Constructorul german Volkswagen a prezentat cu doar trei săptămâni înaintea debutului Salonului Auto de la Frankfurt versiunea de producţie a lui Volkswagen Up!.
Cu doar trei săptămâni înaintea debutului Salonului Auto de la Frankfurt, germanii de la Volkswagen au prezentat publicului versiunea de producţie a lui Up!. Noul model de oraş al germanilor va avea o lungime de 3.540 mm, o lăţime de 1.640 mm şi va măsura 1.489 mm în înălţime. VW Up! este capabil să transporte patru adulţi şi oferă un portbagaj cu o capacitate de 251 de litri, iar în cazul în care scaunele din spate sunt rabatate, volumul oferit de modelul de oraş german ajunge la 951 de litri.
Volkswagen Up! are la bază platforma MQB, o structură modulară ce a fost concepută pentru a putea fi utilizată în anii viitori şi pe Polo, Golf sau Passat. La capitolul motorizări, nemţii vor oferi pentru început două versiuni de putere ale propulsorului de 1.0 litri cu trei cilindri. Prima dintre aceastea va dezvolta 60 de cai, în timp ce versiunea supraalimentată va fi capabilă să ofere 75 de cai putere. De asemenea, Volkswagen va pregăti o versiune pe GPL şi una electrică a noului model de oraş.
Pentru început, noul Up! vine echipat cu o transmisie manuală cu cinci rapoarte, iar ceva mai târziu, clienţii vor putea opta şi pentru o cutie automată cu şase viteze.
Prima apariţie a lui VW Up! va fi cea cu trei uşi, versiunea cu cinci uşi urmând să debuteze în 2012. În cazul clienţilor care îşi fac griji pentru mediul înconjurător, Volkswagen va lansa versiunea electrică abia în 2013.
Via | Volkswagen
Va avea un mare succes, si astept cu nerabdare un model si din partea DACIA. Dar ma cam indoiesc de fiabilitatea motorului cu 3 cilindrii.
nu cred ca va intra in concurenta cu 500. 500 e mai trendy dar d.p.m.d.v e mai putin practic decat Up. Ramane Panda si C1. Succesul? Va fi mare odata cu aparitia celor 5 usi.
In general imi aduce aminte de prima generatie a lui Twingo dimensiunile (dar si formele generale) parand trase la copiator. Nimic original ci doar o reeditare a unei idei mai vechi generate de cererea pentru masini mici.
Bravo,cu adevarat revolutionar!!!
PS: Oare un 1.9 sdi nu pun pe el? :))
@iVANOFF: Tu o sa termini 10 masini, si un motor 1.9SDI, inca nu va prezenta semne de oboseala. Cel mai fiabil motor, tot respectul fata de motorul ala. Este asemanator cu dieselul Mercedesurilor alea din 80 care merg si in ziua de azi.
Iarasi am zis-o asa-i ? Se pare ca flacara aia VAG, se aprinde cand vede cate un macaronar care lauda o masina care nu este buna. Mie de la FIAT doar GP imi place, si cateva modele ALFA, (si am uitat sa precizez, ca doar designul imi place, caci la partea tehnica, si un Kia sta mult mai bine.... in rest ... VW,AUDI,etc RULZZZ !
Ce mi se pare mie (foarte) interesant e marimea portbagajului, 250 de litri la clasa mini e ceva, in conditiile in care inca sunt masini de clasa mica al caror portbagaj e de vreo 250 de litri.
Pana nu demult la clasa mini pariam pe 107, C1 si Aygo, in special datorita raportului calitate/pret si motorului.
Totusi, 60 CP pentru o masina de clasa mini, destinata in primul rand orasului nu poate fi un handicap. Dar am o presimtire ca pretul nu va fi tocmai mic, iar in clasa asta si 500 de euro in plus conteaza.
si ce se va intampla cu modelu Fox????
Vroiam sa zic, LUPO in loc de AROSA (cu toate ca este o masina identica, la care difera emblema, si LUPO are mai multe motorizari).
Scuze de off: daca vrei diferente sesizabile intre doua generatii de masini iti recomand o tura cu Megane 2 si 3 de exemplu.
pt VAG care a zis de motorul 1l ca este aspirat inseamna ca n-are nici cuplu mare de la turatii joase aka diesel cum au generatiile noi benzinare turbo
asta inseamna turatii mai multe ca masina sa impinga rezultand consuma mai mare si fiabilitate scazuta comparativ cu un benzinar turbo unde cuplul maxim e pe la 2000 rpm
rezulta mai multe din asta, dar.. pt cine nu cunoaste tehnica
nici nu trebuia sa ma obosesc sa scriu asta...
Iaca alta "economicoasa" care papa mult cand tragi de ea:
http://www.streetfire.net/video/143-top-gear-toyota-prius-bmw-m3-fuel_180378.htm
motorul asta e unu' dintre cele mai bune lucruri care s-a intamplat in industria auto in ultimii 20 de ani in materie de eficienta, dimensiuni, costuri si tehnica.
asa ca nu mai comentati daca sunteti pe langa, mai ales tu VAG, de ce nu esti baiat destept sa diseci putin datele motoarelor si sa vb dupa...