OFICIAL: Noul Hyundai i30 - fabricat în Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai i30 este vedeta standului constructorului corean de la Salonul Auto de la Frankfurt. A doua generaţie a modelului compact Hyundai vrea să consolideze succesul actualului i30. Designerii de la centrul din Russelsheim, Germania au ales să dea deoparte liniile conservatoare şi au îndrăznit mai mult de această data. Noul i30 intră acum în linia de design ”fluidic sculpture”, noul limbaj de design al companiei. Inaugurat de SUV-ul ix35, urmat apoi de i40 şi Veloster, designul este atrăgător şi fluid.
Noul i30 va fi disponibil la vânzare la începutul anului viitor pentru început în varianta hatchback cu cinci uşi. Modelul se fabrică la uzina Hyundai din Nosovice, Cehia.
Noua generaţie va fi disponibilă cu trei motorizări pe benzină şi trei diesel. Cel mai popular motor va si dieselul de 1.6 litri cu turbină cu geometrie variabilă (VGT), spune Hyundai. Va dezvolta 128 CP la 4.000 rpm.
Interiorul este inspirat de cel al modelului Veloster şi i40. Cel de la volan va avea trei moduri de operare la dispoziţieŞ Confort, Normal şi Sport.
Acestea modifică nivelul de asistenţă şi feedback şi se adaptează condiţiilro de condus pentru confortul pasagerilor. Interiorul este acum mai spaţios, lungimea şi lăţimea maşinii crescând faţă de generaţia anterioară. Portbagajul noului i30 are o capacitate de 378 litri.Motoare diesel
1.4 litri 90 CP
Tip / capacitate U-II, VGT, patru cilindri, DOHC 16-valve / 1396 cmc
Putere / cuplu 90 CP (66.0 kW) @ 4000 rpm / 220 Nm @1500~2750 rpm
Cursa x alezaj (mm) 75 x 79
Rata de compresie 17.0
1.6 litri 110 CP
Tip / capacitate U-II, VGT, patru cilindri, DOHC 16-valve / 1582 cmc
Putere / cuplu 110 CP (81.0 kW) @ 4000 rpm / 260 Nm @ 1900~2750 rpm
Cursa x alezaj (mm) 77.2 x 84.5
Rata de compresie 17.3
Noul 1.6 litri 128 CP
Tip / capacitate U-II, VGT, patru cilindri, DOHC 16-valve / 1582 cmc
Putere / cuplu 128 CP (94.0 kW) @ 4000 rpm / 260 Nm @ 1900~2750 rpm
Cursa x alezaj (mm) 77.2 x 84.5
Rata de compresie 17.3
Motoare pe benzină
1.4 litri 100 CP
Tip / capacitate Gamma 1.4, patru cilindri, DOHC 16-valve / 1396 cmc
Putere / cuplu 100 CP (73.2 kW) @ 5500 rpm / 137 Nm @ 4200 rpm
Cursa x alezaj(mm) 77 x 74.99
Rata de compresie 10.5
1.6 litri 120 CP
Tip / capacitate Gamma 1.6 MPI, patru cilindri, DOHC 16-valve / 1591 cmc
Putere / cuplu 120 CP (88 kW) @ 6300 rpm / 156Nm @ 4850 rpm
Cursa x alezaj (mm) 77 x 85.44
Rata de compresie 10.5
1.6 litri 135 CP
Tip / capacitate Gamma GDI, patru cilindri, DOHC 16-valve / 1591 cmc
Putere / cuplu 135 CP (99 kW) @ 6300 rpm / 164 Nm @ 4850 rpm
Cursa x alezaj (mm) 77x85.44
Rata de compresie 11
Toate specificaţiile sunt informative – versiunile finale vor fi confirmate la data lansării pe piaţa locală.
Via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
Masina arata f bine si are echipari excelente, dar cel mai probabil in Ro nu o sa fie disponibile toate din cauza dealerilor.
Sa vedem si preturile!
La exterior chiar arata foarte bine. Nu m-am putut urca in ea dar presupun ca interiourul e la fel ca la i40. Plasticul acela argintiu care inconjoara consola si gurile de aerisire era cam de proasta calitate, genul care scartaie. In rest nimic de zis, masina chiar arata super.
Masinile care m-au impresionat cel mai mult la salon au fost i30 si DS5(fantastic!!!).
Dezamgirile - seria1 si civic.