Cvadruplul campion mondial rămâne însă cu picioarele pe pământ şi afirmă că victoria se datorează în primul rând problemelor pe care le-a întâmpinat Mercedes din cauza temperaturilor foarte ridicate de la Sepang.
"Probabil că s-au chinuit mai mult din cauza căldurii, mai mult decât ne aşteptam. Noi nu ne-am chinuit la fel de mult pe cât ne aşteptam. De aceea, am fost competitivi şi capabili să-i învingem pe bune. Cursa următoare va avea loc pe un circuit diferit unde se presupune că este mai frig. Cred că Mercedes se va chinui în condiţii caniculare în acest stadiu al sezonului, dar mă aştept să fie puternici în China", a declarat germanul.
▶ Cronică Malaysia: Vettel a obţinut prima victorie pentru Ferrari după doi ani!
Vettel a admis că a fost copleşit de emoţii după câştigarea cursei, în special pentru că ultima sa victorie data din noiembrie 2013. În plus, aceasta este prima victorie a lui Vettel de la introducerea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri."Cu siguranţă am simţit nu numai lipsa şampaniei, ci şi a primului loc de pe podium. Aşa că este grozav să revin după un sezon dificil. În acest an, echilibrul monopostului pare că mi se potriveşte, dar şi lui Kimi Raikkonen mai mult decât anul trecut", a adăugat el.
Mai au inca de recuperat mult dar sunt pe drumul cel bun, si poate chiar cel mai bun din "the rest".
Oricum a fost foarte placut sa vezi cum zilele trecute Hamilton zicea ca se bucura enorm pentru Ferrari pentru progres iar dupa cursa a stat cu spatele la Vettel si a fost cam spalat. Vorbe de marketing as usual.
- La polul opus, cum spunea si MKS, vot de blam pentru Hamilton vis-a-vis de comportamentul lui. Dublu campion mondial si striga la inginer in timpul cursei, dupa cursa devine un copil rasfatat caruia tocmai i-au luat jucaria , nu merge la cantarul obligatoriu decat dupa 2-3 indemnuri, sta cu spatele la toti in camera de asteptare.
- De asemeni un mic vot de blam pentru Mercedes care a declarat in nenumarate randuri ca da sanse egale pilotilor sai, si ca nu accepta strategii diferite pentru piloti, pentru ca in cursa asta practic sa il sacrifice pe Rosberg pentru a acoperi posibilelele strategii ale lui Vettel. Si asta in conditiile in care cam de la mijlocul cursei era cam clar ca au gresit strategia de cauciururi.
Incredibil ce inteleg uni din sportul asta
In general se discuta cu pilotul in antrenamente unde sunt zonele pe circuit in care este cel mai ok sa se trasmita mesaje, dar mna...
Ferrari este destul de aproape de Mercedes dar sa avem mai multe curse inainte de a concluziona.
P.S. Tine minte ca pneurile medii au dunga alba si pneurile hard au dunga portocalie.
Ca fapt divers, stintul ala cu pneuri medii (dunga alba) a mers mai slab, in loc sa mearga 20 de tururi a mers doar 15 tururi. In turul 39 a avut loc o discutie intre Hamilton si inginerul lui de cursa, nu mai aveau pneuri noi de medium (dunga alba) pentru ca au folosit prea multe in FP si calificari si evident, au folosit ce mai aveau adica ultimul set de pneuri hard (dunga portocalie). Daca n-ai inteles nimic asta daca ai inteles, nu cred ca mai este ceva de spus.
O zi excelenta in continuare!
Inca un aspect important este cel al numarului de opriri la boxe,doua pentru Vettel....3 pentru Lewis,Nico si Kimi!Pentru Kimi una a fost fortata de pana,poate si el oprea tot doar de doua ori,dar imi e greu de crezut ca Ferrari are un asemenea avantaj in ceea ce priveste uzura pneurilor!?Sa asteptam China,dar cum a spus si Vettel,acolo se poate schimba povestea.Poate numai dupa Bahrain vom avea o situatie mai clara,insa "avantajul"cel mai posibil pentru Ferrari va fi legat de uzura mai redusa a pneurilor,tradusa printr-o oprire in minus fata de Mercedes,insa repet,greu de crezut ca avantajul poate fi atat de mare la acest capitol...
Doamne! Ce tâmpit ești!
va recomand sa va uitati la curse la postrui unde aveti parte de comentarii de specialiatate (RTL, SKY, DUNA, nicidecum Dolce)
in timpul cursei s-a spus un lucru interesant, Ham si Rossber nu au putut forta pe cauciucurile medii pentru ca temp asfaltului (60 de grade celsius) degrada foarte repede cauciucurile, in timp ce Vettel a putut scoate timpi de 1:43 fara sa "omoare caucuicurile" de aici victoria Ferrari
Rezumat pentru cei care nu ati inteles:
la temperaturi foarte mari Ferrari paote sa bata MB pe un ritm de cursa mai buna fiindca nu omoara cauciucurile la fel de repede
astfel de curse unde este posibil asa caldura sunt 4
Sepang, Bahrein, Budapesta, Silverstone, ultimele 2 fiindca sunt in Iulie
asa ze sice ca Sepang de departe ii cel mai cald ... asa ca Ferrari nu va castiga titlul cu astfel de circumstante
mai trebuie un pic de spanac si in alte parti :)
Forza Ferrari!
ti ciuda ca nu stii nici Germana, nici Engleza si nici Ungureste???
:)))))
interesant ca numai de postul hungur te-ai legat ...
macar posteaza te rog de pe un user normal
sa vedem cine-i idiotul din spatele comentariilor ... sau te cheama "Csaba" si nu poti sa postezi? :)))))
Forza Ferrari!
vom vedea
m-am uitat un pic pe ce piste pot sa apara conditii caniculare si acestea au iesit in evidenta ...
nu inseamna ca in fiecare an e asa :)
anul trecut a ploat in Ungaria ... nu se stie ...