7 15
  • @@sorin nu se vede decat un pic de tub si nu toata toba am eu 4x4
    @ion portbagajul este suficient de mare te asigur, sunt pescar de crap incape 150kg lejer (echipament, nade, lansete stranse lungi de 1,85m si alte dracovenii care iti asigura o autonomie de 3 zile pt 2 pescari). Duster nu este o masina mare (dupa mine)
    23 7
  • Cristi
    Sunt curios cu ce pret intra pe piata.
    10 0
  • prietene am mers ani de zile cu matizul la pescuit (ce-i drept simteam nevoia de ceva mai mult spatiu, dar m-am descurcat, iar garda la sol mai inalta mi-a permis sa intru pe multe drumuri neasfaltate), degeaba vinzi povesti pescaresti.
    9 7
  • Consumul in oras pt 1,2 TCe ajunge la 12 litri/100 km

    deoarece e prea mic si datele sunt dovedite de Skoda 1,2 Tsi

    Ca sa ajunga la 125 cp are nevoie de 4000 ture...de unde rezulta uzura mare si lacomie la benzina!!
    tot dci de 110 cp ramane de baza desi fracezii la cat sunt de zgartzari,ar putea lejer aduce motorul nou, de la Nissan 1.6 dci si 130 cp
    6 11
  • @@xxx nu am spus ca este off-road (oricum ca sa prinzi crapi mai mari esti obligat sa te duci la balti care sunt amenajate destul de bine), doar ca portbagajul este suficient de mare.
    Cu Matiz merge la caras si babusca nu te contrazic, pescuit de o zi
    7 1
  • doamne cand vad ce scriu unii "Ca sa ajunga la 125 cp are nevoie de 4000 ture...de unde rezulta uzura mare" generatia daciei 1310 cu concluzii de rigoare > pensionari si fara cunostinte
    12 5
  • Vor lua 4 stele la EURONCAP daca vor monta standard airbag-uri cortina sa-i ajute la impactul cu stalpul metalic - se zgarcesc pentru 4-500 euro !!!
    1 11
  • @CLUBC4.RO
    1.Airbagul lateral e construit astfel incat protejeaza si capul.
    2.Platforma Dacia a obtinut deja 4 stele EuroNcap.
    12 1
  • @CLUBC4.RO: Ca sa nu mai zic de ai tai (nr.: Citroen si Pugeot), care se zgarcesc la MAI MULT de 10.000 de Euro, sa ofere o masina, SENSIBIL (adica putin) mai superioara decat toata gama Dacia in general. Oricum, stai linistit ca nu este Dacia atat de egoista, dat fiind si pretul mic. La 301 si C-Elysee, se zgarcesc sa puna Touchscreen si buton de portbagaj afara, trebuie sa iti montezi pe alte cheltuieli!!
    6 2
  • Din cate mi-aduc eu aminte, Duster nu a luat 4 stele pentru ca nu are ESP in standard.
    3 0
  • Da, ai dreptate! C-Elysee si 301 nu au navigatie cu touch screen ca Loganul. Dar cam compenseaza cu alte chestii la care Renault a renuntat pentru Dacia datorita costurilor.
    @clubc4, eu inteleg ca esti fan PSA, insa aici se discuta despre masini (adica mai multe), nu despre o anumita marca/masina si in principiu nu ar trebui sa se faca publicitate ieftina, gen masina x e mai slaba sau e o alegere mai proasta fata de masina y. Spui asta in calitate de... si te rog, nu-mi spune in calitate de posesor al unei masini PSA. Si eu am un VW, care e DEMENTIAL, ca e al meu si il conduc. Suna cam aiurea, asa-i? Dar stai linistit, nu esti singurul care nu intelege asta.
    7 3
  • Si uite ca m-am luat cu altele. Dar revenind la masina cu pricina, mi se pare mie sau farurile lui Duster seamana cu cele de la VW Amarok?
    Ah, si ma bucur ca acest motor este pe Duster.
    5 1
  • @LauCalin: Renault a renuntat la acele chestii pentru un pret cat mai mic la inceput! Insa, ascultand parerea europenilor (ce nu vroiau o masina cat mai ieftina posibil, ci sa aiba un raport calitate/pret excelent, si mai multe dotari), au retusat problemele si astfel, nu te mira ca au vanzari foarte bune!
    4 1
  • Duster 4 stele
    http://www.automarket.ro/frankfurt-2013/dacia-noul-duster-facelift-a-urcat-la-nivelul-euroncap-a-lui-52869.html
    5 0
  • Daciotul
    Noul motor suna interesant iar modificarile estetice sunt binevenite dar raman "de forma".
    Din cele doua neajunsuri ale Dusteruluui doar una a fost solutionata: insonorizarea, dupa cum se spune. Ar trebui si verificat in test drive.
    Pe langa comenzile infantile de pe volan si alte stangacii in design, Dusterul ramane o masina excelenta pentru banii ei. Ce i-ar mai trebui din punct de vedere al confortului ar fi climatizare automata.
    Poate la anul la Frankfurt o sa vedem si asta ...
    2 3
  • Cum o sa scoata 6% consum din motorasul ala, nu stiu ca masina e destul de grea fata de sandero si cei 125 de "caluti" se scot din turatie a motorului ...turatie care are direct legatura cu consumul si uzura lui , asa dar nu cred k e cea mai buna solutie.eu zic ca putea sa faca un upgrade la motorul de 1.6 si era mai ok ptr Duster.Un lucru bun e totusi la usa soferului cu butoanele de la geamuri.
    1 2
  • masina nu-i prea grea, asa ca are cum sa scoata doar 6 la suta consum.Eu cred ca dacia face un mare pas cu acest motor care am avut ocazia sa-l conduc si pot spune ca-i destul de bun in comparatie cu alte ''oferte'' de pe piata.Cred ca sa-mi iau si eu unul, in functie de pret.Uzura nu se scoate numai din turatia motorului, conteaza foarte mult ''mana'' soferului!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru