După ce a analizat pneul care s-a desprins de pe jantă, producătorul italian a ajuns la concluzia că pana a fost provocată de o bucată de metal, lucru întărit şi de o problemă similară avută de Giedo van der Garde de la Caterham.
Din cauza penei, monopostul Mercedes a avut defecţiuni la suspensii, iar echipa a fost nevoită să înlocuiască inclusiv cutia de viteze, ceea ce a generat o penalizare de cinci poziţii pe grila de start.
"Van der Garde era în spatele lui Hamilton, iar unul dintre pneurile sale spate avea o tăietură de 10 cm care putea proveni doar de la o bucată de mtal.
Presupunem că era o bucată de metal pe circuit care a intrat la suspensie, la roată, la frâne şi care a provocat dejantarea. Pneul s-a supraîncălzit la peste 200 de grade Celsius, ceea ce este rar şi ciudat", a declarat Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.Hamilton a ocupat locul patru în calificări, dar va pleca doar de pe poziţia a noua în urma penalizării, având astfel şanse reduse să lupte pentru victorie. Ross Brawn, şeful Mercedes, crede că regula penalizării pe grila de start ar trebui schimbată, întrucât Hamilton nu a avut nicio vină în ceea ce s-a întâmplat.
"Cred că merită să analizăm, pentru că este frustrant şi deranjant să primeşti o penalizare din cauza unor influenţe exterioare. Din fericire nu se întâmplă prea des, dar dacă se întâmplă într-un moment crucial al campionatului poate fi de două ori mai frustrant", a declarat britanicul.
Comentarii (5)