Esential
136 | de cai putere dezvoltă noul Suzuki Swift Sport. |
125 | de cai oferea vechea generaţie Swift Sport. |
136 | de cai putere dezvoltă noul Suzuki Swift Sport. |
125 | de cai oferea vechea generaţie Swift Sport. |
Suzuki şi-a câştigat un număr mare de fani în România cu vechea generaţie Swift. Noul model vine să reediteze succesul predecesorului şi primeşte o mână de ajutor din partea versiunii Sport, proaspăt prezentată astăzi de Suzuki. Fratele rebel al modelului de segment B creşte cu 4 centimetri în lungime, măsurând acum 3.89 metri.
La nivel exterior, mezinul sportiv se remarcă prin folosirea grilei frontale de tip fagure, prin spoilerul faţă restilizat, prin bosajele ceva mai largi şi prin farurile pe fundal negru. Garda la sol a fost şi ea redusă, jantele standard au fost înlocuite cu unele de 16 inch din aliaj, cu design specific, iar spoilerul posterior a fost de asemenea înlocuit.
Modificările estetice sunt însoţite şi de unele mecanice importante, inginerii Suzuki folosind o suspensie mult mai rigidă şi o nouă arhitectură multilink pe puntea spate.
Sub capotă se va regăsi un motor de 1.6 litri, dezvoltat special pentru Swift Sport. Unitatea cu patru cilindri livrează 136 de cai putere la 6900 de rotaţii şi un cuplu motor de 160 de Nm la 4400 de rpm, trăsături specifice unui motor aspirat pe benzină. Resursele sunt superioare celor oferite de vechea generaţie, care garanta doar 125 de cai şi 148 de Nm. Cei 136 de cai vor fi manageriaţi cu ajutorul unei transmisii manuale cu şase rapoarte.
Lista de dotări de siguranţă a noului Swift Sport va include, printre altele, un total de şapte airbaguri şi un sistem ESp disponibil în standard. publicul va putea face cunoştinţă cu versiunea sportivă lună viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
via | autoblog
Intrebare: De ce nemtii, italieni, englezii, etc , nu scot motoare asa puternice aspirate ?
dar na, daca nu e vag e slab.
un exeplu........motorul de pe M3CSL......care acum 10 ani avea 355hp din motor de 3246cc.......
deci puterea litrica la acest motor este de 113hp
pe cand puterea litrica la acest Swift Sport este de 94.........
Multumim de stire Automarket!
Ontopic - m-am jucat putin cu vechea generatie de swift sport si mi-a placut mult, ar fi interesanta un comparativ cu twingo sport.
Bine ca au restilizat interiorul pt ca era jale la acest capitol, desi cred ca s-a pastrat plasticaria de proasta calitate prezenta pe vechea generatie.
Referitor la varianta sport, sincer m-ar interesa foare mult pretul, deoarece motorizarea nu ma da pe spate.
L.E.: M-am interesat mai atent si in Germania, vechea generatie costa 17.000E. Iar ca si dimensiuni si greutate, noua generatie, concureaza mai mult cu Clio, decat cu Twingo.
Varianta in 3 usi are 3.98m lungime (4.03 Clio) si 1480 kg in varianta cu motorizare 1.2.!!! (Clio cam 1100kg).
La aceeasi bani (17k), in Germania, exista Clio Gordini cu motorizare 1.6 16v, 130cp si 155 Nm.
Tinand cont ca discutam de o masina cu o greutate mai mica cu peste 300 kg, tind sa cred Renault-ul este mai rapid.
Ca sa nu mai spun ca pt nici 1000E se poate achizitiona varianta in 5usi, care pe langa ampatamentul mai mare al lui Clio, aduce beneficiile celor 2 usi suplimentare.
fata de generatia ante-facelift, la exterior arata mai prost acest swift. valabil si la kia ceed. sunt niste incercari nereusite de "improspatare"
pentru un motor asa slab, ar trebui sa aiba o greutata considerabil mai mica (1100kg maxim) si un handling criminal. cum era vechiul c2 de la citroen care tot cu 125cp rupea pe zonele virajate
P.S.: Nu este nici o greseala, pe toate site-urile, inclusiv pe cele oficiale este data greutatea asta. Sa mai precizez ca un M3 cu motor V8 are 1655kg, iar Seria 1 M, doar cu o suta de kg mai mult (1570)!!!
logo ul SPORT e cam degeaba in cazul de fata.
exact cum banuiam.
Datele corecte:
Noul Swift 3 usi 1.2 = 1.020 kg
Vechiul Swift Sport = 1.105 kg.
Deci probabil ca nici noul Swift Sport nu sare de 1.150 kg.
Se pare ca "it was a misunderstanding. if you can read me", dupa cum bine zicea domnul Aurelian Soric. Scuze, greseala mea!
P.S.: In continuare cred ca Clio Gordini este o alegere mai buna.
Este mare diferenta intre Gordini ala al tau si Suzuki asta:
1- garantie
2-fiabilitate
3-intretinere
si ajunge.
Gordini ala este o vrajeala, daca nu este RS este marketing ieftin.
http://www.youtube.com/watch?v=0RThnxclE0Q
Se pare ca generatia anterioara Suzuki Swift Sport se tine destul de bine pe drum, chiar daca nu are sasiul exceptional al unui Mini Cooper. Noul model va avea putin peste 1100 kg (greutatea actualei generatii este de 1070 kg, conform datelor de pe site-ul Suzuki). Doar cand ne uitam la masina aceasta, ne dam seama ca nu are cum sa cantareasca aproape cat un Subaru Impreza WRX STI...
P.S. Se pare ca generatia actuala are de fapt 123 CP, iar cea noua va dispune de 134 CP si sprintul de la 0 la 100 km/h se va realiza intr-un timp tot undeva peste 8 secunde, daca este sa dau crezare unor date intalnite in diverse surse...
Imi place cum va arata viitoarea generatie, mi se pare ca vine cu un aspect ceva mai agresiv decat actualul model Swift Sport. Suspensiile mai ferme, noua punte spate si motorul cu valori imbunatatite de putere si cuplu, precum si masa redusa, vor completa restul.
Nu 1400, aia e masa totala. E totusi elementar.