Esential
120 | de g/km va emite cea mai eficientă versiune a viitorului CX-5. |
Mazda vine la Salonul Auto de la Frankfurt cu două premiere importante. Constructorul japonez pregăteşte pentru această toamnă fratele mai mic al actualului CX-7 şi un facelift discret pentru Mazda3. Atenţia asiaticilor se va canaliza asupra noului CX-5, un SUV compact destinat a utiliza tehnologia Sky Activ, recunoscută deja pentru progresul tehnologic dobândit în materie de şasiu, caroserie, motorizări şi transmisii.
Noul model va fi şi promotorul noului limbaj de design Kodo, inaugurat pe conceptele Shinari şi Minagi. Tocmai această transpunere a filosofiei pe vehiculele de serie va face ca CX-5 să se bucure de un puternic impact vizual frontal. Grila va avea un design nou, blocurile optice vor fi mai agresive, iar caroseria va inspira vitalitate şi agilitate.
Versiunea europeană a crossover-ului nipon va fi propulsată de motorul de 2.0 litri pe benzină şi de unitatea diesel de 2.2 litri, în două versiuni de putere: Standard Power şi High Power. Toate cele trei propulsoare vor avea un raport de compresie de 14:1, element fundamental în justificarea eficienţei şi diminuarea consumului.
Rezultatele se vor vedea în fişa tehnică: versiunea diesel entry-level, cu tracţiune anterioară, cutie manuală Sky Active MT şi sistem start-stop va fi capabilă să emită doar 120 de g/km, o valoare extrem de redusă pentru un model din acest segment.
Tot la Frankfurt, standul japonezilor va găzdui şi premiera faceliftului operat pe Mazda3.
Deşi informaţiile sunt puţine, ne putem aştepta la retuşuri minore la nivelul caroseriei şi la o îmbunătăţire a interiorului. Gama de motorizări va fi şi ea îmbunătăţită, toate aceste modificări urmând să facă din compactul asiatic un model mai atractiv în segment.via | autoblog
In romanica daca ai masina japoneza esti vazut ca si un om destept, cult, si cu multe trepte peste cei care isi cumpara orice alta masina nu conteaza cat de prost esti sau cat te duce sau nu mintea.