▶ Cronică: Hamilton l-a învins la limită pe Rosberg în calificările din China
Chiar dacă şi-a îndeplinit obiectivul de a ocupa locul trei, germanul a admis că nu se aştepta ca rivalii de la Mercedes să fie atât de rapizi, însă sugerează că va încerca să-i atace în primul viraj al cursei.
"Sunt mulţumit, am avut o strategie diferită şi am ieşit pe circuit cu pneuri uzate o singură dată. Cei de la Mercedes au fost mai rapizi decât ne aşteptam, iar locul trei este cel mai bun pe care îl puteam aştepta. Sper ca mâine să fie o luptă mai echilibrată, iar drumul până în primul viraj nu este prea lung.
Este un circuit unde pneurile sunt importante", a declarat el.Ferrari a demonstrat în antrenamente că gestionează mai bine pneurile, în special pe cele de compoziţie medium, însă în cursa vor fi utilizate preponderent cauciucurile soft, cu care Mercedes au un avans considerabil.
▶ Analiză: Ferrari, şanse mici să lupte cu Mercedes pentru victorie în China
La rândul său, Kimi Raikkonen a dezvăluit că un comportament bizar al monopostului în primele două viraje i-au ruinat turul rapid, motiv pentru care s-a poziţionat doar pe locul al şaselea al grilei de start."A fost un tur slab cu ultimul set de pneuri. Dintr-un motiv sau altul, monopostul a fost foarte alunecos în primele două viraje. Timpul pe tur fusese deja ruinat în acel moment, aşa că am încercat să dau tot ce am mai bun. Sunt dezamăgit de locul pe care am terminat", a explicat finlandezul.
Marele Premiu al Chinei va avea loc duminică cu începere de la ora 09:00, ora României, şi va putea fi urmărit pe postul de televiziune Dolce Sport.
▶ Formula 1 în 2015. La TV, pe telefoane, tablete, laptopuri şi calculatoare: unde poţi vedea în direct cursele din Marele Circ
Ce obraznici au devenit Vitzelul si cu Allison. Sa isi vada ei lungul nasului pentru ca mereu au inceput bine si pe parcurs Ferrari nu a tinut pasul cu dezvoltarea raportat la rivali. Mercedes s-a distantat, Williams s-a apropiat, Mclaren vine tare din urma. Au fost la doar +0.2 de a iesi din Q1, dupa ce in ultimele curse au fost la distante mult mai mari de +0.2. Urmatorul pas, sa treaca peste Force India si sa se apropie de grupul Lotus, Sauber, Torro Rosso.
Forza Ferrari !!!